Gegevensverbuik is al gelukt om te kijken! Tnx. Nfc zie k wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:35 schreef Fiorano het volgende:
NFC is nog kut, heb het uitstaan. Had ook stickers maar het valt mij nog tegen.
Gegevensverbruik kun je zien via Instellingen --> meer --> Gebruik
Inderdaad, beetje jammer.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
HTC event live blog:
http://live.theverge.com/htc-event-live-blog/
Al gaat het waarschijnlijk alleen maar over Windows Phone.
Geroot neem ik aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
Klote met wat thema's best wel smooth
Komt door het grote 4,7" HD-scherm. Grootste besparing zal je ook daarop hebben, bijvoorbeeld de helderheid lager zetten dan normaal, de screen time-out op 15 seconden in plaats van 2 minuten, niet de hele tijd het scherm aan zonder reden, etc.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Accuduur valt me tegen... Dacht dat die na 2 jaar beter zou zijn. Iemand tips om em toch langer mee te laten gaan?
Batterij eruit en erin?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
Damn; weer last van die bliepjes in mijn geluid. Iemand tips?
Grapjasquote:Op donderdag 20 september 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Batterij eruit en erin?
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Batterij eruit en erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |