De mijne is geroot maar volgens mij moet dat dus geen probleem zijn. HTC zal denk ik puur hardwarematig kijken naar m'n One Xquote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Mijn telefoon met een Dev-account geroot(dus bekend bij HTC). vervolgens wel weer terug gezet en ge(re-Locked) dus als je even verder kijkt zie je direct dat hij een keer geroot is. Geen problemen mee gehad bij het repareren van het wi-fi probleem bij HTC zelf Top dus.
[..]
Mocht Hi moeilijk doen HTC doet het gratis haalt hem op en brengt hem terug.
[..]
Zelfde voor jou. HTC zelf opbellen en ze halen hem op voor je.
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..quote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mailtje naar HTC gestuurd over het wifiprobleem. Benieuwd wat ze er mee doen.
Anders kan ik 'm zo weer opsturenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..
Na 5 minuten schijnt ie te stoppenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef Quir het volgende:
Stopt jullie notification led na een tijdje ook met knipperen?
Hier wordt hij morgen ook opgehaald, benieuwd wat ik als toestel nu twee weken ga gebruiken. N95 of een Desirequote:Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..
Knippert de led langer door bij custom roms?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, stopt inderdaad, de meest mongolische feature eigenlijk. Een notification led die je laat weten of je een notificatie hebt zonder op het scherm te kijken, maar als je lang genoeg niet kijkt (juist het punt ervan lijkt me) werkt dat ding niet meer
Zou het niet weten eigenlijk, nu je het zegt is dat wel een handige feature, zal wel een keer even kijken of dat er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Knippert de led langer door bij custom roms?
Designfoutquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Die hoor je ook wel redelijk goed te zien, eigenlijk uit precies één speaker-gaatje gecentreerd.
Bij jou een productiefout of slechte ogen?
Samsung scoort bij jou want jij voorspelt dat de S2 en S3 en de note eerder een update krijgen dan de HOX bijv? Ze scoren dus op een voorspelling van jou?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Samsung scoort punten bij mij. Die hebben waarschijnlijk de S3 èn S2 geüpdatet, en mogelijk ook de Note, tegen de tijd dat HTC zijn vlaggenschip nog niet heeft geüpdatet.
En laten we het helemaal bij HTC maar niet over de vorige generatie hebben bij HTC
Ze hebben verklaart dat de S3 in oktober de update krijgt, en de S2 in november, waar HTC blijft blijft doen en schermt met december. Dus ja, Samsung scoort punten, en nee, het is geen voorspelling van mij, maar een bevestiging van Samsungquote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Samsung scoort bij jou want jij voorspelt dat de S2 en S3 en de note eerder een update krijgen dan de HOX bijv? Ze scoren dus op een voorspelling van jou?
Oke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |