Ook hier eens getest, ik tik 5985 aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:06 schreef Rezania het volgende:
Wtf, en ik dacht dat mijn score goed was.
Ik heb het daarna nog 3 keren gedaan en de score zakte steeds meer en meer. Nu na een reboot haal ik 6062, 2e test 5915, 3e test 5685. Dus hoe vaker je de test doet, hoe slechter hij scoort...quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:06 schreef Rezania het volgende:
Wtf, en ik dacht dat mijn score goed was.
Revo HD is JB toch? Er werd al geschreven dat JB een wat lagere score gaf maar desondanks nog supersmooth werkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef Rezania het volgende:
Nog eens getest, zelfs met alles uit kom ik niet boven de 5500 uit. En dat terwijl mijn mobiel juist beter zou moeten presteren qua performance als ik de Revolution HD pagina mag geloven.
Nou ja, hij doet het nog heel goed, daar gaat het om.
AUB geen fullscreen plaatjes posten, maar de linkje ervan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook hier eens getest, ik tik 5985 aan.
(imgur ligt eruit dus geen screenshot)
Geen idee, kan ik dat ergens zien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Revo HD is JB toch? Er werd al geschreven dat JB een wat lagere score gaf maar desondanks nog supersmooth werkt.
In de OP van Revo HD xda draadje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik dat ergens zien?
quote:System details:
Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) - latest official HTC 2.17.401.2 (WWE) firmware
Android
This is improved version of stock ROM - no visual changes!
Very fast, clean & stable!
Full HTC Sense 4.1 Interface
Multi-language (WWE)
Full Arabic and Hebrew languages support! (ICS feature)
For HTC One X
Thanks to HTC for the base firmware
Ik dacht aan ergens op de mobiel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
In de OP van Revo HD xda draadje?
[...]
Dat kan ook ja, sleep statusbalkje omlaag, instellingen, doorscrollen naar info, softwareversie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht aan ergens op de mobiel.Maar geen Jelly Bean dus. Alhoewel ik me net wel bedenk dat ik voor 'Jelly Bean Animations' heb gekozen bij de installatie van deze room. Dat zou de lagere score kunnen verklaren, toch?
Android versie: 4.0.4quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, sleep statusbalkje omlaag, instellingen, doorscrollen naar info, softwareversie.
Geen idee of dat stukje software invloed heeft op je benchmarkscore. Maar vind je hem smooth werken? Ben je behalve de score er tevreden over? Laat het dan zoZo nee, probeer ViperX eens?
Je moet op het weer tappen en dan menu>instellingen of zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Android versie: 4.0.4
HTC Sense versie: 4.1
En ik wel tevreden met de rom hoor, alleen een beetje verbaast dat de benchmark scores zo laag zijn. En ik kan de optie om die weerwidget met klok animaties van weereffecten te laten doen niet meer vinden.
http://www.imgur.com/jUgT6.pngquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je moet op het weer tappen en dan menu>instellingen of zo.
Je hebt je toestel nog niet zo erg lang he? Doe eens goed rondspeuren en je toestel leren kennen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.imgur.com/jUgT6.png
Zie jij het staan?
En ik heb dit toestel al sinds begin juli of zo. Maar ik ben echt een noob wat rooten, custom roms, performance en degelijke betreft.
Ik vond het sowieso een lastige zin om te ontcijferen. Maar ik dacht als ik je ff aanwijs waar je moet zijn dan vind je het verder wel. Wat bedoel je met weereffecten? Dat je bijv druppels op je scherm ziet? Ik zie dit namelijk niet op mijn HOX, wel in het verleden op een Desire met custom rom.quote:n ik kan de optie om die weerwidget met klok animaties van weereffecten te laten doen niet meer vinden.
Alles wat je in het doosje zat heeft garantie, dus ook je usbkabeltje. Ik hoop dat je nu echt alles gaat opsturen, van je toestel tot en met adapter. Ik weet niet waarom je het steeds uitstelt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Ireyon het volgende:
Valt de adapter ook onder garantie? Mijne begint sinds vannacht opeens te piepen als ik 'm erin steek..
Ik vond het sowieso een lastige zin om te ontcijferen. Maar ik dacht als ik je ff aanwijs waar je moet zijn dan vind je het verder wel. Wat bedoel je met weereffecten? Dat je bijv druppels op je scherm ziet? Ik zie dit namelijk niet op mijn HOX, wel in het verleden op een Desire met custom rom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[quote]n ik kan de optie om die weerwidget met klok animaties van weereffecten te laten doen niet meer vinden.
Mijn toestel is niet defect? Na de 2de reparatie hebben ze mijn uitgeschreven instructies netjes opgevolgd en de printplaat vervangen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alles wat je in het doosje zat heeft garantie, dus ook je usbkabeltje. Ik hoop dat je nu echt alles gaat opsturen, van je toestel tot en met adapter. Ik weet niet waarom je het steeds uitstelt.
Oooo... dat! Dan moet je bij je unlockscreen wezen. Instellingen>aanpassen>blokkeerschermstijl>Weer kiezen. Alhoewel dit al te zien is voordat je ook maar met de ring bewogen had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is inderdaad ook wel een beetje verwarrende zin.Voordat ik mijn HTC ging rooten en er een custom rom op deed kreeg ik een animatie van de weerwidget als ik hem unlockte, dus de ring omhoog had bewogen. Dit had ik ooit ingesteld, maar nu kan ik die optie niet meer vinden.
Het was een animatie van weereffecten, dus als het bijvoorbeeld regende kreeg ik regendruppels op mijn scherm te zien.
Jij klaagt toch al een poosje over slechte WiFi, slechte zus, slechte zo, enz enz maar stuurt hem maar niet op? Of ben ik nou in de war met een ander?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mijn toestel is niet defect? Na de 2de reparatie hebben ze mijn uitgeschreven instructies netjes opgevolgd en de printplaat vervangen.
Nee dat ben ik inderdaad. Maar ik klaag niet voor mezelf, ook voor vrienden, kennissen en andere vreemden op internet. Mijn dosis maandenlange ellende heb ik al achter de rug, hopelijk genoeg voor een jaar een 2.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij klaagt toch al een poosje over slechte WiFi, slechte zus, slechte zo, enz enz maar stuurt hem maar niet op? Of ben ik nou in de war met een ander?
Nee nee, daar heb je wel iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oooo... dat! Dan moet je bij je unlockscreen wezen. Instellingen>aanpassen>blokkeerschermstijl>Weer kiezen.
Hij wordt opgehaald volgens mij, door DHL maar je moet dus van te voren met HTC gesproken hebben, kost je idd niks. Duurt 1 weekje en dan heb je hem weer terug. Lijkt op een los contactje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Rezania het volgende:
Zeg, hoe werkt dat eigenlijk met garantie en opsturen? Is het opsturen gratis? Hoe lang ben je hem kwijt? Wat valt er eigenlijk allemaal onder garantie?
Want soms als ik muziek wil luisteren en de jack een beetje beweegt stopt hij er soms zomaar mee. Als ik dan kijk, zie ik dat het icoon voor oordoppen weg is, net alsof ze niet zijn aangesloten. Ook merk ik dat er wat speling tussen de jack en de plug is, dat hoort geloof ik niet.
[..]
Nee nee, daar heb je wel iets wat er op lijkt.Maar ik bedoel dus dat als je de ring omhoog heb geslepen en je bij het homescreen uitkomt, dat die widget met het weer en de tijd een animatie met weereffecten afspeelt.
Dus gewoon even een mailtje sturen? Zal ik binnenkort maar even doen dan. En los contactje? Bij de oordoppen of in de telefoon?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij wordt opgehaald volgens mij, door DHL maar je moet dus van te voren met HTC gesproken hebben, kost je idd niks. Duurt 1 weekje en dan heb je hem weer terug. Lijkt op een los contactje?
Mijn HTC had die optie toch echt toen de originele software er nog op stond.quote:Oke, ik weet wel wat je bedoelt maar ik heb het eerlijk gezegd niet meer gezien op de HOX? Dat na het unlocken ik bijv regendruppels op mijn scherm zie. Ik denk dat het de laatste optie is van je screenshot (zie vorige post) en dat je dat alleen in de ochtend te zien krijgt?
Nou, ik adviseerde je onlangs je HOX weg te doen en een S3 te nemen, dit wilde je niet want je HOX had een brakke WiFi en nog wel meer klachten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat ie al gemaakt is en dat je het nodig vind om erover door te blijven klagen vanwege je vrienden en kennissen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee dat ben ik inderdaad. Maar ik klaag niet voor mezelf, ook voor vrienden, kennissen en andere vreemden op internet. Mijn dosis maandenlange ellende heb ik al achter de rug, hopelijk genoeg voor een jaar een 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |