In de bocht de koppeling in trappen? Weet je zeker dat je dat een keer "moest"? Kan me het haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Bankpasje het volgende:
Vandaag me 4e rijkes gehad, wat een ellende. Terugschakelen bij rotondes ging niet lekker, de ene x moet ik bij een bocht de koppelimg intrappen andere x niet. Kijken kan beter en het sturen ook. Tevens de beruchte hellingproef gedaan zowel met als zonder handrem, bult op ging in 1x perfect, bij de bult af heb ik de auto 5x laten afslaan, maar daarna ging het vlekkeloos.
Hoop toch echt dat me volgende rijlessen een stuk beter gaan
Precies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik mocht juist NIET ontkoppelen in een bocht, omdat je het schakelen al klaar moet hebben vóór de bocht.
Ik heb ook zoiets. Krijg 'm regelmatig niet in z'n 3, dus eigenlijk in de vrij de bocht door. Heel raar gevoel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik mocht het ook niet maar deed het lekker toch.
Maar nu denk ik, WAAROM deed ik dat, weetje hoe fucking irritant dat aanvoelt als ik het nu nog doe
Wat raar, in de 3 zetten vind ik juist de makkelijkste, gaat vrijwel automatisch, vanuit de 2 of 4 alleen maar losjes vasthouden en rechtdoor duwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets. Krijg 'm regelmatig niet in z'n 3, dus eigenlijk in de vrij de bocht door. Heel raar gevoel.
Met een baggerbak kan dat lastiger zijn .quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat raar, in de 3 zetten vind ik juist de makkelijkste, gaat vrijwel automatisch, vanuit de 2 of 4 alleen maar losjes vasthouden en rechtdoor duwen.
Ik moet 'm soms echt de 3 in rammen. Waardeloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat raar, in de 3 zetten vind ik juist de makkelijkste, gaat vrijwel automatisch, vanuit de 2 of 4 alleen maar losjes vasthouden en rechtdoor duwen.
Ik heb het ook over de leswagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Jullie hebben waarschijnlijk al eigen auto's? Ik heb het nog over de lesauto.
Leswagens zijn toch vrijwel altijd moderne, GOEDE auto's?! Waarbij de bediening zo vloeiend is als het maar kan zijn. Bij jou dus niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de leswagen.
Ik heb gewoon regelmatig ruzie met dat hok.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leswagens zijn toch vrijwel altijd moderne, GOEDE auto's?! Waarbij de bediening zo vloeiend is als het maar kan zijn. Bij jou dus niet?
Misschien ligt het wel aan jou!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon regelmatig ruzie met dat hok.
Dat optrekken als een strijkijzer en naar rechts trekken ligt dus echt niet aan mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel aan jou!
Was een grapje je hebt gewoon een baggerbak 3e versnelling hoort echt niet moeilijk te zijn in fatsoenlijke auto's. En naar mijn mening, voor het belachelijke geld wat ze er voor vragen, horen alle lesauto's moderne goede auto's te zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat optrekken als een strijkijzer en naar rechts trekken ligt dus echt niet aan mij.
Maar misschien ligt die 3e versnelling wel aan mij...
Heb laatst de versnellingsbak van de leswagen vergeleken met de Kangoo van mijn moeder en de H200 van mijn vader. Beide auto's gaan vlot in de 3. Alleen is het bij de H200 alsof je in een soep roert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was een grapje je hebt gewoon een baggerbak 3e versnelling hoort echt niet moeilijk te zijn in fatsoenlijke auto's. En naar mijn mening, voor het belachelijke geld wat ze er voor vragen, horen alle lesauto's moderne goede auto's te zijn.
Leerlingen hebben bijna altijd moeite met schakelen. Nul keer raden wat het eerst gaar is aan een lesauto. (ook vrachtauto overigens)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leswagens zijn toch vrijwel altijd moderne, GOEDE auto's?! Waarbij de bediening zo vloeiend is als het maar kan zijn. Bij jou dus niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |