Toen ik voor m'n CE aan het lessen was heb ik ook een automaat gereden. Veel beter, want dan kun je concentreren op belangrijkere zaken. Het was ook voornamelijk omdat je je anders helemaal suf schakelt. 16 versnellingen vooruit + de hele dag stadrijden = gare linker achterpoot. Net zoals met B rij je 95% van alle gevallen niet op de snelweg (Nu is het andersom). Net als met BE-automaat krijg je met CE-automaat afrijden geen aantekening op je rijbewijs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Automaat ja, hij had te vaak meegemaakt dat mensen met een schakel bij hun eerste les een koppeling er doorheen jassen. Bovendien heb je toch al manueel met je B-rijbewijs..
Meh het is voor mijn praktijk. Ben als de dood....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef Ridocar het volgende:
[..]
- bananen
- valeriaan
- slapen
- leren (kennis verdrijft angst)
Ook voor praktijk goed bruikbaar, ook het leren. Dan moet je ook je theorie toepassen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh het is voor mijn praktijk. Ben als de dood....
Vragen ze dat niet standaard voor het examen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Hoe groot is de kans trouwens dat ze bij het praktijk examen dingen onder de motorkap gaan vragen? Ik heb dr uberhaubt nog nooit onder gekeken dus ook geen idee waar de olie zit enz
Mij werd niets gevraagd. Heb uberhaupt nog nooit onder een moterlap gezeten. Mijn instructeur zei ook dat je er toch niet op kan zakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Hoe groot is de kans trouwens dat ze bij het praktijk examen dingen onder de motorkap gaan vragen? Ik heb dr uberhaubt nog nooit onder gekeken dus ook geen idee waar de olie zit enz
Ik heb destijds in 1 vd laatste lessen voor m'n examen daar uitleg over gekregen. Op het examen is het me niet gevraagd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Hoe groot is de kans trouwens dat ze bij het praktijk examen dingen onder de motorkap gaan vragen? Ik heb dr uberhaubt nog nooit onder gekeken dus ook geen idee waar de olie zit enz
Ik moest ook kenteken lezen. Dat moet iedereen volgens mij. Verlichting heb ik niet gecheckt, ook niet aan gehad op mijn examen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb destijds in 1 vd laatste lessen voor m'n examen daar uitleg over gekregen. Op het examen is het me niet gevraagd.
Het enige wat me werd gevraagd is of ik een kenteken op afstand kon lezen Verder altijd even de verlichting checken
Op mijn examen heb ik dat niet hoeven doen, op TTT echter wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef Oceanview het volgende:
Op mijn examen moest ik de metertjes en lampjes kunnen uitleggen op het dashboard (juiste woord daarvoor toch?)
Ik hetzelfdequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op mijn examen heb ik dat niet hoeven doen, op TTT echter wel.
Is precies hetzelfde als een gewoon examen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef McNulty het volgende:
Uit welke onderdelen bestaat de TTT dan. Ik hoor hier dat het niet veel toegevoegde waarde heeft.
Eigenlijk is TTT alleen om vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen te krijgen... Maar vond het persoonlijk toch wel fijn om al een keer voor het echte examen te weten hoe dat gaat, met examinator etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef McNulty het volgende:
Uit welke onderdelen bestaat de TTT dan. Ik hoor hier dat het niet veel toegevoegde waarde heeft.
Als +/- dezelfde punten aan bod komen, dan zie ik het nut er wel van in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eigenlijk is TTT alleen om vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen op het echte examen te krijgen... Maar vond het persoonlijk toch wel fijn om al een keer voor het echte examen te weten hoe dat gaat, met examinator etc.
Normaal beoordeelt alleen je instructeur je, en nu vertelt iemand anders eens wat die van je vindt. Misschien kan die je net wat 'triggeren'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als +/- dezelfde punten aan bod komen, dan zie ik het nut er wel van in.
Geel is proberen te stoppen, als dit niet mogelijk is mag je doorrijdenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:44 schreef delano.888 het volgende:
Gele lampjes is doorrijden naar garage, rode lampjes is direct stoppen. Zo moeilijk is het niet
Geel is toch nooit direct noodzakelijk om te stoppen (je mag naar een garage rijden), toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geel is proberen te stoppen, als dit niet mogelijk is mag je doorrijden
Oh wacht, jij hebt het over een verkeerslicht, ik heb het over dashboardlampjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geel is proberen te stoppen, als dit niet mogelijk is mag je doorrijden
Weet ik, was een geintje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh wacht, jij hebt het over een verkeerslicht, ik heb het over dashboardlampjes
Maar als mijn auto uitvalt zijn er ook rode lampjes moet ik dan ook ANWB bellen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:44 schreef delano.888 het volgende:
Gele lampjes is doorrijden naar garage, rode lampjes is direct stoppen en ANWB bellen. Zo moeilijk is het niet
Niet dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar als mijn auto uitvalt zijn er ook rode lampjes moet ik dan ook ANWB bellen?
lopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |