SGP is heel hipquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net gestemd. Ogen dicht en zomaar wat inkleuren
Ik heb een poppetje getekendquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net gestemd. Ogen dicht en zomaar wat inkleuren
in Twente misschien!quote:
vrouwelijk schoon aan de keuken vast getekend in een mooi setje.. ik zie het probleem niet vanuit jouw oogpuntquote:
sgp-ers doen niet aan mooie setjesquote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
vrouwelijk schoon aan de keuken vast getekend in een mooi setje.. ik zie het probleem niet vanuit jouw oogpunt![]()
Dank je rhu.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
sgp-ers doen niet aan mooie setjes
dat is om meerdere redenen zondig
Ze zijn vastgeketend ... gebruik een scheermes zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je rhu.
En ik vermoed bossen schaamhaar en okselhaar.
Het wegscheren van overtollige lichaamsbeharing staat niet op mijn lijstje van interesses.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
Ze zijn vastgeketend ... gebruik een scheermes zou ik zeggen![]()
In de bijbel staat niks over ondergoed
wel over ijdelheid en genietenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze zijn vastgeketend ... gebruik een scheermes zou ik zeggen![]()
In de bijbel staat niks over ondergoed
Huur je daar een ander voor inquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wegscheren van overtollige lichaamsbeharing staat niet op mijn lijstje van interesses.
Sjah dat is waarom ik er niet in geloofquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel over ijdelheid en genieten
en ik gok dus ook veel haar ja
Die gaan alleen maar los omdat ze willen voortplanten.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
Huur je daar een ander voor inEn hoe meer hetgeen verboden is, des te harder dat ze los gaan!
Met een beetje mazzel halen CDA en D66 voldoende zetels om daar als VVD een meerderheid mee te creëren. Ik schat in dat ze dat zelf ook liever hebben dan samenwerken met de PvdA.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmm VVD en PVDA zouden het met zijn 2e kunnen gaan doen
erg jammer, want dan waait de PVDA natuurlijk weer lekker simpel mee
had liever D66 er bij gezien voor wat evenwicht
Of omdat ze ook lustelijke gevoelens hebben die ze altijd moeten onderdrukkenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan alleen maar los omdat ze willen voortplanten.
maar dat heb ik echt liever niet Airquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel halen CDA en D66 voldoende zetels om daar als VVD een meerderheid mee te creëren. Ik schat in dat ze dat zelf ook liever hebben dan samenwerken met de PvdA.
Heb je wel eens een SGP-er ontmoet?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Of omdat ze ook lustelijke gevoelens hebben die ze altijd moeten onderdrukken
Ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
maar dat heb ik echt liever niet Air
Wellicht, maar ik geloof er niet in. Ik ben ze in elk geval nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
Of omdat ze ook lustelijke gevoelens hebben die ze altijd moeten onderdrukken
Die gaan inderdaad los op alles, inclusief schapen en hun eigen familie.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je wel eens een SGP-er ontmoet?
je onderschat ze nogal
quote:
Jij schrikt ze ook wel een klein beetje af... Daar moet je meer een wolf in schaapskleren voor zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik geloof er niet in. Ik ben ze in elk geval nog nooit tegengekomen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan inderdaad los op alles, inclusief schapen en hun eigen familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |