Dit. Vriend van mij heeft een soortgelijk verhaal. Die doet nu vrijwilligers werk op een kantoor waar hij enorm gewaardeerd wordt. Hij draagt op een positieve manier bij aan de samenleving, zit niet thuis op de bank af te wachten en kan toch alles in zijn eigen tempo doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Gia het volgende:
Niet. Je gezondheid is belangrijker. Je kunt ook vrijwilligerswerk doen, ook in de zorg. Voel je je in elk geval minder bezwaarlijk om Wajong te krijgen.
Sterkte.
Dit. Onderneem iets op internet? Genoeg manieren overal. Met behulp van het internet kan tegenwoordig een kind van tien al een goed salaris verdienen als ie z'n best doet. Zo moeilijk is het toch niet je eigen geld te verdienen...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef nasty_popovich het volgende:
Persoonlijk zou ik altijd gewoon weer proberen te werken !!!
Je bent nog jong, wil je dan de komende 50 jaar afhankelijk van de staat?
Straks ben je al geweend in dit soort "levensstijl" en dan weet je ook niets anders, en dat is helemaal triest eingenlijk...
ps. en voor mensen die zei dat "werken niet alles is" :![]()
loondienst is niet de enige vorm van werk hequote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef nasty_popovich het volgende:
Persoonlijk zou ik altijd gewoon weer proberen te werken !!!
Je bent nog jong, wil je dan de komende 50 jaar afhankelijk van de staat?
Straks ben je al geweend in dit soort "levensstijl" en dan weet je ook niets anders, en dat is helemaal triest eingenlijk...
Ga jij maar lekker werken dan voor een modaal loontje waarvan je de helft mag afdragen aan de overheid.. Ikzelf heb liever levenslang betaalde vakantie waarin ik alle tijd heb om te doen wat ik leuk vind..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef nasty_popovich het volgende:
TS!!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker werken dan voor een modaal loontje waarvan je de helft mag afdragen aan de overheid.. Ikzelf heb liever levenslang betaalde vakantie waarin ik alle tijd heb om te doen wat ik leuk vind..
Een random poster geloven die voor hetzelfde geldt je gewoon zit te trollen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
TS!!
Kijk dit soort gedrag krijgt je als je te lang een uitkering/wajong krijgt![]()
Op een gegeven moment geloof je zelf dat het allemaal rechtvaardig is
Je bent dan gewend in dit soort "levensstijl" en je wil gewoon niet veranderen
mooi gezegdquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dit. Vriend van mij heeft een soortgelijk verhaal. Die doet nu vrijwilligers werk op een kantoor waar hij enorm gewaardeerd wordt. Hij draagt op een positieve manier bij aan de samenleving, zit niet thuis op de bank af te wachten en kan toch alles in zijn eigen tempo doen.
Je eigen gezondheid moet voorop staan, anders kun je werk sowieso vergeten. Veel succes iig.
Of betrokkene woont nog bij mama papa op zolder.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een random poster geloven die voor hetzelfde geldt je gewoon zit te trollen.
900 euro per maand zonder toeslagen is geen "vrijheid blijheid".
Daar kom je nét van rond en dat is het dan.
Geen vakanties, geen nieuwe kleding, niks.
alle tijd maar net genoeg geld om te eten, veel plezierquote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker werken dan voor een modaal loontje waarvan je de helft mag afdragen aan de overheid.. Ikzelf heb liever levenslang betaalde vakantie waarin ik alle tijd heb om te doen wat ik leuk vind..
Haha, nee.. WIA 1500,- per maand, dus eten en wat extra´s.. En ja hoor, ik amuseer me wel, bedankt..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
alle tijd maar net genoeg geld om te eten, veel plezier![]()
bovendien krijg je ( volledige)wajong alleen als je zo ziek bent dat je zelfs met een miljoen nog niet lang leve de lol kunt leven.
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Of betrokkene woont nog bij mama papa op zolder.
als je je kan amuseren kan je ook werken.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Haha, nee.. WIA 1500,- per maand, dus eten en wat extra´s.. En ja hoor, ik amuseer me wel, bedankt..
Ja, maar ik hoef niet te werken, ben afgekeurd (jaren geleden een psychose gehad) dus waarom zou ik gaan werken? Om jou een plezier te doen ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
als je je kan amuseren kan je ook werken.
En door lapzwansen als jij moet Jan Modaal de helft van zijn inkomen inleveren...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Woelwater het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En door lapzwansen als jij moet Jan Modaal de helft van zijn inkomen inleveren...
omdat je wel deel wil nemen aan het goede wat de samenleving bied maar daar niet in wil investeren?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef niet te werken, ben afgekeurd (jaren geleden een psychose gehad) dus waarom zou ik gaan werken? Om jou een plezier te doen ofzo?
Ik heb genoeg geinvesteerd in de samenleving, en daarom is het nu tijd om daarvan te genieten.. Ik ben 25 lang jaar aan het werk geschopt door het UWV, en zie het niet zitten om pas na mijn 67e wat tijd te hebben voor mijzelf..quote:Op donderdag 13 september 2012 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je wel deel wil nemen aan het goede wat de samenleving bied maar daar niet in wil investeren?
Dat is natuurlijk gewoon onzin, en voed de troll niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
als je je kan amuseren kan je ook werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |