Preciesquote:Op woensdag 12 september 2012 13:54 schreef Dennis101 het volgende:
Dat hangt af van de autoverzekering van je vriend. Naar mijn weten valt dit niet onder een andere verzekering (heel misschien een inboedelverzekering met dekking voor buitenshuis), maar ik kan er naast zitten.
Welke verzekering moet TS bellen?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef dr.Bellows het volgende:
Aangifte doen inderdaad en je verzekering bellen; dat moet (vaak) binnen 24 uur, anders vergoeden ze sowieso niets.
Overigens is 'me' geen bezittelijk voornaamwoord.
Ik zie nergens dat hij niet verzekerd is.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Welke verzekering moet TS bellen?
Via welke verzekering zou hij moeten verzekerd zijn dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat hij niet verzekerd is.
Toen mijn complete auto gestolen was, verwees de politie mij naar de inboedelverzekering voor de spullen IN de auto... Die zouden daar onder vallen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Via welke verzekering zou hij moeten verzekerd zijn dan?
Dat ligt toch echt aan je verzekeraarquote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toen mijn complete auto gestolen was, verwees de politie mij naar de inboedelverzekering voor de spullen IN de auto... Die zouden daar onder vallen.
Ja, inderdaad, vervelende kwestie. Een suggestie, een beroep doen op de AVP van de eigenaar van de auto? Of kan dat niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je verzekeraar. Een vervelende bijzaak in dit geval, is dat de auto niet van TS is.
Nee, dat kan niet. Er is geen aansprakelijkheid voor de eigenaar van de autoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vervelende kwestie. Een suggestie, een beroep doen op de AVP van de eigenaar van de auto? Of kan dat niet?
De eigenaar van de auto is niet aansprakelijk voor de diefstal.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vervelende kwestie. Een suggestie, een beroep doen op de AVP van de eigenaar van de auto? Of kan dat niet?
Jammer, ik was er al bang voor...quote:Op woensdag 12 september 2012 14:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Er is geen aansprakelijkheid voor de eigenaar van de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |