Ja daar wringt inderdaad de schoen. Zijn de spelvoorwaarden en het mailcontact (met bevestiging dat ik daadwerkelijk de winnaar ben) te zien als overeenkomst?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tja, is hier spraken van een overeenkomst?
Zo ja, dan kun je naleving van de overeenkomst eisen. Maar dat doe je min of meer al.
In gebreke stellen zal ook wel niet helpen gok ik zo. Want wat valt er anders te op te eisen dan de prijs?
Okee, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef afstandbediening het volgende:
Het programma het "Het kan niet waar zijn" heeft wel eens zo'n zaak behandelt. Werd verloren door de producent als ik niet vergis.
* Gaat ff zoeken.
Het programma heet Kanniewaarzijn van de Varaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef jammermaarhelaas het volgende:
[..]
Ja daar wringt inderdaad de schoen. Zijn de spelvoorwaarden en het mailcontact (met bevestiging dat ik daadwerkelijk de winnaar ben) te zien als overeenkomst?
En als dat zo is, kun je de tegenpartij (wat overigens gaat om commerciele tv-zender en een zeer groot automerk, dus geen louche bedrijfjes ofzo) in gebreke stellen?
[..]
Okee, ik ben benieuwd!
*Zoekt zelf ook even mee*
dat wil ts dus niet zeggen maar wel spannend. ik ben benieuwd.quote:
Helaas, ik denk niet dat PostNL die autotjes aflevertquote:Op woensdag 12 september 2012 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Automerk + Frankrijk.
TS heeft vast een Peugeot 107 gewonnen.
Inmiddels gevonden, iets met iPad en loterij toch? Straks even kijken!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Het programma heet Kanniewaarzijn van de Vara
Passen anders prima door de brievenbusquote:Op woensdag 12 september 2012 14:00 schreef jammermaarhelaas het volgende:
[..]
Helaas, ik denk niet dat PostNL die autotjes aflevert.
De postcodeloterij dacht ik maar het was idd een iPad.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:00 schreef jammermaarhelaas het volgende:
[..]
Helaas, ik denk niet dat PostNL die autotjes aflevert.
[..]
Inmiddels gevonden, iets met iPad en loterij toch? Straks even kijken!
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Passen anders prima door de brievenbus
Op schaalmodel dan:P
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:03 schreef afstandbediening het volgende:
Je hebt de goeie. De postcodeloterij en het was idd een iPad. Heb me alleen vergist, er loopt /liep nog een rechtszaak. Kassa en Tros Radar hebben er ook aandacht aan besteed en die beschikken vaak over goede juridisch adviseurs.
http://www.klacht.nl/2011(...)r-u-en-uw-vrienden/#
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |