Ik kijk wel links uit.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben allerminst een voorstander van algemeen kiesrecht, of althans, van de gang van zaken van nu. Men dient een beetje kennis van de politiek en ontwikkelingen in het algemeen te hebben. Het is alleen onmogelijk om dit te gaan eisen van mensen want dan loop je tegen allerlei obstakels op.
Simpel: Heeft de kiezer ooit op de LPF of PVV gestemd, stemrecht intrekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben allerminst een voorstander van algemeen kiesrecht, of althans, van de gang van zaken van nu. Men dient een beetje kennis van de politiek en ontwikkelingen in het algemeen te hebben. Het is alleen onmogelijk om dit te gaan eisen van mensen want dan loop je tegen allerlei obstakels op.
De Tokkiepartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef penny-wise het volgende:
Wees blij dat ze alleen gaan stemmen.
Ze kunnen ook een politieke partij beginnen
Op dat gratis bier na klopt het toch al met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Koopsie het volgende:
[..]
De Tokkiepartij.
Aandachtspunten:
- Gratis bier!
- Als werken niks voor je is, hoeft het niet.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef tong80 het volgende:
Wibie Soerjardi heeft iemand gemachtigd om te stemmen.
[ afbeelding ]
Een stempel voor eeuwig.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb met mijn kniekous-makkers gestemt op SGP.
Krijg ik nu een sticker?
godverdommequote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef tong80 het volgende:
Wibie Soerjardi heeft iemand gemachtigd om te stemmen.
[ afbeelding ]
Als nou half Nederland hierop stemt, dat zou goud zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Koopsie het volgende:
[..]
De Tokkiepartij.
Aandachtspunten:
- Gratis bier!
- Als werken niks voor je is, hoeft het niet.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:16 schreef snakelady het volgende:
Whaha, Die Roef heeft me eens op een date gevraagd, wat een figuur is dat toch zeg....verschrikkelijk.
Ze hebben VVD gestemd omdat Gerard Joling het zei.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef tong80 het volgende:
Dit soort mensen hebben stemrecht.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |