De hele telefoon is zo goed als nieuw he, geen kras te bekennen behalve die ene barst.... En wat is flink zakken voor jou?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef HunterSThompson het volgende:
Gast, zo goed als nieuw? Er zit echt een dikke vette barst in de bovenhoek. Je moet flink zakken met de prijs wil ik interesse hebben.
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dat weten we nu dus vanaf hier ontopic en enkel reageren bij interesse. Niet eens met vraagprijs dan biedt je lager
Er zijn zat bedrijven die het voor 80 doen. (Weliswaar een nep scherm maar sommige mensen willen dat) En voor sommige mensen heeft het wel die meerwaarde om extra opslag te hebben... Maarja prijs verlaagd en bieden is niet verboden...quote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Onwerkelijke prijs. Scherm vervangen kost ¤ 150. Als je dat bij de vraagprijs optelt kom je al op een ¤ 540. 32 gb heeft niet zulke meerwaarde dat deze prijs rechtvaardigt.
Sorry maar voor 200 gaat ie nu echt niet weg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef fortunafan het volgende:
ik had 200 geboden.. echter ingetrokken.
je moet niet persee een prijs zeggen als je nu zou zeggenb ik wacht af als er hogere boden komen heb je ook meer kans om te verkopen. echter is me intresse wel weg nu. =] aangezien ik ook dat scherm moet vervangen en GEEN nepscherm erop wil. krassen stooren me.
Bod staatquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb als eerste 200e geboden en vervolgens krijg ik notes en weet ik veel wat.... moet je zien waar ts nu zit met zn prijs.slechte moderatie, vooral dat gepikeerd reageren siert jullie niet.
150e bied ik op dit moment mocht je niemand kunnen vinden.
Bod staat ook!quote:
Klachten/discussie over moderatie kunnen in feedback. Of stuur een PM naar VAcrew. Niet hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb als eerste 200e geboden en vervolgens krijg ik notes en weet ik veel wat.... moet je zien waar ts nu zit met zn prijs.slechte moderatie, vooral dat gepikeerd reageren siert jullie niet.
150e bied ik op dit moment mocht je niemand kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |