En wat probeer je nou te bewijzen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5528126/2/182380637/
Alsjeblieft, een heel potje zonder jets op een jet map van gister.
De standaard FOK reactie voor als je uitgeluld bent.quote:
TIME PLAYEDquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Reageer nou eens inhoudelijk dan ipv alleen maar te bewijzen dat je avond na avond echt niks beters te doen hebt.
Mijn volgende post in dit topic zal een verslag zijn van hoe ik tripple kills maakte op jou in je eigen server, waarna ik wellicht gekicked werd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef MPC60 het volgende:
Reageer nou eens inhoudelijk dan ipv alleen maar te bewijzen dat je avond na avond echt niks beters te doen hebt.
Tegenover bijna 1000uur, valt mijn 760uur verdeelt over een heel jaar nog wel mee hoor. Toch typisch dat je vriendjes je weer eens moeten komen helpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
TIME PLAYED
768H 30M
Volgens mij mag je het nolife argument dan niet meer gebruiken..
Dan moet hij zn jet uit, oh wacht hij heeft ook een keer 17 kills op de grond gemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zit maar een ding op 1 v 1 repairtools op Noshar kijken wie de echte baas is.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zit maar een ding op 1 v 1 repairtools op Noshar kijken wie de echte baas is.
Jullie kunnen ook 3 rondes doen 1 in de lucht, 1 repairtool en 1 in tanks dan ga ik lachen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan moet hij zn jet uit, oh wacht hij heeft ook een keer 17 kills op de grond gemaakt.
Vergeet de defibrillatorronde nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook 3 rondes doen 1 in de lucht, 1 repairtool en 1 in tanks dan ga ik lachen.
Assault is voor metronoobsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vergeet de defibrillatorronde niet
Valt best mee ja die 768 uurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tegenover bijna 1000uur, valt mijn 760uur verdeelt over een heel jaar nog wel mee hoor. Toch typisch dat je vriendjes je weer eens moeten komen helpen._____________!
K/D RATIOquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef 67Impala het volgende:
Wat een rivaliteit op de XBOX![]()
Ik zou er bijna een xbox voor kopen om jullie een poepie te laten ruiken
!Eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:52 schreef 67Impala het volgende:
Wat een rivaliteit op de XBOX![]()
Ik zou er bijna een xbox voor kopen om jullie een poepie te laten ruiken
Wtfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
!Eens.
De PS3 is way gezelliger. Period.
Dank u.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
KoningStoma en Catkiller gaan nu stoppen met vervelen hier.
Waar slaat dit op? Kijk eerst even wie in dit topic meteen begint met schelden. Ik ben misschien wat cynisch, maar totaal niet serieus. En ik scheld niemand uit hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
KoningStoma en Catkiller gaan nu stoppen met vervelen hier.
Hij zegt ook niet dat je iemand uitscheld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Kijk eerst even wie in dit topic meteen begint met schelden. Ik ben misschien wat cynisch, maar totaal niet serieus. En ik scheld niemand uit hier.
Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het vreemd vond dat wij tweeën aangesproken werden, terwijl een derde persoon die, zich minstens zo vervelend gedroeg, dat niet werd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat je iemand uitscheld.
Je neemt het veel te serieus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:49 schreef SnuggLe het volgende:
Denk eerder dat veel mensen meelezen maar denken "WTF zijn die kleuters mee bezig", eb daarom niet reageren. Ik spreek dan in ieder geval namens mezelf. Dus als jullie eindelijk uit gebitchslapt zijn, kan dit topic weer normaal ONtopic.
Anyhow:
Moet nog wel erg wennen aan AK. Die maps spelen op Conquest is echt alleen maar zoeken naar mannetjes. En rush is lastig omdat iedereen van alle kanten kan komen. Maar lol is het wel!
chillen met de ekte ingebeelde bazen JWTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus wat doe jij hier.
Oke dus als je niets over bf3 te melden hebt ga je toch lekker ergens anders postenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef BzP het volgende:
[..]
chillen met de ekte ingebeelde bazen JWT
Lekker over ip adressen chatten enzo
dicequote:“It's too colorful,” Halling tweeted. “Also, I wouldn’t use those hacks if you don’t want a permanent ban on your account. FYI warning.” This is in response to the color grading mod.
Ik moet zeggen dat ik ook al weken geen BF3 gedaan heb. Heb zelfs mijn oude PS2 weer aangesloten voor FFX. Moet zeggen dat speel je ook niet effe voor een uurtje..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:09 schreef Sant. het volgende:
Jezus, zijn er een paar uit hun kliniek gelaten hier? Relschoppen om een spelletje
De mijne ligt helaas al weer een maand stof te happen.
Heb de nieuwe mappen ook niet, zonde om te kopen als ik toch nievolle bak BF speel.
Achja, dat komt wel weer, nu de tijd doden met GTA IV en wellicht FIFA 13
Dat is helemaal oldskool!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook al weken geen BF3 gedaan heb. Heb zelfs mijn oude PS2 weer aangesloten voor FFX. Moet zeggen dat speel je ook niet effe voor een uurtje..
Final Fantasy Xquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat is helemaal oldskool!
Maar wat is FFX dan? Of bedoel je SSX?
OOoooowwwhhhhquote:
Misschien moet je ook bf3 kopen. Dan heb je iig geen last van bullshit zoals lag compensation, of dat je kogels niets doen.quote:
Neehoor wat mij betreft niet. Tis persoonlijk maar ik vind Final Fantasy een van de beste RPG series maar goed dit is nogal offtopic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Sant. het volgende:
[..]
OOoooowwwhhhh
Dat heb ik nog nooit gespeeld / iemand zien spelen.
Ben ik nu een gamecultuurbarbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |