abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116662250

Red room?:
Voorheen de TAL SC, sinds het begin van X Factor de Red room.
Dé plek om te kletsen over van alles en nog wat.. van talentenjachten tot alles wat je hebt meegemaakt. En alles wat daartussen zit. Je bent dus van harte welkom om gezellig mee te kletsen.

FOK!Idols:
FOK!Idols 2012: Stem nu op jouw favoriet!!

Stats:
TAL SC Stats | TAL Stats
Omdat het kan, het sexy is, leuk, dik, blond, lekker en gratis!
That's all folks!
pi_116662307
Ik wil ook een babyshower :(
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2012 @ 21:31:04 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_116662328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je een noodslacht op het werk Cee, dat je zo laat bent?
M'n baas begon ineens te hyperen en we dachten, we zullen die man even geruststellen door met z'n allen aan z'n project te werken dat hij zelf een half jaar heeft laten liggen maar waarvan hij ons verwijt dat wij er niks aan hebben gedaan. Verder een hele aardige man hoor. Dus dat hield ik maar in m'n achterhoofd terwijl we tot kwart over 8 doorploeterden. Maar de klus is een stuk verder geklaard nu en De Baas kan weer rustig gaan slapen. :')
  Moderator dinsdag 11 september 2012 @ 21:31:14 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_116662338
Ik wil rustMomentjeee
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_116662401
Wat voor een werk doe je, Cee?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2012 @ 21:34:12 #6
87554 Cee
Welluk?
pi_116662522
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wat voor een werk doe je, Cee?
Ik werk op een reclamebureau. Dingen dus mooier doen lijken dan ze zijn. *O*
pi_116662596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik werk op een reclamebureau. Dingen dus mooier doen lijken dan ze zijn. *O*
Wow, lijkt me wel echt een leuke baan. Maar hoe gaat het in z'n werk, een bedrijf komt naar jullie toe en zegt, ik wil een logo, ik wil een poster, en dan designen jullie dat met z'n allen of iedereen heeft specifieke taken?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_116662753
Een Thee-Theethee O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_116663001
Even schijten.
pi_116663074
quote:
„Het wordt SGP”, zegt Dennis. „Hé, dat stem ik ook. Boks!” zegt zijn buurman Henk-Jan. Hun vuisten knallen tegen elkaar. Dennis heeft met zijn moeder gepraat over de verkiezingen op school. „Ze zei: Doe maar SGP.” Henk-Jan heeft een andere reden: „De SGP is een goede partij voor de boeren. Mijn vader is boer.”
...gaat over de scholenverkiezingen
:')____!
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:44:14 #11
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_116663180
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

...gaat over de scholenverkiezingen
:')____!
:{
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:47:07 #12
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_116663437
Er zou net als bij autorijden een bepaalde toets moeten worden afgelegd, dat je als je die haalt dan pas mag stemmen. Om de mensen eruit te filteren die blind stemmen, of niet eens weten hoe het zit.
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2012 @ 21:49:32 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_116663624
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wow, lijkt me wel echt een leuke baan. Maar hoe gaat het in z'n werk, een bedrijf komt naar jullie toe en zegt, ik wil een logo, ik wil een poster, en dan designen jullie dat met z'n allen of iedereen heeft specifieke taken?
Het kan zijn dat ze een bepaalde poster voor een campagne willen, in hun huisstijl. Of een brochure met een bepaalde insteek. Of soms willen ze een hele nieuwe huisstijl of een nieuwe campagne. Dan gaan we rond de tafel, brainstormen, komen de stomste ideeën op tafel, wordt het leukste idee uitgewerkt tot een concept voorstel en dat wordt dan gepresenteerd. Of met bravoure, dus met presentatie borden en een heel verhaal eromheen geluld. Of gewoon als het om een simpel ansichtkaartje gaat, met een pdf'je, zo van "dit is 't, vindut moooooi?"

We kijken meestal wie er tijd in de planning heeft voor een bepaalde opdracht, of wie er juist de meeste 'feeling' heeft met een bepaalde opdracht. Maar allemaal doen we het zelfde, van het maken tot boring-ass offertes in het beginstadium, tot het vormgeven van de hele poespas. We zijn een klein team (allemaal meiden, arme baas van ons) met best grote klanten. Geen Heineken maar ook geen bakkertje op de hoek of zo. Erg gezellig en leuk maar erg druk.

Poehee.

Waar blijft m'n thee?

EN HOE WAS INTERMEZZO.
pi_116663832
Hihi, gelogen. Heb alleen maar peepee gedaan..

Keeek even met een schuin oog mee naar Mijn Huis Vol Dieren

52 katten :{ :r :%
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:52:32 #15
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_116663897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze een bepaalde poster voor een campagne willen, in hun huisstijl. Of een brochure met een bepaalde insteek. Of soms willen ze een hele nieuwe huisstijl of een nieuwe campagne. Dan gaan we rond de tafel, brainstormen, komen de stomste ideeën op tafel, wordt het leukste idee uitgewerkt tot een concept voorstel en dat wordt dan gepresenteerd. Of met bravoure, dus met presentatie borden en een heel verhaal eromheen geluld. Of gewoon als het om een simpel ansichtkaartje gaat, met een pdf'je, zo van "dit is 't, vindut moooooi?"

We kijken meestal wie er tijd in de planning heeft voor een bepaalde opdracht, of wie er juist de meeste 'feeling' heeft met een bepaalde opdracht. Maar allemaal doen we het zelfde, van het maken tot boring-ass offertes in het beginstadium, tot het vormgeven van de hele poespas. We zijn een klein team (allemaal meiden, arme baas van ons) met best grote klanten. Geen Heineken maar ook geen bakkertje op de hoek of zo. Erg gezellig en leuk maar erg druk.

Poehee.

Waar blijft m'n thee?

EN HOE WAS INTERMEZZO.
Wow, dat klinkt wel echt tof. Echt wel een baan waar je je ei in kwijt kunt, denk ik.

En Intermezzo is niet gelukt, ging studeren bij iemand en dus probeer het morgen opnieuw. _O-
pi_116663902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Poehee.

Waar blijft m'n thee?

EN HOE WAS INTERMEZZO.
Tof _O_ _O_

Brabant zeker 'uh?
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2012 @ 21:57:31 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_116664318
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wow, dat klinkt wel echt tof. Echt wel een baan waar je je ei in kwijt kunt, denk ik.
Zeker! Wel frustrerend soms want dan maak je iets waar je helemaal achter staat en wat esthetisch verantwoord is en dan willen ze 't in het blauw met paars en met groene stippen en nog 3 foto's erbij die ze zelf wel aanleveren, dan krijg je van die onscherpe 28kb-kutfotootjes en vraag je waar ze die vandaan hebben. "Oh, google". ZUCHT. En dan kan je praten als Brugman maar uiteindelijk is de klant koning en zit je iets in elkaar te zetten waar je zelf niet echt blij mee bent.

Of je maakt iets helemaal te gek flitsend wauws en dat vinden ze dan 'too much' want het is te duur en de Directie wil dat niet en dan moet je het terug brengen tot de basis (lees: voor-de-hand-liggend) en dan is het klaar en krijg je even later het verwijt dat het niet echt verrassend genoeg is.

Maar da's in, zeg, 3 van de 10 gevallen. :D
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef iBenny het volgende:

[..]
Brabant zeker 'uh?
Daor maoke we schôn wark!
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:04:17 #18
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_116664867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Zeker! Wel frustrerend soms want dan maak je iets waar je helemaal achter staat en wat esthetisch verantwoord is en dan willen ze 't in het blauw met paars en met groene stippen en nog 3 foto's erbij die ze zelf wel aanleveren, dan krijg je van die onscherpe 28kb-kutfotootjes en vraag je waar ze die vandaan hebben. "Oh, google". ZUCHT. En dan kan je praten als Brugman maar uiteindelijk is de klant koning en zit je iets in elkaar te zetten waar je zelf niet echt blij mee bent.

Of je maakt iets helemaal te gek flitsend wauws en dat vinden ze dan 'too much' want het is te duur en de Directie wil dat niet en dan moet je het terug brengen tot de basis (lees: voor-de-hand-liggend) en dan is het klaar en krijg je even later het verwijt dat het niet echt verrassend genoeg is.

Maar da's in, zeg, 3 van de 10 gevallen. :D

[..]

Daor maoke we schôn wark!
Oh ja, dat begrijp ik wel ja. Eigenlijk te gek voor woorden dat de klant of de directie dan je creativiteit blokkeert. :')
pi_116665053
Wat is er gebeurd met Henk-Jan :o ?! #nederland3
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2012 @ 22:19:22 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_116666056
M'n baas whatsappte net om te bedanken. ^O^
pi_116666172
Cee, wist jij dat Rachel en Deon iets hebben :o ?
pi_116666464
Bohhhhh

Over 2 weken overstroomd mijn bankrekening. (dan lekker veel uitgeven weer ook hoor, daar niet van :') )
pi_116667484
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Rachel wisselt nogal vaak. _O-

Overstroomt, Triek. :P
That's all folks!
  ESF Reporter dinsdag 11 september 2012 @ 22:43:06 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_116667833
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Ik moet even nadenken wie dat zijn. Is Rachel die talentenshowrecidivist en Deon is zo'n... andere gast van X-Factor of zo? Hadden die al niet een tijdje iets, of had ze iets met iemand anders?
pi_116667911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik moet even nadenken wie dat zijn. Is Rachel die talentenshowrecidivist en Deon is zo'n... andere gast van X-Factor of zo? Hadden die al niet een tijdje iets, of had ze iets met iemand anders?
Die 2 inderdaad. Rachel Kramer(Starmaker en The Voice) en Deon (Popstars en Sunday Night Fever). Ik denk dat het is wat k'nijntje zegt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')