ah senk joe, ik volg alleen vi scorebord en dat is ruktraag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
op livescore staat 45. S. Manolev
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een klagers hier allemaal... ja het is niet best maar deze jongens moeten gewoon groeien... met Mathijssen, Heitinga en VDV win je de oorlog ook niet meer... deze jongens kunnen met ervaring opdoen alleen maar beter worden
Danny Mathijssen is waardeloos inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een klagers hier allemaal... ja het is niet best maar deze jongens moeten gewoon groeien... met Mathijssen, Heitinga en VDV win je de oorlog ook niet meer... deze jongens kunnen met ervaring opdoen alleen maar beter worden
daarom, stem SGP.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht dat je trouwens geen spoilers in de TT mocht plaatsen?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Janmaat in, Van Rhijn exit.
Sommige spelers moeten inderdaad nog wat groeien..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:50 schreef Pedroso het volgende:
Wordt tijd dat Robbie de Wit er in komt.
De uitstraling is inderdaad geniaalquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef alors het volgende:
BMI is gewoon de nieuwe Jaap Stam, die blik in zijn ogen alleen al
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef alors het volgende:
BMI is gewoon de nieuwe Jaap Stam, die blik in zijn ogen alleen al
Vissenogenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een intelligente uitstraling
8-0 voor Braziliëquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:50 schreef Shivo het volgende:
Wats de score, voor falers die in Brazilie zonder TV zitten?
Eindelijk iemand met een verstandige postquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:51 schreef Grifte het volgende:
BMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Shreyas het volgende:
verwacht ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sneijder bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Sommige spelers moeten inderdaad nog wat groeien..
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Mooi, dat gun ik ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
Laat mij expres hem hatenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga ergens anders haten, was geen eens een penalty waardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke voor wat wedden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef muzas het volgende:
Wedden dat PSV komende winter de lucht boven het stadion aan eindhoven airport verkoopt om die BMI op te halen voor een bedrag waar feyenoord ronaldo voor kan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke voor wat wedden?
Jij jaar lang PSV als het niet gebeurt. Als het wel gebeurt dat neem ik een jaar lang Feyenoord UI.
Ronaldo die een wedstrijd komt kijken in de kuip? Kan wel voor dat geld ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef muzas het volgende:
Wedden dat PSV komende winter de lucht boven het stadion aan eindhoven airport verkoopt om die BMI op te halen voor een bedrag waar feyenoord ronaldo voor kan halen?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV lijkt me dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En d'n originaliteitsprijs gaat naarrrrrrr.......
misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef ZaZoe het volgende:
De glazen Robben zijn we weer een paar maanden kwijt
geen hamstringquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef ZaZoe het volgende:
De glazen Robben zijn we weer een paar maanden kwijt
Je zal zien, kwartfinale tegen brazilie kopt ie m 'r zo inquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Haha, wat schattig om Clasie te zien koppenalthans.. proberen.
in eigen doel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Je zal zien, kwartfinale tegen brazilie kopt ie m 'r zo in
We kijken voor onze clubspelers, mooi als zij het goed doen en wat meer waard worden. Alsof Oranje verder wat boeitquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Flikker op met dat gebazel over jullie clubs. Dit is oranje godverdomme.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij plaatst gelijk even een berichtje op FB.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Haha, wat schattig om Clasie te zien koppenalthans.. proberen.
Dan ga je naar het feyenoord topicquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
We kijken voor onze clubspelers, mooi als zij het goed doen en wat meer waard worden. Alsof Oranje verder wat boeit
Ik weeg denk ik max. 0,5 BMIquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Je ideale gewicht? Bereken nu je BMI. SMS Martins Indi AAN naar 6969.
Ja dat boeit en daar houden we het hierbij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
We kijken voor onze clubspelers, mooi als zij het goed doen en wat meer waard worden. Alsof Oranje verder wat boeit
Het was wel degelijk een pingel. Als je dat niet ziet ben je echt enorm scheel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik nog steeds.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doelpuntenmakers:
Lens
BMI
Ik had je straal uitgelachen drie maand terug!
Het mooie is, ik lach jou nu uit met je gehaat op Lens voorafquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doelpuntenmakers:
Lens
BMI
Ik had je straal uitgelachen drie maand terug!
Dan ga je naar je EIGEN clubtopic.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dus mijn moeder is geen hoer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een pingel. Als je dat niet ziet ben je echt enorm scheel.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag ze wel als favoriet voor de 3 punten.
Indiaan hihi!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Je ideale gewicht? Bereken nu je BMI. SMS Martins Indi AAN naar 6969.
Omdat die speler er gewoon tegenaan loopt. Ik zou geeneens fluiten puur omdat die speler maar één ding wil en dat is een penalty uitlokken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een pingel. Als je dat niet ziet ben je echt enorm scheel.
Verandert niks aan hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het mooie is, ik lach jou nu uit met je gehaat op Lens vooraf
mag ie ook eens een mindere wedstrijd hebben? Het talent zit er, maar hij is nog jong en moet nog groeien.quote:
2 op een rij al.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mag ie ook eens een mindere wedstrijd hebben? Het talent zit er, maar hij is nog jong en moet nog groeien.
Oh jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Morph ook, niet voor niets dat je ex-mod bent nu he
En dat niet alleen bij voetbal!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Clasie moet wel de meest overschatte speler zijn in de Eredivisie op het moment ja. Zodra het niveau wat omhoog gaat haakt die af.
Dijks bedoel je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Clasie moet wel de meest overschatte speler zijn in de Eredivisie op het moment ja. Zodra het niveau wat omhoog gaat haakt die af.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh jaKan ik beter gewoon gaan trollen zo.
eens een minder geen probleem maar niet 3 achter elkaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mag ie ook eens een mindere wedstrijd hebben? Het talent zit er, maar hij is nog jong en moet nog groeien.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
'eigen clubtopics'quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan ga je naar je EIGEN clubtopic.
Hier werd alleen maar getrolled en gehaat op andere clubs.
En er stond er ook eentje in de goal!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Alsof vPersie vrij stond, 3 man om hem heen..
Nee dat is Anitaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Karelnoord het volgende:
Of zou Willems de meest overschatte speler in de eredivisie zijn?
We weten nu wel dat je iets tegen hem hebt. Heeft hij je wijffie gepakt ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Karelnoord het volgende:
Of zou Willems de meest overschatte speler in de eredivisie zijn?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wou jij er nou tegen doen dan?
rechter vleugel mid voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:00 schreef Merkie het volgende:
Welke positie speelt Strootman? Schaduw-rechtsback?
Oke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Clasie speelt gewoon een goede potje tot nu toe op die pingel na hoor, heb volgens mij Strootman nog geen bal af zien pakken bijvoorbeeld.
Precies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Clasie speelt gewoon een goede potje tot nu toe op die pingel na hoor, heb volgens mij Strootman nog geen bal af zien pakken bijvoorbeeld.
Logisch. Vrijdag moest nederland het spel maken, nu kunnen ze lekker in de omschakeling spelen. Ideale spelers voor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:00 schreef ZaZoe het volgende:
Ziet er stukken beter uit als afgelopen Vrijdag
Die Hongaren hebben dus echt te klagen over het niveau van hun backsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Goede actie Narsingh weer. Speelt goed tot op heden.
Die laten de penal zien hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekkere ballen geeft die Clasie vandaag. Laat dat vrijdag maar zien Derksen en Gijpie ouwe Feyenoord haters.
Iets beter je best doen als je dan toch wil trollen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekkere ballen geeft die Clasie vandaag. Laat dat vrijdag maar zien Derksen en Gijpie ouwe Feyenoord haters.
goeien troll of weer achter het aanrechtquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat?!? 3 Jaar geleden liep ie nog thee te schenken bij Sparta...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Met Strootman in het veld heb je wel routine in de ploeg
Terecht ook. Wat een domme actie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die laten de penal zien hoor!
Hype om samen op een internet forumpje iemand te bashen he, kleinste weer de lulquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Strootman is atm beter dan Clasie. Face it.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
dat is 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat?!? 3 Jaar geleden liep ie nog thee te schenken bij Sparta...
Clasie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
gele kaarten worden snel gegeven... er gaat er nog wel een af denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |