Ook heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef DrNick het volgende:
Volgens de Spangas test ben ik Stapelverliefd, Je loopt de hele dag rond met een glimlach op je gezicht. Bij alles wat je ziet en bij alles wat je tegenkomt, denk je aan je die superleuke knapperd! Je bent verstrooid. Als de leraar je een vraag stelt, geef je antwoord op de vorige vraag. Bij de gymles vang je bijna geeneen bal. Je zit namelijk met je gedachten ergens anders. Wat er met je aan de hand is? Simpel! Je bent stapelverliefd!
37 en jij?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komt omdat ze hot is, ze koelt daarmee af..
Liefde is zacht als een roos, maar soms prikt je jezelf aan de doorns..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef DrNick het volgende:
Volgens de Spangas test ben ik Stapelverliefd, Je loopt de hele dag rond met een glimlach op je gezicht. Bij alles wat je ziet en bij alles wat je tegenkomt, denk je aan je die superleuke knapperd! Je bent verstrooid. Als de leraar je een vraag stelt, geef je antwoord op de vorige vraag. Bij de gymles vang je bijna geeneen bal. Je zit namelijk met je gedachten ergens anders. Wat er met je aan de hand is? Simpel! Je bent stapelverliefd!
Fresh and cleanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik rond de 38 dacht ik, maar ik switch meestal
Fixedquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fresh and clean we a shine
Hoeveel jij dan?quote:
True, LB is zooo hotquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komt omdat ze hot is, ze koelt daarmee af..
Link?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef DrNick het volgende:
Het is toch we shinequote:
Verbrand jij niet?quote:
Die test kan ik niet eens maken omdat internetquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.spangas.nl/test/testDoemee.php?test=13
Oh ja wij zijn ook jamaicaans iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat jij wil
we a shine is jamaicaans
Jij ook al?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh ja wij zijn ook jamaicaans idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |