Zou hij het ook pikken als hij maar een halve maand krijgt uitbetaald? Nog eens vragen en anders stap je naar zijn chef met de vraag of hij het wil oplossen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef facile het volgende:
hij weet dat ik 13 uur per week heb gewerkt in de maand augustus, dit stond vast. er zijn 2 weken opgestuurd 1 tm 12 augustus dus 24 uur kan kloppen. hij zegt dat hij van de hele maand heeft opgestuurd en is niet bereid er meer op in te gaan.
Misschien moet je zelf even gaan nadenken of even goed reactie geven. Over welke periode is er uitbetaald? Met een 0 uren contract geldt namelijk ook datgene wat ik al eerder zei:quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef facile het volgende:
ik heb een nul-uren contract. ik vul daar mijn uren in op a4-tjes in een tabel. die worden dan naar een kantoor opgestuurd.
is het nodig om hier over met een advocaat te spreken zodat dit opgelost wordt of valt er nog iets zelf te doen?
Nu kan het zijn dat jouw periodes anders lopen, maar zeg dat dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Dennis101 het volgende:
Het is bijbaantje met een variabel aantal uren neem ik aan? In principe krijg jij je contracturen van augustus betaalt en daarbovenop je extra uren van juli.
Dat is geen normale gang van zaken en best iets wat je even uit een mag zetten als je goede hulp wilt ontvangen. Op basis van aannames komen we niet ver namelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef facile het volgende:
ik word per maand uitbetaald. Het loon van augustus 01 tm 31, nul-uren contract wordt je gewoon elk uur die je binnen dat maand hebt gewerkt ook uitbetaald. ik dacht dat je dat wel zou snappen. in het verhaal valt ook uit te halen dat er iets mis is gegaan en niet dat de uren bij een andere maand worden bijgeschreven.
Dan is het erg vreemd, vraag bij je PZ na of je je uren kan inzien die geregistreerd zijn en of dat klopt met wat jij hebt genoteerd. Wil je werkgever echt niet meewerken kan je altijd een klacht indienen bij je hoofdkantoor en als dat nog niet werkt je rechtsbijstand inschakelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:24 schreef facile het volgende:
quote:
Hallo,
heb zojuist m'n loon van augustus binnengekregen > 11 september.
volgens mij heb je dat over het hoofd gezien haha, daarom snapte ik jouw post ook niet helemaal maar ja.
het loon is van 1 t/m 31 augustus. heb het de 11e van september binnen gekregen.
ze tellen een deel van de uren niet bij september op. de loonstroken van augustus zijn in een keer opgestuurd en de financiële administratie betaalt het uit (via bedrijf zijn rekening natuurlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |