SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:31 schreef Weissman het volgende:
http://twitter.com/ORGYNERAL
Deze man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een tijdje wordt hij wel voorspelbaar.![]()
Als zij niet wil houd ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Weissman het volgende:
Börte waar woon je ? Als je in de buurt woont, wil ik wel met je daten.
Oeps, ik bedoelde trommelvlies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:57 schreef Bilge het volgende:
Hoornvlies zit in je oog. Ben je niet in de war met andere vliesjes?
Yay! Ik woon in het o zo mooie Limburg. Kom, dan bak ik vlaai voor je. <3quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:58 schreef Weissman het volgende:
Börte waar woon je ? Als je in de buurt woont, wil ik wel met je daten.
no fuckin' way.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yay! Ik woon in het o zo mooie Limburg. Kom, dan bak ik vlaai voor je. <3
Online (HD)quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Blocko het volgende:
Weet iemand van jullie wanneer Fetih 1453 op dvd uitkomt?
Limburgquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
Wat? Je kunt niet even naar Limburg afreizen voor je grote liefde?
Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde trommelvlies.
Mss, ooit brah. Mss een turken meet ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Bilge het volgende:
65-40![]()
Ik woon in Haarlem. Als je dat te ver vindt kom ik wel naar jou.
Toch zal ik je blijven aanbidden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Limburg![]()
Grote liefde
Bilge, waar woon jij dan ?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch zal ik je blijven aanbidden.
Ik was mijn oren aan het schoonmaken en bukte om iets op te pakken ofzo. Ik liet het wattenstaafje in mijn oor zitten en toen ik er weer naar greep stootte ik met de achterkant van mijn hand het wattenstaafje door mijn hoornvlies.quote:
Klopt. Maar ik doe het toch, uit gewoonte.quote:Mijn huisarts vertelde trouwens dat staafwatjes averechts werken omdat je de viezigheid dan juist tegen je gehoor aanduwt en ophoopt.
* Bilge pakt houten lepels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss, ooit brah. Mss een turken meet ofzo.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was mijn oren aan het schoonmaken en bukte om iets op te pakken ofzo. Ik liet het wattenstaafje in mijn oor zitten en toen ik er weer naar greep stootte ik met de achterkant van mijn hand het wattenstaafje door mijn hoornvlies.Er kwam bloed uit en ik begon vet hard te huilen.
Snel naar de huisarts gereden met mijn ouders en de dokter vet nuchter 'Ooh ja, ik zie het al. Een gaatje in het hoornvlies. Dat groeit gewoon vanzelf weer aan. Maak je maar geen zorgen.'
Terwijl ik zeker dacht te weten dat ik snel doof zou worden.![]()
Ik was trouwens 13 ofzo toen dit gebeurde.
[..]
Klopt. Maar ik doe het toch, uit gewoonte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |