quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja maar waarom ET'en, waarom niet gewoon eten
* Geo4kant is stunned, scratch failedquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells uses charm
* it's supereffective!
Herinneringen met 2h4u komen omhoog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells uses charm
* it's supereffective!
Jullie twee hebben echt een bromance hequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Herinneringen met 2h4u komen omhoog.
Nee gewoonweg nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie twee hebben echt een bromance he
Ik vind hem serieus eng ja, maar de liefde is gewoon gespeeld he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor van jullie 2 alleen maar liefde en aan de andere kant vind je hem creepy?
Misschien is dat een mannen iets.. dat heb ik ook wel eens.. dat ik een bepaald wijf vreselijk irritant vind en eigenlijk der stompen wil geven.. maar aan de andere kant ook het bed in mee zou willen duikenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor van jullie 2 alleen maar liefde en aan de andere kant vind je hem creepy?
Weet hij dat je hem eng vindtquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus eng ja, maar de liefde is gewoon gespeeld he.
Met heppie kan ik gewoon lachen en that's it en owja hij is mijn vertrouwenspersoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is dat een mannen iets.. dat heb ik ook wel eens.. dat ik een bepaald wijf vreselijk irritant vind en eigenlijk der stompen wil geven.. maar aan de andere kant ook het bed in mee zou willen duiken
Heb jij daar niet vaker last van met mannelijke users?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus eng ja, maar de liefde is gewoon gespeeld he.
pics van een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is dat een mannen iets.. dat heb ik ook wel eens.. dat ik een bepaald wijf vreselijk irritant vind en eigenlijk der stompen wil geven.. maar aan de andere kant ook het bed in mee zou willen duiken
Wel een paar keer gezegd ja, maar wij kunnen gewoon niet meeten hoe wij ons gedragen op internet is onmogelijk in het echt constant in de lach schieten.quote:
Inderdaad, ik laat me gaan en dan zit je op een gegeven moment vast, Cosmo is ook eng.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij daar niet vaker last van met mannelijke users?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
Ohja geo, hoe is het met jouw vriendje Davy? Wordt dat nog wat?
Cosmo eng vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad, ik laat me gaan en dan zit je op een gegeven moment vast, Cosmo is ook eng.
haha hommo Xdquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..].......................................................
Ik ben geen homo, als ik al voor een man zou gaan zou ik voor Hooi gaan.. niet Davy die kneus kan totaal geen gesprek voeren man. Tevens vind hij mij leuk ik hem niet (want geen homo). Ik had zijn bluf gecalled en hij durfde niet af te spreken dus.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel een paar keer gezegd ja, maar wij kunnen gewoon niet meeten hoe wij ons gedragen op internet is onmogelijk in het echt constant in de lach schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, welke moet je nog dan ga ik kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nog voetbalplaatjes? Dan moeten we meeten
Iedereen die knipoogt is eng.quote:
Was grapje jong.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet, welke moet je nog dan ga ik kijken.
Oke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen die knipoogt is eng.
[..]
Was grapje jong.
Dan had je mazzel dat ik goed verzekerd ben, want anders zou ik je gewoon mee laten betalenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee stopte haar telefoon in mijn handen en ik helemaal bang wat als ik hem laat vallen.
Heb je hem verzekerd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had je mazzel dat ik goed verzekerd ben, want anders zou ik je gewoon mee laten betalen
Alle duurste verzekering maar ik betaalde geen cent toen ik mijn scherm liet reparerenquote:
Galaxy mini zelfs mijn pink is groter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle duurste verzekering maar ik betaalde geen cent toen ik mijn scherm liet repareren![]()
Ik had alleen 2 weken een Galaxy Mini en ik besefte weer even hoe gezegend ben met een S3
quote:
Op allebei: nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat sommige vrouwen van boven de rivieren dat wel sexy vinden
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]En ik speel daarop in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Nou dat dan weer niet maar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Galaxy mini zelfs mijn pink is groter.
Ik nog nooit tot mijn huidige.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb vroeger 1 keer een telefoon verzekerdMaar telefoons gaan dus helemaal niet kapot als je er normaal mee omgaat
Ik vind zachte g wel sexyquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hoor ik maar zelden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prive is hij wel lachen af en toe homo opmerking hier en daar maar that's it.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook gewoon in privegesprekken dan
Ik denk alquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Prive is hij wel lachen af en toe homo opmerking hier en daar maar that's it.
Ik was iets te bang dat ik hem zou laten vallen en mijn scherm stuk zou gaan en ik 300 euro zou moeten betalen. Dus dan maar verzekeren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vanwaar deze grootse verandering?
Binnenkort met hem in de auto zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
mensen die auti-happy niet in het echt meermaals meeten
yepquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Binnenkort met hem in de auto zitten.
En hoeveel ben je totaal kwijt aan verzekering?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was iets te bang dat ik hem zou laten vallen en mijn scherm stuk zou gaan en ik 300 euro zou moeten betalen. Dus dan maar verzekeren.
En hij is hartstikke goed te vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk alik kan wel serieus doen met hem.
Dat was zeker een pittig potje darten, maar nogmaals gefeliciteerd met de welverdiende overwinningquote:
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou jij niet eerder van een harde g(enotsknots) ?
Koop dan gewoon een hoesjequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was iets te bang dat ik hem zou laten vallen en mijn scherm stuk zou gaan en ik 300 euro zou moeten betalen. Dus dan maar verzekeren.
Het is een lieve jongen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En hij is hartstikke goed te vertrouwen.
12 euro per maand dus dat keer 24 maakt 288 euro in totaal. Nog steeds goedkoper dan zelf scherm moeten vervangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoeveel ben je totaal kwijt aan verzekering?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom typ je dat aldoor zo?![]()
Mensen die niet weten.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
12 euro per maand dus dat keer 24 maakt 288 euro in totaal. Nog steeds goedkoper dan zelf scherm moeten vervangen.
Die heb ik, maar die beschermt niet tegen het vallen op het scherm.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was zeker een pittig potje darten, maar nogmaals gefeliciteerd met de welverdiende overwinning
[..]
NeeMijn mondje is niet groot genoeg
[..]
Koop dan gewoon een hoesje
Wat misschien niet gebeurt. Tevens ontvang je geen rente over deze 288 euroquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
12 euro per maand dus dat keer 24 maakt 288 euro in totaal. Nog steeds goedkoper dan zelf scherm moeten vervangen.
Gewoon 1 meter rubber aan elke zijde van de telefoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die beschermt niet tegen het vallen op het scherm.
Oké weet niet heb geen scherm sorry hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die beschermt niet tegen het vallen op het scherm.
Ah, dan is het wel een goede deal geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waar is die verzekering dan bij aangesloten en welke voorwaarden hangen daar dan aan vast? Als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. ik betaal 34euro per jaar ofso?
Het is mij wel al overkomen, en het zal vast nog wel een keer overkomen,.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat misschien niet gebeurt. Tevens ontvang je geen rente over deze 288 euroOver de 300 euro die je op de bank hebt staan wel
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon 1 meter rubber aan elke zijde van de telefoon
mafkeesquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké weet niet heb geen scherm sorry hoor
Daar doe ik het ook voor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel een goede deal geweest.
Lang leve alcoholquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is mij wel al overkomen, en het zal vast nog wel een keer overkomen,.
quote:[..]
mafkees
jaquote:
Geert Wilders zou zich omdraaien in zijn graf om deze emogifquote:
beach check oew whatsappquote:
Is ie dood?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geert Wilders zou zich omdraaien in zijn graf om deze emogif
Betalen zijn toch gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En mensen die hem per ongeluk uit je hand meppen op een paar keien
Hmm ja okquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet toch. Volg het nieuws niet zo.
Wie is deze enge persoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
er komt iig 1 enge persoon minder dan![]()
![]()
![]()
Unigarant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waar is die verzekering dan bij aangesloten en welke voorwaarden hangen daar dan aan vast? Als ik vragen mag.
De meesten zoals ze op FOK! ook wel zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
Ben wel benieuwd hoe iedereen is.
Ik denk dat jij rustig bent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meesten zoals ze op FOK! ook wel zijn.
Waarom klopt dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij kijkt eerst de kat uit de boom en wordt dan losser.
Jij wilde nog een film kijken om 04:30.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meesten zoals ze op FOK! ook wel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Wat als er geen kat in de boom is??quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben jij dan de kat in de boom?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij wilde nog een film kijken om 04:30.
Jij bent ook eerst heel rustig maar je praat wel mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat als er geen kat in de boom is??
Sorcery!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent ook eerst heel rustig maar je praat wel mee.
Gewoon pep gaan snuiven met P_z, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Dimens het volgende:
Als ik er heel veel zin in heb, ben ik eigenlijk helemaal niet zo stil.
Nehquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon pep gaan snuiven met P_z, dan komt het wel goed.
Rustig. En eenmaal dat het vertrouwd voelt, ben je ontzettend druk.quote:
vertrouwt xDquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rustig. En eenmaal dat het vertrouwd voelt, ben je ontzettend druk.
En je kijkt angstig als je tussen FL en P_z in zit denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
MwehIk lach wel veel dat wel.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
En je kijkt angstig als je tussen FL en P_z in zit denk ik.
Hoezo zou ze dat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
En je kijkt angstig als je tussen FL en P_z inzit denk ik.
Je kent mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rustig. En eenmaal dat het vertrouwt voelt, ben je ontzettend druk.
Daarom ook de xD.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:38 schreef Beach het volgende:
[..]
helemaal nietvertrouwd is hier geen werkwoord
Nee als ik serieus zou zijn zou ik geen 'xD' plaatsen dit was slechts om je in twijfel te brengen.quote:
Er wordt over mij geroddeld terwijl ik er niet ben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent er toch??quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er wordt over mij geroddeld terwijl ik er niet ben.
Ik heb 3 pagina's teruggelezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
spytool of teruglezen??? welke van de 2 was het
Die foto via wa is anders wel behoorlijk fotogeniekquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik ben alleen niet fotogeniek dus verwacht geen mooie foto's
Ik ook niet hoor, gewoon lekker gek en hip.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik ben alleen niet fotogeniek dus verwacht geen mooie foto's
welkequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die foto via wa is anders wel behoorlijk fotogeniek![]()
![]()
![]()
![]()
baasquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb 3 pagina's teruggelezen.
ah oke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
baas
ik doe gewoon control+f en dan beach
Doe eens bij vorig topic.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
baas
ik doe gewoon control+f en dan beach
Zo kort is het niet meer.quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:47 schreef Beach het volgende:
ov heb je opgeschoren zijkanten met krullen?
was grapje togquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo kort is het niet meer.
[..]
Nooit.
Nu al?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:49 schreef Oceanview het volgende:
FL dm eens je adres want ik moet mijn terugreis berekenen.
Ik moet om 22u terug zijn want moet de dag erna om 6u op.quote:
Neehoor. 10 min lopen ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:51 schreef Oceanview het volgende:
FL je huis is wel ver man vanaf de bus.
Oh oke.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet om 22u terug zijn want moet de dag erna om 6u op.
Is wel lachen soms.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag mij af waarom mensen mensen van fok op fb hebben
ik neem aan dat je wel een reden kan bedenken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit ook maar te kutten. Ik zeg beetje verlegen, praat wel mee, lacht (uit zenuwen), daarna gezellig.quote:
Ik ben nog maar bij episode 6. (quote:
Die FL ging gister ook al op mijn FB vragenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Alleen als ik ze heeeeel goed zou kennen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik neem aan dat je wel een reden kan bedenken.
Haar WoW account is gecanceld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij episode 6. () En op het eind hebben Spencer en haar vader het ergens over en dan moet ze huilen. Maar ik begreep hun gesprek niet zo goed en dat ze dus moet huilen
Deze scene of net vlak daarvoor, ben al op zoek naar dat stukje ervoor
Nou als je ze een keer in het echt heb gezien begrijp ik dat wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Zal wel zijn over dat Jason haar broer is ofzo. Ik kan me niet meer precies herinneren waarom ze boos is. Hopelijk vindt je het boos zijn stukje snelquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij episode 6. () En op het eind hebben Spencer en haar vader het ergens over en dan moet ze huilen. Maar ik begreep hun gesprek niet zo goed en dat ze dus moet huilen
Deze scene of net vlak daarvoor, ben al op zoek naar dat stukje ervoor
We hadden ook eens een hele stamboom met zijn alle gemaakt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen als ik ze heeeeel goed zou kennen.
Met de auto 10/15 min. Met de bus 40 min ongeveer, maar de bussen rijden vanaf nuland maar tot 21.00 of 22.00 naar den bosch. Succes daarna met terug komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
FL ben je snel in Den Bosch vanuit jouw plaatsje? En makkelijk terug? misschien kunnen de mensen die daar zin in hebben dan even Den Bosch in s'avonds.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hadden ook eens een hele stamboom met zijn alle gemaakt.
Ik heb lekkere kale balletjes, zullen wij nu FB buddies worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef Typisch het volgende:
Ik neem alleen FOK!'ers op facebook als ze vrouwelijk zijn of kaal. Tot nu toe staat de teller op 3.
Arme Spencerquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal wel zijn over dat Jason haar broer is ofzo. Ik kan me niet meer precies herinneren waarom ze boos is. Hopelijk vindt je het boos zijn stukje snel
Kun jij niet ergens een busje regelen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met de auto 10/15 min. Met de bus 40 min ongeveer, maar de bussen rijden vanaf nuland maar tot 21.00 of 22.00 naar den bosch. Succes daarna met terug komen
Jezus wat een gat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met de auto 10/15 min. Met de bus 40 min ongeveer, maar de bussen rijden vanaf nuland maar tot 21.00 of 22.00 naar den bosch. Succes daarna met terug komen
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens een busje regelen?
Of nee toch niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DV is nu nog steeds mijn echtgenote.
Flips wrm negerenquote:
Okee. Ik denk dat omdat dus Garret het niet blijkt te zijn volgens pa.quote:
Dan snap ik heul niet waarom ze zo over haar toeren is, maar goed. TV-serie niet druk om maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee. Ik denk dat omdat dus Garret het niet blijkt te zijn volgens pa.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan snap ik heul niet waarom ze zo over haar toeren is, maar goed. TV-serie niet druk om maken.
[..]
Sorry
Het is veels te lang geleden dat ik die bus heb genomen dus weet het niet meerquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:00 schreef Ro-ald het volgende:
FL,hoeveel kost de bus vanaf Den Bosch naar jouw bushalte?
Doe jij ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
Altijd als ik een vriendin vraag om te chillen en ze mag niet of zo gaat ze me negeren tot 's avonds laat als ik al in bed lig.
'Oh sorry ik lees het nu pas'
Kijk je dan naar de tijd dat ze als laatste online is geweest?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
Altijd als ik een vriendin vraag om te chillen en ze mag niet of zo gaat ze me negeren tot 's avonds laat als ik al in bed lig.
'Oh sorry ik lees het nu pas'
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]waarom vraag je het dan aan me
Ja uhh ik weet geen andere reden sowieso, jij wel? Maar goed ze is van het vrouwelijk geslacht, dat moet je vraag waarom ze zo over haar toeren is voldoende beantwoord hebben
Helaas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kon het zo snel niet gevonden krijgen op Google dus helaas Flips. Ik kan je niet helpen.
Geo, kom je eigg op de meet of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kon het zo snel niet gevonden krijgen op Google dus helaas Flips. Ik kan je niet helpen.
Moet ik dat op tijd laten weten ofso?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geo, kom je eigg op de meet of niet?
Haha okequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is veels te lang geleden dat ik die bus heb genomen dus weet het niet meer
Gewoon slapen in de schuur tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet ik dat op tijd laten weten ofso?Ik heb nog een maand om er over na te denken. Of ik wel durf, of ik jullie wel wil zien, hoe ik daar kom.. hoe ik daar weg kom..
In de garage passen een stuk of 6 mensne naast elkaar echter is het daar muf, vol met rotzooi en geen verwarming plus de incidentele muisquote:
Ik heb een matras gehosseld dus als ik kom zal ik heerlijk slapen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de garage passen een stuk of 6 mensne naast elkaar echter is het daar muf, vol met rotzooi en geen verwarming plus de incidentele muis
Dussssss ik slaap niet in de schuur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de garage passen een stuk of 6 mensne naast elkaar echter is het daar muf, vol met rotzooi en geen verwarming plus de incidentele muis
inb4 alles kan kapot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, wel een oudere (bezette) zys,
Juist.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dussssss ik slaap niet in de schuur.
Nice. Je kan gewoon lekker binnen slapenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel een super relaxed zelfopblaasbare matje ding geval. En een slaapzak.
grossquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
Ohja ik slaap wel in een Feyenoordshirt.
Is allemaal nep.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme die 9/11 beelden bezorgen mij nog steeds kippenvel.
Ik dacht dat je het over je begeleider van de GGZ(G) had..quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn begeleider van vandaag was de man die de muziek van o.a jochem meyer en bert visscher schrijft
allemaal bazen docenten hier op school
Oke jij mag in de schuur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
Ohja ik slaap wel in een Feyenoordshirt.
Het is 11 jaar geleden man.. get over itquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Wel de veren eraf halen he?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
Ja zoiets...quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik precies kom. Waarschijnlijk pak ik gewoon de trein naar Den Bosch, en dan ga ik of verder met de bus of ik rijd met iemand anders mee in het geval dat er op het station mensen kunnen worden opgepikt.
Dit is niet grappigquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over je begeleider van de GGZ(G) had..lol
Blijven goede acteurs die Amerikanen.quote:
Vrouw.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is 11 jaar geleden man.. get over it
Was weinig anders van plan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice. Je kan gewoon lekker binnen slapen
Ik ga niet rijden, wel een Clio voor de deur staan tho.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zoiets...
Typisch hedde gij gin auto?Jij wilde met mij samen gaan dus als jij nou rijd..
met dv spotten is alleen aan de eckte eckte gegevenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, mag ik hier niet over spotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |