quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja maar waarom ET'en, waarom niet gewoon eten
* Geo4kant is stunned, scratch failedquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells uses charm
* it's supereffective!
Herinneringen met 2h4u komen omhoog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells uses charm
* it's supereffective!
Jullie twee hebben echt een bromance hequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Herinneringen met 2h4u komen omhoog.
Nee gewoonweg nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie twee hebben echt een bromance he
Ik vind hem serieus eng ja, maar de liefde is gewoon gespeeld he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor van jullie 2 alleen maar liefde en aan de andere kant vind je hem creepy?
Misschien is dat een mannen iets.. dat heb ik ook wel eens.. dat ik een bepaald wijf vreselijk irritant vind en eigenlijk der stompen wil geven.. maar aan de andere kant ook het bed in mee zou willen duikenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor van jullie 2 alleen maar liefde en aan de andere kant vind je hem creepy?
Weet hij dat je hem eng vindtquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus eng ja, maar de liefde is gewoon gespeeld he.
Met heppie kan ik gewoon lachen en that's it en owja hij is mijn vertrouwenspersoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is dat een mannen iets.. dat heb ik ook wel eens.. dat ik een bepaald wijf vreselijk irritant vind en eigenlijk der stompen wil geven.. maar aan de andere kant ook het bed in mee zou willen duiken
Heb jij daar niet vaker last van met mannelijke users?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus eng ja, maar de liefde is gewoon gespeeld he.
pics van een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is dat een mannen iets.. dat heb ik ook wel eens.. dat ik een bepaald wijf vreselijk irritant vind en eigenlijk der stompen wil geven.. maar aan de andere kant ook het bed in mee zou willen duiken
Wel een paar keer gezegd ja, maar wij kunnen gewoon niet meeten hoe wij ons gedragen op internet is onmogelijk in het echt constant in de lach schieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |