SPOILER: RacesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProfessionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SystemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CraftingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Vooralsnog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• De game gaat iets van ¤60 kosten, je betaalt er geen ¤18/maand voor.
Dungeon armor sets:
Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant
FOK!kers actief in GW2:
Desolation
Idanue - Idanue.9021
Far Shiverpeaks
AartBakkebaard - Aartbakkebaard.8647
Adames - Adames.9357
baniekje - baniekje.4923
Banaanensuiker - Adam Smith.4659
Berik1985 - Berik V.8179
Bartisik - Healing Dude.7802
Casino.Bob - ZeroT.1359
Civilian - Civilian.3417
D_tjuh - tacD.1938
De_Dakgoot - Pagman.6890
Dex090 - Scandalicius.9436
Dionysiou - Dionysiou.8506
DjinN - phloxX.7982
draganosis - dragan3641
drumstickNL - Sagramore.1530 (officer)
FeyRegy - FeyRegy.1069
gibson.7089
hans1988 - Flufflez.7328
Kouranna - SotekOne.6247
I.C.O.N. - Vempel.6394
Invine - invine.2419
Jajong - Jajong.1463
JediSimons - Donderjager.6719
jogy - Joog.1578
Jorwol - Jorwol.6179
J0ttem - Lethal Stranger.5093
Karina - Karina.2031
Kingleon - Mrs. Eowynn
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)
Phaelanx_NL - SirJudge.3279
MeneerBob - Jacobinho.3875
mipr / thorgal.1287 / Jagang Van Valnor
Northside - SotekOne.6247
Questular - Questular.8359
Remy669 - RemyKing.5931
Rickokun - Ricko.8764
Rivalo - Rivalo.1260 (leader2)
Rolstoelvandaal = Thorvay.8962
Scheringa - Murtagh.4706
Shado Hith - Blackstar.3278
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Ssswing = Slokkert.6413
Supertoll - Andy.1943
Timm-E - TimmE.1832
Two - Inhumanous.8319
trigt013 - fitzchevalric.4601
2happy4u - YesNoGenius.2391
HypverViper Xibi.1645
Gandara
Curuu - Dodar.9417
PBateman1978 - Nyx.8204
Piken Square
jebentzelfeenfiets. - Wubdor.5190
Ooku - Drage.9160
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354
Stormbuff Isles
AlwaysHappy - Alwayshappy.2549
Aurora Glade
Bredemug.6794Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Het is dus echt een revolutie op MMO-gebied?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Revolutionair zal ik niet zeggen, maar zeker een stap in de goede richtingSwiggity swooty, I'm coming for that booty.![]()
dat is zo'n dooddoener,quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Het is dus echt een revolutie op MMO-gebied?
combat is leuker, sneller
het is dynamischer
het craftingsysteem is voor iedereen handig èn moeilijk
en pvp is voor iedereen wat
maar compleet anders ?
neeOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Qua gevechten is het nog veel meer actie geworden. Je moet met de meeste skills daadwerkelijk mikken om te raken en de movement is met het springen en rollen nog uitgebreider.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Het is dus echt een revolutie op MMO-gebied?![]()
Oh. Jammer. Dat is wel wat overal gezegd werd, maar dat geloofde ik al nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:16 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is zo'n dooddoener,
combat is leuker, sneller
het is dynamischer
het craftingsysteem is voor iedereen handig èn moeilijk
en pvp is voor iedereen wat
maar compleet anders ?
nee.
Dan heb ik voorlopig wel genoeg aan één MMO.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Revolutionar nee, maar het is absuluut een next-gen mmo ze hebben goed gekeken naar wat andere mmo's slecht doen en wat er beter kan.![]()
Ik ga met m'n thief vaker dood rond de lvl 15 als ik met m'n ranger ging , best wel pittige classIk ben inmiddels overleden![]()
Het was eerst 10v10...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:31 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze het überhaupt 8v8 hebben gemaakt? Zou toch eerst ook 5v5 zijn voor randoms? 16 mensen is teveel op die kleine maps, vooral Raid on the Capricorn wordt een pure zerg vs. zerg. Met m'n tank warrior is het nog wel geinig om er rambo in te stormen en het zo lang mogelijk vol te houden maar met m'n squishy dagger elementalist is het hell.![]()
Ja, en die juwelen kun je wel farmen... Ik krijg over het algemeen meer cloths en leer en fine materials (geen rares, die heb je alleen nodig voor een beperkt aantal recepten) dan gems...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:59 schreef leeell het volgende:
[..]
Cloth
Leather
Crafting rares (acid, totems etc)
3 dingen in het spel die ontzettend schaars zijn en niet te farmen zoals wood, ore of vegetables.![]()
was het maar zo'n feest, ik kom om in de sociale verplichtingen, waardoor ik pas 35 ben in gwquote:
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Hoezo heb je geen naam bij niewe threadquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef leeell het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, ik kom om in de sociale verplichtingen, waardoor ik pas 35 ben in gw![]()
kijk maar op de tradingpost , leer en cloths zijn gemiddeld 8/10x zo duur dan gems edequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, en die juwelen kun je wel farmen... Ik krijg over het algemeen meer cloths en leer en fine materials (geen rares, die heb je alleen nodig voor een beperkt aantal recepten) dan gems...Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
dit voldoetquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen naam bij niewe threadOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
En m'n fine materials kosten me niets...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef leeell het volgende:
[..]
kijk maar op de tradingpost , leer en cloths zijn gemiddeld 8/10x zo duur dan gems ede
Maar, ik heb natuurlijk wel een jeweler. Maar ik vind het best ingewikkeld hoor. Settings, rings, hooks, die snap ik nog, maar dan heb je ineens die filligree dingen...
Ik moet meer zilver hebben, dan kan ik verder met levellen....![]()
"Guild Wars 2 #29 - dit voldoet" ? - yep.. klinkt als een prima topic naamquote:
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...![]()
filigree zijn top, kan je gewoon de standaard gems mee verbeterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
En m'n fine materials kosten me niets...
Maar, ik heb natuurlijk wel een jeweler. Maar ik vind het best ingewikkeld hoor. Settings, rings, hooks, die snap ik nog, maar dan heb je ineens die filligree dingen...
Ik moet meer zilver hebben, dan kan ik verder met levellen....Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
De base mechanics (klikken/selecteren en knoppen rammen) zijn in principe hetzelfde. Maar hoe ze om gegaan zijn met de wat meer geavanceerde concepten maakt het wel revolutionair eigenlijk. Ze dwingen mensen om samen te werken ook al zit je niet in een groep. Ik vind het in ieder geval wel erg stoer dat ze actief hebben geprobeerd (en zijn geslaagd) om grieving te minimaliseren. Geen killstealing mogelijk. En de manier quests krijgen. is natuurlijk briljant. je hoeft helemaal de questgiver niet op te zoeken en de karmapunten zijn eigenlijk een soort alternatieve methode om voor je zelf de kadootjes te kiezen die he wil. en vendorselling komt alleen voor bij je junk. voor de rest jan je alles gebruiken voor je crafting door middel van salvaging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Jammer. Dat is wel wat overal gezegd werd, maar dat geloofde ik al niet.
Dan heb ik voorlopig wel genoeg aan één MMO.
en het feit dat PvP geen gearstats VS gearstats maar talent tegen talent maakt het alleen maar beter. Ze hebben aardig wat heilige huisjes in mmo land gesloopt en er hun eigen draai aan gegeven. coöperatie ipv concurrentie. En er zijn nog Geen klachten gekomen wat betreft de PvP kant van gw2. zeker de spvp 5 VS 5. WvWvW is nogal chaotisch en daar moet je wel een grote actieve guild of alliantie voor hebben wil je daadwerkelijk verschil maken.
het concept is imo revolutionairIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
niet mee eens... in tegenstelling tot in GW1 ben ik nog geen moment gedwongen om daadwerkelijk samen te werken met andere spelers...quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze dwingen mensen om samen te werken ook al zit je niet in een groep.
er zijn wel eens meerdere mensen op dezelfde plek toevallig bezig om hetzelfde monster te verslaan maar dat is wat anders dan samenwerken...
't kan aan mij liggen maar in GW1 was juist dat sociale aspect veel sterker aanwezig doordat je elkaar op moest zoeken in groepen voor de missies en daarna vaak ook nog wat quests samen deed en gezellig door kletsten... (zelfs nadat de hero's geintroduceerd waren)
ik vind GW2 fantastisch, maar dat spontaan samenwerken en dat spontane sociale aspect komt totaal niet uit de verf...... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...![]()
Ik vind het juist een voordeel dat je niet heel geforceerd een groep hoeft te gaan zoeken in een stad om een quest te halen. Er zijn altijd wel mensen in de buurt die je willen helpen. Al vaak zat gebeurd dat daaruit leuke gesprekken zijn ontstaan en chatsessies na de quest gedaan te hebben. Het werkt sneller, en ik vind het ook socialer.![]()
Same here. aardig wat keren dat ik spontaan mensen ging helpen of werd geholpen en dat we gewoon bij elkaar in de buurt bleven omdat het beter werkte en soms werd er een groepje gevormd en gingen we samen de map exploren en skillpoints doen. en gedwongen is een groot woord inderdaad maar het wordt je wel erg makkelijk gemaakt en iedereen heeft er voordeel aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind het juist een voordeel dat je niet heel geforceerd een groep hoeft te gaan zoeken in een stad om een quest te halen. Er zijn altijd wel mensen in de buurt die je willen helpen. Al vaak zat gebeurd dat daaruit leuke gesprekken zijn ontstaan en chatsessies na de quest gedaan te hebben. Het werkt sneller, en ik vind het ook socialer.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: