En dat niet kortgesloten met Leco zelf want hij wist van niks toen Ruud op onderzoek uit ging. Zo onprofessioneel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en ze heeft leco al eerder betrokken bij haar leugens door tegen ruud te zeggen dat ze met leco naar ibiza was ipv met badr naar marokko
Dat is idd zo stom van haar; haar alibi niet ingelicht dat hij haar alibi wasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En dat niet kortgesloten met Leco zelf want hij wist van niks toen Ruud op onderzoek uit ging. Zo onprofessioneel.
tja, dáár werd met geen woord over gerept tijdens t grote zucht-interview..zij zat namelijk wel een potje te kaarten met badr op ibiza, vandaar dat ze t apartement niet uit zijn geweest, twas veel te spannend!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En dat niet kortgesloten met Leco zelf want hij wist van niks toen Ruud op onderzoek uit ging. Zo onprofessioneel.
Zouden ze in het appartement van Ruud hebben gezeten?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tja, dáár werd met geen woord over gerept tijdens t grote zucht-interview..zij zat namelijk wel een potje te kaarten met badr op ibiza, vandaar dat ze t apartement niet uit zijn geweest, twas veel te spannend!
nadat ze uit zijn gekomen voor hun warm en grootse liefde zijn ze nog een keer echt naar ibiza geweest, stellemans zei daarover dat ze een fantastische tijd hebben gehad en niet buiten zijn geweestquote:Op woensdag 12 september 2012 23:41 schreef eskil het volgende:
Ze waren bij mijn weten in Marrakesh aan het "kaarten".
Een heur haar te zien is de vriendschap over, maar jezus, ze kan toch wel zelf een borstel door haar extensions halen?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn Estelle en Leco geen vrienden meer? Wel begrijpelijk van Leco dat ie word gebruikt door haar. Geen vrienden meer met haar is. Dat denk ik dus!
Yeah dat kan ze zekerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Een heur haar te zien is de vriendschap over, maar jezus, ze kan toch wel zelf een borstel door haar extensions halen?
En oh oh, wat heeft ze het zwaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:23 schreef barca71 het volgende:
Ze zijn niet op Ibiza geweest, ze zijn naar Parijs geweest en toen door naar zuid Spanje, Badr is daar nog feestend gesignaleerd in de Marbella Ocean Club, alsof er geen vuiltje aan de lucht was, Estelle was toen al terug naar Nl voor de voorlopige voorzieningen. Badr is toen naar Marokko gegaan en heeft zich van daaruit gemeld. Daarna is Estelle nog een paar wken op Ibiza geweest,met mam en kids. Talk about airmiles..jezus..
quote:EXCLUSIEF! Ex kickbokser, en vriendin van Estelle spreekt! ‘Ze kende mijn verhalen over Badr’
Badr en Chantal hadden vijf jaar een relatie
Chantal Oornink, vijf jaar lang de vriendin van Badr Hari is nog altijd verbijsterd dat haar vriendin Estelle Gullit voor de charmes van de kickbokser is gevallen! “Ik ben altijd een meer dan goede kennis van Estelle en Ruud geweest. “Ik heb in de vijf jaar dat ik een relatie had met Badr uiteraard Estelle wel eens het een en ander verteld. Ze kent mijn verhalen over dingen die ik heb beleefd in mijn relatie met Badr. Als een uitdrukking inderdaad de lading van dit alles dekt is het wel dat liefde dus inderdaad blind maakt. Ik kan het anders niet begrijpen.”
Chantal Oornink is voormalig topmodel en de ex-vrouw van Mark Baker, telg uit een schroot- & slopersgeslacht, die succesvol werd in de stenenschuiverij. Met Mark Baker kreeg zij ook een kind.
De ravissante hoogbenige brunette lijkt een zwak te hebben voor sterke mannen. Zo zat Chantal toevallig naast Willem Holleeder in de auto toen de politie het stel in januari 2006 klemreed op de A4.
Niet veel later kreeg ze een relatie Badr Hari.
Vijf jaar lang duurde die relatie met Badr Hari. Een relatie die zeker niet alleen maar rozengeur en maneschijn was. Zo was Chantal doodsbang dat haar vriend haar huis in de fik zou steken nadat hij 43 dagen vast had gezeten voor een –niet bewezen, red – brandstichting bij een zwangere vrouw.
In het door de politie onderschepte sms-verkeer tussen Chantal en Badr, tijdens een blijkbaar dipje in de relatie, valt te lezen dat Chantel dit sms aan Badr stuurt. “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?” Badr antwoord: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”
En al die jaren deelde Chantal haar belevenissen met de kickbokser met vriendin Estelle Gullit.
En die gesprekken gingen niet over koetjes en kalfjes. Chantal en Estelle deelden ook intieme zaken over Badr.
Chantal zegt dan ook verbijsterd te zijn geweest toen zij van de relatie tussen haar ex en Estelle hoorde. “Ik kon mijn oren niet geloven toen ik hoorde dat Estelle een relatie heeft met mijn ex vriend Badr Hari. Ik was eigenlijk volkomen verbijsterd. Natuurlijk gun ik haar al het geluk, maar dit had ik niet verwacht.”
Ook al omdat haar relatie met Badr zeker geen is periode waar zij graag op terugkijkt. En dat wist ook Estelle Cruijff.
“Wie over Badr op internet leest kan zijn eigen conclusies trekken.” Zelf wil Chantal nu niet over de vijf jaar dat zij het leven met Badr Hari deelde, praten.
“Nee, misschien dat ik ooit mijn verhaal nog eens naar buiten breng, maar op dit moment wil er niets over zeggen. Het zou alleen maar weer terugkomen op mijn bordje en daar heb ik geen zin in. Het gaat juist weer hartstikke goed met me en dat wil ik wel zo houden. Ik heb tot en met vorig jaar vijf jaar lang een relatie met Badr Hari gehad en ik kan zeggen dat dit niet altijd een even fijne tijd was. Daar wou ik het bij laten.”
Praten wil ze wil over de relatie Estelle/Badr.
“Als een uitdrukking inderdaad de lading van dit dekt is het wel dat liefde dus inderdaad blind maakt. Ik kan het anders niet begrijpen. Ik ben altijd een zeer goede kennis geweest van Estelle en Ruud. Zodoende heb ik uiteraard Estelle wel eens het een en ander verteld. Ze kent mijn verhalen over dingen die ik heb beleefd in mijn relatie met Badr. En ja, dan ben je toch verrast als zij met hem een relatie aangaat. Aan de andere kant ik kan me ongeveer wel voorstellen waarom zij uiteindelijk is gesneuveld voor de charmes van Badr. Daar laat ik me echter verder niet over uit”.
Wat ze precies aan Estelle of haar Badr heeft verteld? “Nee, dat zeg ik niet. Ik wil die last niet verder met me meedragen. Ik ben een nieuw leven begonnen en ben momenteel erg gelukkig. Bovendien is het verder mijn verhaal niet meer. Wel wens ik Estelle het allerbeste, maar als ik eerlijk ben betwijfel ik of dit ooit tot een huwelijk zal komen”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |