Oh, vertel? Waar?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje vriendelijk houden![]()
Maar jij kwam net ook met een verschrikkelijke voorraad ongeïnformeerde bla bla bla.
Je verwijt mij dat ik hem het voordeel van de twijfel niet gun (nee waarom zou ik denken dat een man met bungelende voet verzint dat hij door Badr in elkaar geslagen is) maar ondertussen doe je zelf enorm je best om een ander te verwijten wat jij denkt dat ze denken....quote:Op woensdag 12 september 2012 00:16 schreef simpelintje het volgende:
Nee bekijk het Leandra gun jij hem het voordeel van de twijfel dan nee toch/ Zo kom je bij mijn niet over. En voor de rest als mijn schrijven niet perfect is jammer dan. Als je er geen touw aan kan vast knoppen moet je misschien meer aan je begrijpend lezen doen.
Dit is zo'n onzin richt je aandacht niet op mijn het gaat hier over andere mensen toch. Dus dat aanvallen kom op zeg
Zucht klopt misschien maar als dat allemaal het geval zou zijn dan hadden ze het op de een of andere manier echt wel laten vallen. Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 12 september 2012 00:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Zucht. Ik bedoelde alleen maar dat het door jouw posts net lijkt alsof er al een eis is geweest en dat het in dit geval aan iedereen hier voorbij is gegaan...
Je zegt zelf wel eens dat je er niet uitkomt en niet helemaal in staat bent om je mening begrijpelijk te formuleren.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:16 schreef simpelintje het volgende:
Nee bekijk het Leandra gun jij hem het voordeel van de twijfel dan nee toch/ Zo kom je bij mijn niet over. En voor de rest als mijn schrijven niet perfect is jammer dan. Als je er geen touw aan kan vast knoppen moet je misschien meer aan je begrijpend lezen doen.
Dit is zo'n onzin richt je aandacht niet op mijn het gaat hier over andere mensen toch. Dus dat aanvallen kom op zeg
De man kan zijn voet wel gebruiken heb ik ergsn gelezen alleen hij kan niet meer voetballen en rennen volgens mijn. En hij heeft toch gegeven van een klap niet van een trap op de been. Dus de rest van je post ga ik niet eens op in Leandra.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verwijt mij dat ik hem het voordeel van de twijfel niet gun (nee waarom zou ik denken dat een man met bungelende voet verzint dat hij door Badr in elkaar geslagen is) maar ondertussen doe je zelf enorm je best om een ander te verwijten wat jij denkt dat ze denken....
Pak jij er eens 3 posts bij waarin ik roep dat hij het gedaan heeft.
Want het is wel makkelijk mij te beschuldigen van vooringenomenheid, vooringenomenheid waar volgens jou geen reden voor zou zijn, maar vooralsnog zie ik voornamelijk degenen die Badr verdedigen zaken roepen waar geen grond voor is, noch voor de heiligverklaring van Badr, nog voor de zaken waar ze andere users van beschuldigen.
Ja en moet je mijn daar op aanvallen dan? Dat snap ik niet. Jij kan er niet tegen he mensen die totaal anders zijn en denken als jouw?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:23 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je zegt zelf wel eens dat je er niet uitkomt en niet helemaal in staat bent om je mening te begrijpelijk te formuleren.
Echt...quote:Op woensdag 12 september 2012 00:23 schreef simpelintje het volgende:
[..]
De man kan zijn voet wel gebruiken heb ik ergsn gelezen alleen hij kan niet meer voetballen en rennen volgens mijn. En hij heeft toch gegeven van een klap niet van een trap op de been. Dus de rest van je post ga ik niet eens op in Leandra.
Ja dat kan ook. Er zijn wel meer mensen die problemen met zich zelf hebben die zijn ook niet helemaal jofel die verdienen geen kans?En heb ik ergens gezegd dat hij een dood normale vent is die geen vlieg kwaad doet ?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:29 schreef MightyMightyM het volgende:
Er is langs officiele weg nog niks naar buiten gekomen over strafeisen, hetgeen me ook niet meer dan normaal lijkt. En TBS is een uitzonderlijke maatregel. Als de verdachte geen TBS krijgt, wil dat nog niet zeggen dat hij helemaal jofel is. En nee ik geloof niet dat Hari een monster is maar ik denk wel dat hij toch wat probleempjes heeft in zijn bovenkamer. Een rechter kan bijvoorbeeld ook eisen dat hij een anti-agressiecursus gaat doen, ik noem maar wat.
WTF??? Iemand wordt zo kapot getrapt dat hij niet meer kan rennen en jij vind dat "Echt, was dat alles?"quote:
Ach, hij kan nog een beetje rondhobbelen. Maakt verder toch niet uit dat hij niet meer kan sporten. Niet met zijn eventuele kinderen kan voetballen, of wegrennen als er een doorgedraaide kickboxer achter hem aanzit.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iemand wordt zo kapot getrapt dat hij niet meer kan rennen en jij vind dat "Echt, was dat alles?"
![]()
Hier een artikel over gwenette hij woont met een marokkanse en heeft een kind mee,quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:25 schreef Leandra het volgende:
Maar Gwenette Martha is getrouwd met familie of een kennis van Badr?
Pas werd er nog geclaimd dat hij (Martha) getrouwd was met de vrouw wiens appartement door Badr in brand was gestoken...
http://www.camilleri.nl/2010/01/gwenette-martha-1974/
Fijne vriend.
Ik ook niet meer, dus ik heb maar weer eens wat gerooid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef static het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd geen éne flikker meer van dit topic.
http://www.at5.nl/artikel(...)enegeerd-op-feestjesquote:Estelle wordt genegeerd op feestjes
Estelle Cruijff is niet meer zo welkom als vroeger op feestjes in society kringen. Ze wordt zelfs genegeerd.
Dat vertelt Wilma Nanninga. Estelle wordt alleen gelaten op feestjes, weten ze op de redactie van Privé. De grachtengordel weet niet precies hoe ze om moet gaan nu de blondine een relatie heeft met de van zware mishandeling verdachte Badr Hari.
Onlangs was ze op de verjaardag van vastgoedtycoon Christine Kroonenberg. 'Op dat feestje begon het te broeien', weet Nanninga. 'Kunnen we haar wel uitnodigen en moeten we haar dan vragen om alleen te komen?' Estelle is dus best eenzaam af en toe.
Niettemin blijft ze gewoon bij Badr Hari, denkt Nanninga. Estelle denkt namelijk dat de kickbokser kan veranderen.
Ach Leandra ik bedoelde het op echt van mootie die zei echt ik zeg tegen ja echt was dat alles wat je er neer kon zetten. En niet over die man zijnvoet.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iemand wordt zo kapot getrapt dat hij niet meer kan rennen en jij vind dat "Echt, was dat alles?"
![]()
Het is waarschijnlijk heel goed voor je als je zorgt dat je een ander referentiekader krijgt, want je huidige referentiekader is verre van gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |