abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116671008
[quote]0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef MightyMightyM het volgende:
En het is ten tijde van een justitieel onderzoek toch niet gebruikelijk dat je elke dag wat hoort? Wat we tot nu toe hebben gehoord, is sowieso meestal niet via officiele wegen naar buiten gekomen; we moeten het al tijden hebben van dubieuze gelekte info, bedroevende interviews met betrokkenen en vooral veel speculatie.
[/quote
Ja precies een hoop boembarie en we weten nog helemaal niks eigenlijk. Nu nog soms wat verhaaltjes over Estelle vandaag ook weer dat ze niet meer op feestjes mag komen. maar voor de rest niks meer terwijl het de hele tijd echt over hun ging. En verhalen van andere exen van hem ook niet echt. Alles komt vanuit 1 kant lijkt wel.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 23:36:33 #77
163650 Greys
pi_116671295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef MightyMightyM het volgende:
En het is ten tijde van een justitieel onderzoek toch niet gebruikelijk dat je elke dag wat hoort? Wat we tot nu toe hebben gehoord, is sowieso meestal niet via officiele wegen naar buiten gekomen; we moeten het al tijden hebben van dubieuze gelekte info, bedroevende interviews met betrokkenen en vooral veel speculatie.
En daarom is dit SHO en geen NWS ;) Hier zijn we dol op dubieuze gelekte info :9
Als er een tijdje geen informatie is vermaken we ons met de zuchten en steunen van Stellepel over Gullit en haar emmers modder.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116671313
Misschien zijn die andere exen gewoon verstandig. En er zijn wel dingen die we zeker weten; de mishandeling in 2006 en het feit dat de BlinQ-zaak is afgekocht.
Edit; en die ene ex, Chantal, heeft wel gesproken over Badr en dat was niet positief. Dat de ex met wie hij een kind heeft niet uit de school klapt, vind ik erg voor haar pleiten.

[ Bericht 36% gewijzigd door MightyMightyM op 11-09-2012 23:43:49 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 23:40:49 #79
163650 Greys
pi_116671495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien zijn die andere exen gewoon verstandig.
Bang. Maar ook dan is het idd verstandig je mond te houden :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116671704
Ja ok iks nap wel dat dit een roddeltopic is. Maar daar hoort toch ook soort van goed en slecht bij. Maar dan kun je beter over estelle enz hebben en niet zozeer over hem en deze strafzaak praten. En Grey als je maar de hele tijd blijft zeggen dat die exen bang voor hem zijn zet je hem toch wel neer als een gevaarlijk monster? Dat is toch geen roddel ach ja laat maar ik lkom er niet uit
pi_116671853
Ja ik vind dat ook goed van haar dat ze dat niet doet. Ik denk niet dat angst daar iets mee te maken heeft. Ik denk dat het vooral door Estelle die aandacht ineens voor hem. Ook wel logisch van de ene kant maar van de andere kant helemaal niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 23:53:48 #82
163650 Greys
pi_116672115
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef simpelintje het volgende:
Ja ok iks nap wel dat dit een roddeltopic is. Maar daar hoort toch ook soort van goed en slecht bij. Maar dan kun je beter over estelle enz hebben en niet zozeer over hem en deze strafzaak praten. En Grey als je maar de hele tijd blijft zeggen dat die exen bang voor hem zijn zet je hem toch wel neer als een gevaarlijk monster? Dat is toch geen roddel ach ja laat maar ik lkom er niet uit
Ik ken heul die exen niet, het zou toch kunnen zijn dat ze daarom hun mond houden? :D
Als optie, bedoel ik. Excuus als dat niet duidelijk was.
Het kan ook zijn dat ze idd alleen maar verstandig zijn. Of niet mediageil. Of dat ze Hari gewoon nog tof vinden. Allemaal opties, waarvan bang er dus ook eentje is.

Estelle geeft idd ook plenty voer voor roddels en dirt.
Maar je kunt er niet onderuit dat er ook over Hari en de strafzaak gepraat/geroddeld wordt hier, dat is nou eenmaal zo, hij is onderdeel van 'de Golftasgate' geworden door met Estelle te gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 september 2012 @ 23:56:35 #83
163650 Greys
pi_116672228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef simpelintje het volgende:
Ja ik vind dat ook goed van haar dat ze dat niet doet. Ik denk niet dat angst daar iets mee te maken heeft. Ik denk dat het vooral door Estelle die aandacht ineens voor hem. Ook wel logisch van de ene kant maar van de andere kant helemaal niet.
Als hij niet de nieuwe scharrel van Estelle was geweest was er inderdaad misschien minder aandacht voor geweest, dat denk ik ook ergens wel.
Punt is daarin alleen dat hij en zij zelf de media enorm op zochten om duidelijk te maken dat ze nu bij elkaar horen (de fotograaf mocht mee bowlen en al :P ) en dan moeten ze daarna niet al te gek opkijken als diezelfde media ook smullen van de dirt als er zoiets als dit bij komt. Of het nou fair is of niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116672267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef simpelintje het volgende:
Misschien houdt ze haar mond omdat ze denkt aan de belangen van haar kind, ik noem maar een dwarsstraat. Voor SHO is het jammer maar niet iedereen rent als een Henny Cruijff bij elk (non-)nieuwtje naar de pers.
pi_116672393
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Als hij niet de nieuwe scharrel van Estelle was geweest was er inderdaad misschien minder aandacht voor geweest, dat denk ik ook ergens wel.
Punt is daarin alleen dat hij en zij zelf de media enorm op zochten om duidelijk te maken dat ze nu bij elkaar horen (de fotograaf mocht mee bowlen en al :P ) en dan moeten ze daarna niet al te gek opkijken als diezelfde media ook smullen van de dirt als er zoiets als dit bij komt. Of het nou fair is of niet.

Ja en Estelle neemt ook nog een vriend van een verslaggever mee naar het bezoek aan de bajes. Ik weet niet ho eik dat moet zien. Dat is dan toch niet echt waarom zou je zoiets gaan delen met Nederland of hoort dat erbij?
pi_116672414
Maar nogmaals; het feit dat hij volgens jou niet lang gaat zitten, toont aan dat hij niet gek is?
pi_116672552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:01 schreef MightyMightyM het volgende:
Maar nogmaals; het feit dat hij volgens jou niet lang gaat zitten, toont aan dat hij niet gek is?
Nee je wil mijn misschien op foute zinnen ik kan niet zo goed beschrijven hoe ik het nou helemaal bedoel. Ik denk gewoon niet dat hij gek is dat is hij ook niet anders zouden ze wel TBs eisen. En het kan he MMM dat mensen anders denken. Als hij echt gek was zouden ze dat ook aantonen. Maar dus wij kunnen niet duidelijk zeggen of hij wel of net gek is. Jij vind hem gek ik vind dat niet

En veder gaat het vooral hier om Badr en Estelle valt het wel mee. zij zit er toch ook in?
pi_116672728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef simpelintje het volgende:
Dat "gevaarlijk monster" maak jij ervan. Ik zou ook niet vreselijk happig zijn om in de media mijn verhaal te doen over een ex die reeds voor een geweldsdelict is veroordeeld en op zijn zachtst gezegd een behoorlijke reputatie heeft. Maakt die ex nog geen monster, maar je loopt dan toch liever geen risico lijkt me.
  woensdag 12 september 2012 @ 00:09:35 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_116672738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef static het volgende:

Ik begrijp eerlijk gezegd geen éne flikker meer van dit topic.
Elke keer dat ik probeer bij te lezen denk ik dat ik een hersenbeschadiging heb opgelopen.
Onleesbaar en geen touw aan vast te knopen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_116672767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:09 schreef APK het volgende:

[..]

Elke keer dat ik probeer bij te lezen denk ik dat ik een hersenbeschadiging heb opgelopen.
Zeg dan wat je niet snapt?
pi_116672778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:04 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee je wil mijn misschien op foute zinnen ik kan niet zo goed beschrijven hoe ik het nou helemaal bedoel. Ik denk gewoon niet dat hij gek is dat is hij ook niet anders zouden ze wel TBs eisen. En het kan he MMM dat mensen anders denken. Als hij echt gek was zouden ze dat ook aantonen. Maar dus wij kunnen niet duidelijk zeggen of hij wel of net gek is. Jij vind hem gek ik vind dat niet

En veder gaat het vooral hier om Badr en Estelle valt het wel mee. zij zit er toch ook in?
Oh? Anders zouden ze wel TBS eisen? Is de strafeis al bekend? En voor de strafeis genoemd wordt, is al bekend waarvoor hij aangeklaagd gaat worden?

Wat een verschrikkelijke voorraad ongeïnformeerde bla bla bla, claimen dat ze "anders wel TBS zouden eisen".... waar slaat dat in hemelsnaam op, de zaak is nog niet eens voor de rechter, en het OM eist over het algemeen pas een straf aan het eind van de strafzaak, zodat de rechter dan weet hoe de boel ervoor staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116672786
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:09 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dat "gevaarlijk monster" maak jij ervan. Ik zou ook niet vreselijk happig zijn om in de media mijn verhaal te doen over een ex die reeds voor een geweldsdelict is veroordeeld en op zijn zachtst gezegd een behoorlijke reputatie heeft. Maakt die ex nog geen monster, maar je loopt dan toch liever geen risico lijkt me.
ja ik heb het idee dat sommige mensen hier heel bang voor hem zijn daarom gebruik ik het woord monster
pi_116672795
Ik heb wat gemist geloof ik, er is al een eis geweest? En wij zitten hier te keuvelen over exen en Stel die niet op feestjes mag komen...en niet iedereen die gek is, krijgt TBS he?
pi_116672816
quote:
13s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:
Oh? Anders zouden ze wel TBS eisen? Is de strafeis al bekend? En voor de strafeis genoemd wordt, is al bekend waarvoor hij aangeklaagd gaat worden?

Wat een verschrikkelijke voorraad ongeïnformeerde bla bla bla, claimen dat ze "anders wel TBS zouden eisen".... waar slaat dat in hemelsnaam op, de zaak is nog niet eens voor de rechter, en het OM eist over het algemeen pas een straf aan het eind van de strafzaak, zodat de rechter dan weet hoe de boel ervoor staat.
Ow maar jij hebt jouw oordeel toch al geveild Leandra.
pi_116672831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:09 schreef APK het volgende:

[..]

Het ligt niet aan jou... :*
Ik lees posts 2 keer en vraag me af of ik dronken ben :')

[ Bericht % gewijzigd door Cynix ® op 12-09-2012 06:08:10 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 september 2012 @ 00:13:10 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_116672841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:10 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Zeg dan wat je niet snapt?
Onleesbare troep.
Lees eens wat je post voor je op 'invoeren' klikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_116672854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:11 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ja ik heb het idee dat sommige mensen hier heel bang voor hem zijn daarom gebruik ik het woord monster
Nou ik denk dat niemand hier echt in zijn bed plast uit persoonlijke angst voor Badr hoor.
pi_116672857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik, er is al een eis geweest? En wij zitten hier te keuvelen over exen en Stel die niet op feestjes mag komen...en niet iedereen die gek is, krijgt TBS he?
Ja klopt ik ben daar mee aangekomen> wat erg he. Jij praat meer over hoe je over hem denkt dan over de andere dingen die er om heen hangen. dat kneuvelen over feestjes heb je het niet zo over
pi_116672861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:12 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ow maar jij hebt jouw oordeel toch al geveild Leandra.
Oh? Vertel, wat is mijn oordeel, en doe mijn vonnis er dan ook gelijk maar even bij :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 september 2012 @ 00:15:39 #100
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116672922
quote:
13s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik wilde het een beetje vriendelijk houden O-)
Maar jij kwam net ook met een verschrikkelijke voorraad ongeïnformeerde bla bla bla.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')