SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Jij kan gewoon niet slapen van de spanningquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen bf dlc dat even hardcore spelen en dan FIFA 13
Je kent me te goed dushiquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet slapen van de spanning.
Ik zie al dat ik de komende weken in het andere team zal moeten spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef dreamzk het volgende:
En stoma is weldegelijk noob, 1v1 laatst gedaan met jets. De man werd even hard gepakt door mijn superieure skills.
Zo snel mogelijk uitvinden hoe je zo hard mogelijk bommen gooitquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet worden met BO2.
ongeluk gehad met de motor?quote:
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAWquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik ga deze denk ik ook halen, mis cod een beetje na een jaar niet gedaan te hebben
is bijna het zelfde, maar RPG zal er toch wel inzitten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAW
Lekker die SMAW-tjes hosslen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er zit geen AT-4 in,alleen een SMAW
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusdquote:
mag dat gravel wel met al die oude mensen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, op mijn plaat gegaan tijdens het softballen. Over het gravel heengerold. Schouders liggen open, onderrug ligt open, knie ligt open, hand ligt open en mijn elleboog verdraaid en dus gekneusd
Vanmorgen foto's laten maken in het ziekenhuis, maar gelukkig niets gebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |