quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef TheGeneral het volgende:
Wel een terechte setwinst natuurlijk.
Watquote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef moonwalker27 het volgende:
Terechte set voor murray!
Wat heeft die djoko trouwens een afschuwelijke techniek zeg!
Dit heeft ook voor een groot deel met de weersomstandigheden te maken. Ik denk als Nole deze tiebreak 3 ballen in balans heeft geslagen dat het veel is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vind het tennis van Serena ook niet om aan te zien.
Maar dit dus ook niet.
Huhquote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef moonwalker27 het volgende:
Terechte set voor murray!
Wat heeft die djoko trouwens een afschuwelijke techniek zeg!
Alle kansen, al het initiatief bij Murray. Gewoon een terechte en verdiende set voor Murray. Djoko had juist mazzel dat het nog een bijna een 50-50 set werd op het laatst.quote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Ja, 2 punten meer gewonnen.
Zelden een meer 50-50 set gezien.
Je zou bijna denken dat het aan de wind ligt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:42 schreef SuperImposed het volgende:
lichaam in de bal, naar voren bewegen dus, zei mijn tennisleraar altijd, echter dat zie ik beide spelers niet doen, zeker die schot niet
Kom op zeg, wat een rare reacties. ZIjn groundstrokes zijn top notch (ok ook zijn forehand...), maar de rest van al zijn slagen zijn technisch zo ontzettend lelijk....quote:
nee, murray zie ik het namelijk nooit doenquote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het aan de wind ligt.
Mee eens. Vooral die slice backhand. Ben benieuwd wie hem dat geleerd heeftquote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een rare reacties. ZIjn groundstrokes zijn top notch (ok ook zijn forehand...), maar de rest van al zijn slagen zijn technisch zo ontzettend lelijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |