quote:En dat bepaal jij? Flikker snel een eind op sneu figuur!
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:53 schreef Gellius het volgende:
Buiten de orde. Het plaatje van OllieA is nog niet geraden. Dus hup, rolschaatsen aan en naar buiten.
quote:Het gaat niet om een Amerikaan.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:26 schreef Tsjernobelg het volgende:
ben weer terug van weggeweest:ik gok "Lyndon B Johnson"
quote:Nee, dat is het gebruik in dit topic: niet meerdere plaatjes tegelijk aanbieden want dat wordt een onoverzichtelijk zootje.
Op woensdag 28 augustus 2002 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
En dat bepaal jij?
quote:Wil je deze enclave van rust niet verontreinigen met je muffe taalgebruik, aub. Bij voorbaat dank.
Flikker snel een eind op sneu figuur!
[Dit bericht is gewijzigd door jannemanxx op 28-08-2002 15:27]
quote:Paul Henri Spaak is niet goed.
Op woensdag 28 augustus 2002 15:16 schreef jannemanxx het volgende:
Paul Henri Spaak misschien ?
toch ff onzeker, het is een canadese omroep CBC dus zou het ook iets met canada kunnen zijn.
quote:Nee, heer SportsIllustrated.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:58 schreef SportsIllustrated het volgende:
Jack Gardner.
[Dit bericht is gewijzigd door OllieA op 28-08-2002 22:47]
quote:Nee, dus, heer Beer. En het was december 1948.
Op woensdag 28 augustus 2002 23:16 schreef beeer het volgende:
Truman?
quote:Dat weet ik niet, maar de foto geeft de bekrachtiging weer van een gebeuren op 22 juli 1948 in het land in kwestie.
Op donderdag 29 augustus 2002 13:28 schreef Gellius het volgende:
Was het 10 of 11 december '48, heer O?
Het is Joseph R. "Joey" Smallwood. Op de foto ondertekent hij The British North America Act, die ervoor zorgde dat Newfoundland de tiende provincie van Canada werd. Vanaf 1949 was hij 23 jaar lang premier van Newfoundland and Labrador. Het schijnt dat in sommige Newfoundlandse huizen nog steeds een portret van Joey aan de muur hangt.
quote:grmbl... dat had ik ook net uitgedokterd.
Op donderdag 29 augustus 2002 16:44 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Joseph R. "Joey" Smallwood. The British North America Act. Newfoundland
Maar wees alleszins welkom in dit bezonken forum.
Plaatje?
quote:Ik heb ook stiekem Google gebruikt.
Op donderdag 29 augustus 2002 16:48 schreef Gellius het volgende:
grmbl... dat had ik ook net uitgedokterd.
quote:Ik heb geen webruimte die ik makkelijk kan gebruiken en ben veel te onregelmatig op Fok. Niet echt handig dus. Misschien heeft OllieA nog een mooie uitdaging in petto?
Maar wees alleszins welkom in dit bezonken forum.
Plaatje?
quote:Chapeau! Helemaal goed.
Op donderdag 29 augustus 2002 16:44 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Mijn nederige excuses aan de vaste posters alhier dat ik zomaar dit topic kom binnenwandelen met het goede antwoord...Het is Joseph R. "Joey" Smallwood. Op de foto ondertekent hij The British North America Act, die ervoor zorgde dat Newfoundland de tiende provincie van Canada werd. Vanaf 1949 was hij 23 jaar lang premier van Newfoundland and Labrador. Het schijnt dat in sommige Newfoundlandse huizen nog steeds een portret van Joey aan de muur hangt.
Wayne Johnson heeft een heel bijzondere roman geschreven: The Colony of Unrequited Dreams, waarin Joey Smallwood, samen met Sheilagh Fielding een hoofdrol speelt, naast Newfoundland zelf.
Ik kan nu geen nieuw plaatje posten, want ik ben straks een paar dagen weg.
quote:Ho-ho. daar kan geen sprake van zijn natuurlijk. U heeft hier plichten, mijnheer: Bruun, de beer! [centraal topic]
Op donderdag 29 augustus 2002 16:57 schreef OllieA het volgende:[..]
Ik kan nu geen nieuw plaatje posten, want ik ben straks een paar dagen weg.
quote:Salon.com is er positief over. Iets om te onthouden, dus. Eerst maar Owen Meany uitlezen.
Op donderdag 29 augustus 2002 16:57 schreef OllieA het volgende:Wayne Johnson heeft een heel bijzondere roman geschreven: The Colony of Unrequited Dreams, waarin Joey Smallwood, samen met Sheilagh Fielding een hoofdrol speelt, naast Newfoundland zelf.
Knalt iemand er nog een plaatje in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |