Even serieus dan; hoewel ik zelf geen ervaring heb met het scalperen van mijn "johnson" is het - volgens mij - algemeen bekend dat de eikel minder gevoelig wordt als deze bloot komt te liggen en dus niet meer beschermd wordt door de voorhuid. De huid vormt als het ware een soort eeltlaagje/bescherming.quote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef keeskloon het volgende:
[..]
dus nu is het eigenlijk jackie-without-a-horn![]()
effe serieus graag ik zit hier best mee
zou dat de oplossing zijn? wat is de redenatie erachter? misschien iemand met ervaringen hiermee?quote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef De-Boswachter het volgende:
Elke dag insmeren met bodylotion doet wonderen mijn zoon.....
thanx, goeie uitleg, zoiets stond ook op wikipedia. ik heb dit al eens met de huisarts besproken, maar zij zei me toen dat ik niet bang hoefde te zijn voor totale gevoelloosheid. het zou me ernorm helpen als anderen dit kunnen dit vanuit eigen ervaring kunnen bevestigenquote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Of de mate waarin jij hier praktische problemen van ondervindt normaal is zou ik even met je arts bespreken in plaats van op een forum.
Ja werkt. Je huid van de eikel blijft er door soepel en dus ook gevoeliger.quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef keeskloon het volgende:
[..]
zou dat de oplossing zijn? wat is de redenatie erachter? misschien iemand met ervaringen hiermee?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik zou trouwens echt elke nacht hetzelfde dromen...
Thanks but no thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef De-Boswachter het volgende:
Ja werkt. Je huid van de eikel blijft er door soepel en dus ook gevoeliger.
Dus je vriendin geregeld aansporen om je scepter in te smeren doet het hem zeker!
En geen broeken dragen waar je snikkel tegen het stof moet schuren doet ook wonderen.
nogmaals graag serieuze reacties...quote:
Hoezo tnx but no tnx? Volgens mij was dat een serieuze reactie...quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef keeskloon het volgende:
[..]
Thanks but no thanks!
[..]
nogmaals graag serieuze reacties...
Absoluut. Wellicht niet in dokterstaal geschreven, maar hey, tis Fok! hè....quote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo tnx but no tnx? Volgens mij was dat een serieuze reactie...
dankjewel! dit neemt mijn angst voor totale ongevoeligheid wel wat weg. mijn vriendin vind het echt geen straf dat mij veel meer moeite kost om klaar te komen en ik vind het ook geen probleem om haar te laten genieten. ik heb inderdaad, zoals hierboven al eens genoemd ook, de ervaring dat haar vriendinnen nu anders naar me kijken, net of ze nieuwsgierig zijn ofzo, hierboven werd het de volhouder genoemd. nou ja, flinke ego-boost dat wel, ook omdat het resultaat veel mooier is dan daarvoor, esthetish dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef DerekB het volgende:
Beste kees.
Ik ben ook besneden (op late leeftijd) en kan je verzekeren dat je niets hoeft te doen.
Dus smeren is totaal niet nodig.
Ook die "eeltverhalen" zijn uit de lucht gegrepen.
Dat de eikel niet meer zo gevoelig is dat klopt, maar de seks zal over een tijdje weer op het zelfde niveau zijn als voor de ingreep.
Deze mening deel ik niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef DerekB het volgende:
Beste kees.
Ik ben ook besneden (op late leeftijd) en kan je verzekeren dat je niets hoeft te doen.
Dus smeren is totaal niet nodig.
Ook die "eeltverhalen" zijn uit de lucht gegrepen.
Dat de eikel niet meer zo gevoelig is dat klopt, maar de seks zal over een tijdje weer op het zelfde niveau zijn als voor de ingreep.
Ik ga er gemakshalve maar van uit dat je de bovenste posts met afgevallen penissen bedoeld....... (Die al weg gemod zijn)quote:Op woensdag 12 september 2012 09:04 schreef DerekB het volgende:
En laat je niet bang maken door mensen en hun adviezen die zelf niet eens besneden zijn.
Dit...al is 2 minuten wel een beetje matigquote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Spooky4u het volgende:
Heb ik ook gehad, ik voelde me daardoor helemaal top. Vrouwen doen mond op mond reclame en ik stond snel bekend als de volhouder.
Toen leerde ik mijn vriendin kennen, eerst genoot ze met volle teugen, maar toen ik echt van haarging houden, toen was het opeens sex met liefde en was ik een 2 minuten wonder.
in het kort: zoek een vriendin waarvan je wel houdt.
Ik hou ook heeeeel veel van der.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:11 schreef baaart het volgende:
[..]
Dit...al is 2 minuten wel een beetje matig
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik hou ook heeeeel veel van der.
Smeer je het ook serieus over de blote eikel heen?quote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef De-Boswachter het volgende:
Elke dag insmeren met bodylotion doet wonderen mijn zoon.....
Absoluut, juist daar is het belangrijk, daar voel je het meest hè...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Smeer je het ook serieus over de blote eikel heen?
En dit op regelmaat doen heeft bij jou dus meer gezorgd voor gevoeligheid/genot? Interesting..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Absoluut, juist daar is het belangrijk, daar voel je het meest hè...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |