Ik heb Paul een tijdje geleden al een mailtje gestuurd over een leuk Juul-moment, nog geen antwoord gehadquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Burner82 het volgende:
PAUL!!!! dansende/hobbelende juul![]()
DM/PMquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik heb Paul een tijdje geleden al een mailtje gestuurd over een leuk Juul-moment, nog geen antwoord gehad
quote:
mevrouw had trek in patat, ik in hollandse kost, dan weten jullie het vast welquote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow.... goed georganiseerd dan
Het werd een patatje oorlog met een rookworst knakworst?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
mevrouw had trek in patat, ik in hollandse kost, dan weten jullie het vast wel
Fixedquote:Op donderdag 13 september 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
mevrouw had trek in patat friet, ik in hollandse kost, dan weten jullie het vast wel
nuh, het is patatquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Misschien Dan maar ff uitnodigen om het huppelen te beoordelen
Volgens mij wel.....quote:
Zijn kin is dan ook al bijna vergroeid met zijn halsquote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef atractor het volgende:
Juul krijgt een steeds vettiger matje
niet haten op Juulquote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef atractor het volgende:
Juul krijgt een steeds vettiger matje
Dus dat matje is dan ook zijn baard?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Zijn kin is dan ook al bijna vergroeid met zijn hals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |