bad girlquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spijbelen? heb alleen vandaag een uur geskipt, de rest van de dagen hebben we gewoon vrij hoorPret opleiding
Ahzo, foto als het klaar is?ben wel benieuwd an sich
Roemerquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Typisch het volgende:
Peter R. de Vries, normaal een eikel. Maar hij disst Roemer heel hard nu bij DWDD, mooi man.
Net te laat man.quote:Op maandag 10 september 2012 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
RoemerEven de TV aanzetten.
bijna alle qt's in mijn tl :Squote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Iemand die al haar relatieproblemen op twitter zet
Maakt het wel moeilijker om te roddelen, ze kijken gewoon op haar twitter en zien dat het niet waar is!quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Iemand die al haar relatieproblemen op twitter zet
Ging over het partijprogramma van de SP en dan politie, veiligheid e.d. Dat het totaal onhaalbaar was wat hij wilde.quote:
Fucking irritantquote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bijna alle qt's in mijn tl :S
quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Snowbells het volgende:
Wat doet die zak chips hier, trollie?
zag ze je foto?quote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
PS: Als Sabine zich letterlijk dood is geschrokken, eigenschuld. Ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden ze vroeg er zelf om.
Ze is al een tijd stil dus.. je weet nooit.
huhquote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
PS: Als Sabine zich letterlijk dood is geschrokken, eigenschuld. Ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden ze vroeg er zelf om.
Ze is al een tijd stil dus.. je weet nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |