Spijbelen? heb alleen vandaag een uur geskipt, de rest van de dagen hebben we gewoon vrij hoorquote:Op maandag 10 september 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ga je nog meer spijbelen deze week?hehehe.
We hebben ons prieeltje, soort tuin huis zit bank ding.. omgebouwd tot lounge bank.Zit echt veel fijner maar we moesten nog grond verf, de kleur verf die we willen dat het wordt en mooie U vormende latjes/plastic randjes om het mooi strak af te werken.
Die mag jij zien de pre- foto heb ik niet eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spijbelen? heb alleen vandaag een uur geskipt, de rest van de dagen hebben we gewoon vrij hoorPret opleiding
Ahzo, foto als het klaar is?ben wel benieuwd an sich
bad girlquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spijbelen? heb alleen vandaag een uur geskipt, de rest van de dagen hebben we gewoon vrij hoorPret opleiding
Ahzo, foto als het klaar is?ben wel benieuwd an sich
Roemerquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Typisch het volgende:
Peter R. de Vries, normaal een eikel. Maar hij disst Roemer heel hard nu bij DWDD, mooi man.
Net te laat man.quote:Op maandag 10 september 2012 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
RoemerEven de TV aanzetten.
bijna alle qt's in mijn tl :Squote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Iemand die al haar relatieproblemen op twitter zet
Maakt het wel moeilijker om te roddelen, ze kijken gewoon op haar twitter en zien dat het niet waar is!quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Iemand die al haar relatieproblemen op twitter zet
Ging over het partijprogramma van de SP en dan politie, veiligheid e.d. Dat het totaal onhaalbaar was wat hij wilde.quote:
Fucking irritantquote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bijna alle qt's in mijn tl :S
quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Snowbells het volgende:
Wat doet die zak chips hier, trollie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |