...quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geil, omdat je nu aan mij denkt?
Lekker lang geslapen, gister ging ik even op mijn bed liggen om 23.00, dacht ik ga ff 10min liggen want ik was misselijk door mijn kater.. dan nog een filmpje kijken en dan slapen.. Maar ik werd vandaag om 12.15 wakker, met me kleding nog aanquote:
ik mis naaktpicsquote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
HA .. jullie lazen mijn dagboek, geef mij nu aandacht please please..
Dit doet het hem, prachtig..quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker lang geslapen, gister ging ik even op mijn bed liggen om 23.00, dacht ik ga ff 10min liggen want ik was misselijk door mijn kater.. dan nog een filmpje kijken en dan slapen.. Maar ik werd vandaag om 12.15 wakker, met me kleding nog aan..
Toen even Rio, de animatie film gekeken.
En net ben ik wezen shoppen met vaders bij dat zeg ik.. Gamma! Spulletjes gehaald om het kluswerk af te maken en mooi strak te hebben.. En ik hosselde even dikke korting, bon wel bij maar gamma pas niet, had mijn broer was niet thuis.. even fototje laten whats appen bam.. 20% korting, gotta love technology
En hoe was jou dag?
quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lgood_momentje_.html Omg omg![]()
De wereld van de marketing en je breinquote:
Tof hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker lang geslapen, gister ging ik even op mijn bed liggen om 23.00, dacht ik ga ff 10min liggen want ik was misselijk door mijn kater.. dan nog een filmpje kijken en dan slapen.. Maar ik werd vandaag om 12.15 wakker, met me kleding nog aan..
Toen even Rio, de animatie film gekeken.
En net ben ik wezen shoppen met vaders bij dat zeg ik.. Gamma! Spulletjes gehaald om het kluswerk af te maken en mooi strak te hebben.. En ik hosselde even dikke korting, bon wel bij maar gamma pas niet, had mijn broer was niet thuis.. even fototje laten whats appen bam.. 20% korting, gotta love technology
En hoe was jou dag?
En ga je nog meer spijbelen deze week?quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tof hoor.
Watvoor kluswerk heb je verricht dan?
Mja mijn dag ging welheb morgen en woensdag nog intro en dan donderdag en vrijdag vrij
Beetje een film maken op school, figureren en muziek ervoor zoeken. Beetje chillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |