Bleh mijne komt op mijn schoolpasjequote:Op maandag 10 september 2012 16:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het duurde wel 5 seconde, ja kin omhoog je mondhoeken wat omhoog *klik*.
Die van mij ook maar het boeit mij niet zoveel eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bleh mijne komt op mijn schoolpasjeik zag er niet uit.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit zou me niks verbazen eigenlijk.
ja ik kreeg een ping van mn bestiess en toen was dat duidelijk sichtbaar.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik kreeg een ping van mn bestiess en toen was dat duidelijk sichtbaar.
Dat deed ik bij wiskunde ik heb de les overleefd.quote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
NEE VERZET JE TEGEN HET GEVOEL
Mavo?quote:Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef Snowbells het volgende:
Alle klassen volgende week naar het buitenland, ik zit dan op mijn laptop op school mijn sectorwerkstuk te maken![]()
![]()
Ohja sectorwerkstuk, dat stelde niets voor vergeleken met het profielwerkstuk dat ik nu doen moet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef Snowbells het volgende:
Alle klassen volgende week naar het buitenland, ik zit dan op mijn laptop op school mijn sectorwerkstuk te maken![]()
![]()
Dus jij bent dan helemaal alleen op school?quote:Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef Snowbells het volgende:
![]()
Nee met de rest van TL 4quote:Op maandag 10 september 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus jij bent dan helemaal alleen op school?
Omdat sectorwerkstuk.quote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet naar het buitenland?
WHhahahahahaahahquote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef Oceanview het volgende:
Als ik mijn sectorwerkstuk opnieuw lees
'Ik heb dit opleiding gekozen.'![]()
Ik las mijn werkstuk uit groep 8 laatstquote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef Oceanview het volgende:
Als ik mijn sectorwerkstuk opnieuw lees
'Ik heb dit opleiding gekozen.'![]()
Forbiddenquote:
Nou dan weet je toch wat het isquote:Op maandag 10 september 2012 16:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /2008/05/teen-in-spandex-catsuit-2008-05-21.jpg on this server.
Comic Sans, hey mooi lettertypequote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las mijn werkstuk uit groep 8 laatst
Comic Sans![]()
De grenzen van het experimenteren op het menselijk lichaam.quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Oceanview het volgende:
Waar gaat je sectorwerkstuk over snow?
Wij MOESTEN Comic Sans MS gebruiken voor sommige werkstukken in formaat 12 zodat je niet kon vals spelen als je 2 kantjes moest typen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las mijn werkstuk uit groep 8 laatst
Comic Sans![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij MOESTEN Comic Sans MS gebruiken voor sommige werkstukken in formaat 12 zodat je niet kon vals spelen als je 2 kantjes moest typen.
zullen we samen experimenteren met elkaars lic...quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De grenzen van het experimenteren op het menselijk lichaam.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
zullen we samen experimenteren met elkaars lic...
Laat maar.
Jij wilt dat dr. Snowsef Mengele aan je zit??quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
zullen we samen experimenteren met elkaars lic...
Laat maar.
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 10 september 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij wilt dat dr. Snowsef Mengele aan je zit??
Ik voel je pijnquote:Op maandag 10 september 2012 16:50 schreef gogosweden het volgende:
snelle chat vandaag.
2 slowchat's bijhouden is geen pretj0hn
Lkr G krachten over je lichaam.quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De grenzen van het experimenteren op het menselijk lichaam.
Hoe?quote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga je van het arische ras maken.
Blond is alleen voor de pure mensch.quote:Op maandag 10 september 2012 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij staat blond mij niet.
Ik ben een bastard.quote:Op maandag 10 september 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blond is alleen voor de pure mensch.
Wel een geniale geest. Jammer dat hij voor de nazi's heeft gewerkt, maar hij heeft wel veel goede dingen ontdekt/verbetert.quote:
Weer eens wat anders dan de bekende waterdruppels.quote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef Snowbells het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_human_experimentation
'"a young boy of eleven or twelve [was] strapped to a chair so he could not move. Above him was a mechanized hammer that every few seconds came down upon his head." The boy was driven insane from the torture'
Waterdruppels?quote:Op maandag 10 september 2012 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de bekende waterdruppels.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfde principe maar dan met druppels in plaats van een hamer.
Komt door de waterstofbruggenquote:Op maandag 10 september 2012 17:08 schreef Oceanview het volgende:
Waterdruppels, zo iets simpels zo sterks.
Mag je wel high worden dan?quote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Ik liep laatst een paddo winkel in alleen de geur maakte mij high.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik gaf de vissen drugs en ze werden haai.
HOAXquote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Snow vind jij dit geen leuk hoesje?
[ afbeelding ]
nahquote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Oceanview het volgende:
Snow vind jij dit geen leuk hoesje?
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat dat witte dus het hoesje is.quote:Op maandag 10 september 2012 17:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
HOAX
iPhone heeft geen witte achterkant en zwarte voorkant.
Ja nou ik denk dat ik maar niet bij Apple ga werken. Ik wil eigenlijk niet mijn hele weekend verpesten aan werk en maar en dag in de week vrij zijn.quote:
Ja. Ik werd gevraagd.quote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef Oceanview het volgende:
Was je van plan om bij Apple te gaan werken?
Waarom moest ik lachen ;')quote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik gaf de vissen drugs en ze werden haai.
Oh dat klinkt niet heel prettig inddquote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dat ik maar niet bij Apple ga werken. Ik wil eigenlijk niet mijn hele weekend verpesten aan werk en maar en dag in de week vrij zijn.
Ik ga morgen wel weer paar sollicitaties de deur uit doen. Misschien dat ik dan weer iets kan krijgen en zo.quote:Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet heel prettig inddkan je dit niet doen tot je iets anders hebt? Of heb je nog genoeg andere dingen uit staan?
Hoelang moet je in totaal stage lopen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja wel goed, morgen weer
Ja dat zijn echt rottijden. Wel jammer.quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer paar sollicitaties de deur uit doen. Misschien dat ik dan weer iets kan krijgen en zo.
Liever niet om daar te werken. Het is elke dag voor een paar uurtjes dus de tijden dat je vrij bent kun je ook niet echt iets doen.
met daarop een briefje met dimens is een mooiboyquote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
Maak dan gewoon een foto met je mobiel.
dolfijnlove ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met daarop een briefje met dimens is een mooiboy
T/m januari, 4 dagen per week. Minimaal 544 uur stage dus ongeveer 8 uur per dagquote:Op maandag 10 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelang moet je in totaal stage lopen?
Ik reken ¤1 per opgave-onderdeelquote:Op maandag 10 september 2012 17:19 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt mijn geschiedenis huiswerk maken.
Ohh dat valt meequote:Op maandag 10 september 2012 17:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
T/m januari, 4 dagen per week. Minimaal 544 uur stage dus ongeveer 8 uur per dag
Ok ik maak het wel.quote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb je zo een tientje verdiend.
De werkdagen zijn woensdag 10.00-21.00 uur, vrijdag 15.30-21.00 uur, zaterdag 10.30-19.00 uur zondag 12.00-18.00 uurquote:Op maandag 10 september 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt rottijden. Wel jammer.
Ja dat weekend is balen indd, dat zijn ook echt volle dagen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
De werkdagen zijn woensdag 10.00-21.00 uur, vrijdag 15.30-21.00 uur, zaterdag 10.30-19.00 uur zondag 12.00-18.00 uur
Dat zijn de dagen. Dan kan ik nooit meer zorgeloos stappen en andere dingen doen.
Zaterdag werken vind ik op zich geen probleem, maar vooral zondag werken. Ik wil dan gewoon vrij zijn dan.quote:Op maandag 10 september 2012 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat weekend is balen indd, dat zijn ook echt volle dagen.
Hoezo? Doe je kantoorwerk? Dan kun je daar toch best brak zitten?quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
De werkdagen zijn woensdag 10.00-21.00 uur, vrijdag 15.30-21.00 uur, zaterdag 10.30-19.00 uur zondag 12.00-18.00 uur
Dat zijn de dagen. Dan kan ik nooit meer zorgeloos stappen en andere dingen doen.
Op het moment niets. Maar ik zou kunnen werken bij de Mediamarkt bij zo'n Instore Apple store. Dan moet ik dus met klanten omgaan en dat is brak echt geen pretje.quote:Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Doe je kantoorwerk? Dan kun je daar toch best brak zitten?
Je eigen worst sigaretje in prikken en gaan.quote:Op maandag 10 september 2012 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn met boerenkool nu ja
quote:Op maandag 10 september 2012 17:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je eigen worst sigaretje in prikken en gaan.
jaquote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
van de krul in mijn haar?
Hier heb ik iets aan.quote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
Tip laat nooit je pannen met zooi staan want dat maakt moeders boos
Jij weet al hoe mijn haar eruit zietquote:
doedoedoequote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ja zeggen maar dit brengt twijfels.
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Even snel eten en dan verder slapen grgr
ja maar.... okequote:Op maandag 10 september 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij weet al hoe mijn haar eruit ziet
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij weet al hoe mijn haar eruit ziet
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit lijkt op poep oh wacht het is poep.
Vind ik leukquote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb pas nog haar foto geliked.
Leuk nummertjequote:
Komt door jouw single core processor die moet eerst audio en dan video decoderen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Video lijkt helemaal niet gesynct met audio.
Ik heb geen single core?quote:Op maandag 10 september 2012 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt door jouw single core processor die moet eerst audio en dan video decoderen.
2 maal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
Hoe vaak hebben OV en Dimens eigenlijk gemeet
Ik weet wel hoevaak OV en ik gemeet hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
0?quote:Op maandag 10 september 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet wel hoevaak OV en ik gemeet hebben
Evenveel als OV en Snow.quote:Op maandag 10 september 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet wel hoevaak OV en ik gemeet hebben
Hij denkt 2 keer. Maar ik heb hem vaker gezien.quote:Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
Daarom zeg ik ook uit mijn hoofd 2 keerquote:Op maandag 10 september 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij denkt 2 keer. Maar ik heb hem vaker gezien.
En uit iets anders?quote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook uit mijn hoofd 2 keer
Soms?quote:Op maandag 10 september 2012 17:47 schreef Dimens het volgende:
Soms wordt er wel eens een topic geopend waarvan ik mij echt afvraag of users de reacties die gepost worden niet zien aankomen.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vandaag in de klas moesten we ons 1 voor 1 voorstellen en zeggen waar we goed in zijn.
Toen ik aan de beurt was zei ik 'Hoi mijn naam is Sabine en ik ben goed met m'n handen'
biggest mistake ever
Vandaag in de klas moesten we ons 1 voor 1 voorstellen en zeggen waar we goed in zijn.
Toen ik aan de beurt was zei ik 'Hoi mijn naam is Sabine en ik ben goed met m'n handen'
biggest mistake ever
Of niet.quote:Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
biggest mistake ever
biggest mistake ever
quote:Op maandag 10 september 2012 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Oja en ik hou van zwemmen in vijvers
Een enkeling moest giechelen en de begeleider vroeg 'bedoel je dat je creatief bent?'quote:Op maandag 10 september 2012 17:58 schreef Oceanview het volgende:
Wat waren de reacties, best wel benieuwd naar.
Begeleider, klinkt alsof je onder toezicht bent.quote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een enkeling moest giechelen en de begeleider vroeg 'bedoel je dat je creatief bent?'
pas toen realiseerde ik me de schade
quote:Op maandag 10 september 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
Hai ik ben sabine en ik ben dromenvangertje op het FOK! forum
daar post ik regelmatig mijn algemene frustraties en wanneer ik ongesteld ben
Grapje DV oneluf
quote:Op maandag 10 september 2012 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Oja en ik hou van zwemmen in vijvers
quote:
Hou opquote:
mja de eerste jaars werden in random groepjes ingedeeldquote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Begeleider, klinkt alsof je onder toezicht bent.
OV heeft heul niet zoveel vet.quote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende meet ga ik me voorstellen als OV
Juffiequote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Begeleider, klinkt alsof je onder toezicht bent.
Jiggy Djé aka Vincent Patty is jouw begeleider?quote:Op maandag 10 september 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja de eerste jaars werden in random groepjes ingedeeldwe moeten vandaag en morgen een soort korte film maken en woensdag monteren en presenteren, daarbij hebben we dus een begeleider.
toevallig heeft die begeleider kraantje pappie famous gemaakt dus dat is wel een toffe extra
Ik haat film maken en soort gelijke kut projecten.quote:Op maandag 10 september 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja de eerste jaars werden in random groepjes ingedeeldwe moeten vandaag en morgen een soort korte film maken en woensdag monteren en presenteren, daarbij hebben we dus een begeleider.
toevallig heeft die begeleider kraantje pappie famous gemaakt dus dat is wel een toffe extra
biggest mistake ever
fixedquote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
Kraantje pappie was goed toen hij nog normaal was
sinds hij famous is produceert hij poep clubhitjes aka geld
Nee, maar hij zei iets met producen en zijn studio en kraantje pappie en ontdekken oidquote:Op maandag 10 september 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jiggy Djé aka Vincent Patty is jouw begeleider?
oke stoerquote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, maar hij zei iets met producen en zijn studio en kraantje pappie en ontdekken oid
Het is oook wel een kut opdrachtquote:Op maandag 10 september 2012 18:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik haat film maken en soort gelijke kut projecten.
Wat is je idee dan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is oook wel een kut opdrachtgelukkig werd mijn idee wel gekozen en hoef ik niet zo gek veel te figureren
Check haar tekeningen, ik doe het haar in geen 100 jaar naquote:
't thema moest school zijn, en dan iets met laten zien wat voor invloed school heeft oid.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Check haar tekeningen, ik doe het haar in geen 100 jaar na
Het idee is wel baas.quote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't thema moest school zijn, en dan iets met laten zien wat voor invloed school heeft oid.
mijn idee was om 2 mensen te volgen, 1 die niet naar school gaat en een uitkering heeft en de hele dag niks doet
en de ander die wel naar school gaat, sociaal is en een goed leven heeft.
het zijn een jongen en een meisje die een relatie hebben en in het begin zie je ze samen opstaan en vanaf dan splitst het beeld en zie je aan elke kant hoe hun dag vanaf daar verder gaat.
wordt wel baas
Maar die met een uitkering hoeft helemaal niet op te staan. Die blijft gewoon in zijn nest liggen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
't thema moest school zijn, en dan iets met laten zien wat voor invloed school heeft oid.
mijn idee was om 2 mensen te volgen, 1 die niet naar school gaat en een uitkering heeft en de hele dag niks doet
en de ander die wel naar school gaat, sociaal is en een goed leven heeft.
het zijn een jongen en een meisje die een relatie hebben en in het begin zie je ze samen opstaan en vanaf dan splitst het beeld en zie je aan elke kant hoe hun dag vanaf daar verder gaat.
wordt wel baas
Echt wel goed met haar handen dus.quote:Op maandag 10 september 2012 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Check haar tekeningen, ik doe het haar in geen 100 jaar na
mja we hebben shots dat ze tv kijkt, joints draait en rookt op straat, naar de aldi gaat etcquote:Op maandag 10 september 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar die met een uitkering hoeft helemaal niet op te staan. Die blijft gewoon in zijn nest liggen.
Anders doe je die opleiding niet neequote:Op maandag 10 september 2012 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt wel goed met haar handen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |