abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5404728
Hoi Allemaal !

Ja, ik weet dat er al veel topics zijn geweest hierover.
Maar toch weer een vraag hierover.
Wat vinden jullie nu ervan , als een man van 36 jaar, zichzelf erg aangetrokken voelt door meisjes vanaf 16 jaar tot 21 jaar , en daar ook heerlijk mee flirt.
Zowel in het bijzijn van zijn vrouw.
Oke, hij maakt er geen afspraakjes mee en gaat ook niet met de meiden naar bed.

Maar ik wil graag van jullie weten hoe jullie hierover denken en / of ermee omgaan ?

Groetjes Lyra

pi_5404739
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:10 schreef Lyra het volgende:
Hoi Allemaal !

Wat vinden jullie nu ervan , als een man van 36 jaar, zichzelf erg aangetrokken voelt door meisjes vanaf 16 jaar tot 21 jaar , en daar ook heerlijk mee flirt.

Maar ik wil graag van jullie weten hoe jullie hierover denken en / of ermee omgaan ?

Groetjes Lyra

meningen zijn ook wel in andere topics te lezen. of bedoel je hier toevalig jezelf mee soms?
* moredragons snapt het niet echt
pi_5404746
Vriend van me is 38, heeft een vriendin van 17.

Ik vind het best hoor.

pief paf poef
pi_5404811
Je bent zo oud als je je voelt en als het leeftijdsverschil groot is hoeft dat geen probleem te zijn, hoewel ik me kan voorstellen dat het op latere leeftijd wel lastig kan zijn, want als de ene 50 is, is de andere 75. De ene kan nog goed meekomen en de andere misschien niet meer.
Maar ja... als mensen van elkaar houden....
pi_5404815
Walgelijk
De Vos
pi_5404865
titel even veranderd, want het lijkt mij hier niet om leeftijdsverschillen in relatiesfeer gaan.
pi_5404889
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:11 schreef Solid_Snake het volgende:
Vriend van me is 38, heeft een vriendin van 17.

Ik vind het best hoor.

ik vind het raar
pi_5404912
Dank je wel Brad,

Je was me voor, ik was het net aan het tikken.

Het gaat idd. om het flirten met meisjes die zijn dochter kunnen zijn en ja in het bijzijn van zijn vrouw.
Hij heeft zelf een dochtertje van 15 maanden !
En uit een vorige relatie een dochter van bijna 19.
Doei !!!

pi_5404937
eehm....lyra=meisjesnaam
misschien Lyra-->man van 36?!

maar als ik zelf ene vrouw was met ene man zou ik et denk ik wel irritant vinden(ok, maak er maar zeker weten van...zou ook zoiets nooit bij mn vrouw later doen...lullig lijkt me...en dom.. ..

[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 16-08-2002 15:27]

| Foto's |
pi_5404944
Ik kan me voorstellen dat zijn vrouw dat niet prettig vindt. Trouwens ook niet, als de dames wel van zijn leeftijd zouden zijn.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 15:24:53 #11
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5404951
Nou das ook leuk, heeft zijn dochter een vriendinnetje op bezoek begint haar pa met dr te flirten

ik vindt het triest dat die gast op meiden valt die jonger als zijn dochter zijn.. hoe zou hij het vinden als iemand zo met zijn dochter flirte!

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 15:25:37 #12
33294 Qlimax
- original -
pi_5404960
dan is ie wat tekort gekomen in zijn jeugd en moeten ze hem nu opsluiten... pedo...

kijk 50 en 75 owke... dan ben je volwassen
maar NIET 38 en 16....

- 010 -
pi_5404993
quote:
Hoi Allemaal !

Groetjes Lyra

Als het zijn vrouw kwetst wordt het tijd dat gedrag is aan te passen dan.

Een flirt met een ander zo nu en dan kan geen kwaad, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk.

En tja een vent van dik in de dertig die met meisjes van 16 flirt.....ach de meeste meisjes van die leeftijd zullen hem een sukkel vinden (want ouwe lul) en alleen uit beleefdheid glimlachen.
Ik vind hem ook een sukkel

Ik vind het moeilijk te oordelen als ik niet weet of zie wat zo'n flirtpartij precies inhoudt.

Ik bedoel, de opmerking "hij gaat er niet mee naar bed, hoor" klinkt eerder als een soort geruststelling voor jezelf (de persoon die zich gekwetst voelt, bedoel ik) en een goedpraten naar de buitenwacht toe....

Zit de vrouw er mee en durft ze het naar hem toe niet (meer) te uiten, uit angst om voor overdreven jaloers uitgemaakt te worden?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5405094
Precies de vrouw wordt uitgemaakt voor extreem jaloers.
Erover praten kan zij niet , want elke man kijkt toch naar vrouwelijk schoon, daar hebben wij toch onze ogen voor gekregen.
En dat hij daar zijn vrouw mee kwetst, nee dat maakt hem niks uit.
Is het aard van het beestje zegt hij dan.

Het flirten uit zich in veel kijken en blijven kijken naar
dat meisje en lachen.
Hij weet van zichzelf dat hij er goed uitziet en zo krijgt hij bevestiging op bevestiging, het streelt zijn ego.
Zijn vrouw zegt idd, maar ok hij gaat er toch niet mee naar bed om zichzelf denk ik te beschermen.

pi_5405099
Sommige reacties spreken gelijk van "Hij valt op TE jonge vrouwen".

Vrouwen van de leeftijd om en nabij 17 jaar zijn fysiek gezien het meest aantrekkelijk. Is het dan zo gek dat een man daarop reageert? Dat is de natuur.

Het is meer het storende gedrag wat de man vertoont. Openlijk flirten terwijl je vrouw bij je is heeft gelijk als effect dat zijn vrouw zich minder aantrekkelijk voelt. De man in kwestie heeft op dat punt meer aandacht voor dat jonge wulpse vrouwtje wat voorbij komt.

Kijken ok, maar de grens zal denk ik snel bereikt zijn als hij het constant laat merken dat zijn interesse ergens anders ligt. Ik zou andersom als man zijnde ook er wat van zeggen. Heeft dus niet zozeer gelijk met leeftijd te maken, al telt het wel mee (zeker blijkbaar in dit geval).

pi_5405135
Wat een kinderachtige vent. En als hij en zijn vrouw er niet over kunnen praten, dan zit er toch wat niet goed in hun relatie.
Trouwens, wie wordt er niet jaloers als zijn of haar partner zeer regelmatig overduidelijk met anderen flirt.
pi_5405215
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:34 schreef Lyra het volgende:
Precies de vrouw wordt uitgemaakt voor extreem jaloers.
Erover praten kan zij niet , want elke man kijkt toch naar vrouwelijk schoon, daar hebben wij toch onze ogen voor gekregen.
En dat hij daar zijn vrouw mee kwetst, nee dat maakt hem niks uit.
Is het aard van het beestje zegt hij dan.

Het flirten uit zich in veel kijken en blijven kijken naar
dat meisje en lachen.
Hij weet van zichzelf dat hij er goed uitziet en zo krijgt hij bevestiging op bevestiging, het streelt zijn ego.
Zijn vrouw zegt idd, maar ok hij gaat er toch niet mee naar bed om zichzelf denk ik te beschermen.

Tja hij is gewoon een botte l*l dan, met geen greintje empathie.
Het is heel makkelijk natuurlijk om de ander af te wimpelen met "jij hebt een probleem, jij bent jaloers".

Ik heb een ex die net zo was, die liep zelfs terug om beter te kunnen kijken.
Ging er speciaal winkels voor in.. met een smoes natuurlijk...
Verdraaide op een wandeling van 20 minuten door de stad echt 20 keer zijn nek..
Had een lijst van 3 A-4tjes met telefoonnummers van "platonsiche vriendinnen" etc etc...
En ja hij was ook zeer aantrekkelijk voor dames, in alle leeftijdscategorieen ook nog es

(Maar oh wee als ik es teveel keek naar een ander... complete tirades dan van zijn kant)

Het heeft mij heel erg onzeker gemaakt over mijn uiterlijk, iets wat ik van nature al enigzins heb, maar dit maakte het echt problematisch erg.
ik werd er dood en dood ongelukkig van. Letterlijk ziek op het laatst.
Ondanks de aandacht die ik van anderen kreeg, werd het gevoel erger en erger en dacht ik echt dat het aan mij lag, ik was ziekelijk jaloers gewoon.. dat werd mij immers dagelijks verteld.

Ik ging op het laatst ook volkomen over the top reageren..

Anderen hebben mij er van kunnen overtuigen dat ik echt niet verkeerd zat, dat flirten en kijken moest kunnen, maar dat er toch echt grenzen zijn...

Nu is hij dus een ex en na een lange periode van elkaar niet zien of spreken (mijn keuze, hij bleef aandringen) zijn we nu eigenlijk best wel vrienden, hoe gek dat ook klinkt...

pi_5405233
Hij vindt openlijk flirten waar dus zijn vrouw bij is ,
niet zo achterbaks als de mannen die het doen waar hun vrouw niet bij zijn.
Is een stelling van hem.
pi_5405298
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:35 schreef Brad het volgende:

Vrouwen van de leeftijd om en nabij 17 jaar zijn fysiek gezien het meest aantrekkelijk. Is het dan zo gek dat een man daarop reageert? Dat is de natuur.

[...]

Sorry hoor maar als je als vrouw van in de dertig konstant geconfronteerd wordt met de aandacht van jouw man voor jonge dames ....

Je kan niet concureren op die leeftijd met een meisje van 17 qua jong en strak en als je vriend dan overmatig flirt met tienermeisjes en ziet dat je daar onzeker van wordt en het dan afdoet met "stel je niet"... bah, slap.

Een vrouw is echt niet op haar aantrekkelijkst als ze 17 is, hoor, voor de meeste volwassen mannen.

Haar man vindt die leeftijd het aantrekkelijkst misschien en jij, maar dat geldt echt niet voor iedere vent.

pi_5405393
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:35 schreef Brad het volgende:

Het is meer het storende gedrag wat de man vertoont. Openlijk flirten terwijl je vrouw bij je is heeft gelijk als effect dat zijn vrouw zich minder aantrekkelijk voelt. De man in kwestie heeft op dat punt meer aandacht voor dat jonge wulpse vrouwtje wat voorbij komt.

Kijken ok, maar de grens zal denk ik snel bereikt zijn als hij het constant laat merken dat zijn interesse ergens anders ligt. Ik zou andersom als man zijnde ook er wat van zeggen. Heeft dus niet zozeer gelijk met leeftijd te maken, al telt het wel mee (zeker blijkbaar in dit geval).

Ik ben het daar niet helemaal mee eens hoor meisjes van 17 hebben nog een meisjes lichaam en kan je niet beoordelen en ik moet zeggen dat eeen lichaam van een vrouw rond de 20 - 25 vaker mooier is omdat ze dan volgroeid zijn

maar ja als zij 17 en jij boven de dertig vind ik dat niet helemaal normaal maar wie ben ik

.......
pi_5405400
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:48 schreef Lyra het volgende:
Is een stelling van hem.
Onzin....

Mannen flirten ja...als hun vrouw er niet bij is en soms als hun vrouw er wel bij is...

Iedere vrouw met gezond verstand weet dat...en het heeft niets met achterbaksheid te maken als je je gedrag aanpast als je in gezelschap bent van je vrouw.

Is gewoon een kwestie van respect en aandacht voor je gezelschapspartner.

Als ik met mijn platonische vriend een hapje ga eten, en hij zit konstant te loeren naar anderen en luistert amper naar mijn (oh zo interessante ; ) ) verhalen, vind ik dat ook irritant en onbeleefd.
Heeft niets met jaloezie te maken dan.

Als hij het belangrijker vindt te kunnen kijken naar andere meisjes dan zijn gezelschap het gevoel te geven dat hij het leuk vindt om met HAAR op stap te zijn, dan doet HIJ wat fout.

Ze is toch verdomme geen toegangskaartje, geen middel voor hem om niet alleen te hoeven lopen/zitten/uit te gaan...

vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:03:49 #22
32958 Splackavellie
pi_5405465
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je als vrouw van in de dertig konstant geconfronteerd wordt met de aandacht van jouw man voor jonge dames ....

Je kan niet concureren op die leeftijd met een meisje van 17 qua jong en strak en als je vriend dan overmatig flirt met tienermeisjes en ziet dat je daar onzeker van wordt en het dan afdoet met "stel je niet"... bah, slap.

Een vrouw is echt niet op haar aantrekkelijkst als ze 17 is, hoor, voor de meeste volwassen mannen.

Haar man vindt die leeftijd het aantrekkelijkst misschien en jij, maar dat geldt echt niet voor iedere vent.

ik denk dat meisjes tussen 18 en 28 het aantrekkelijkst zijn voor de gemiddelde man...

maar ik denk dat hij inderdaad gewoon vroeger te weinig aandacht heeft gehad... zoiets moet je ontgroeien lijkt mij! niet met je 38e als een geile botercavia achter die meisjes aanrennen

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:05:11 #23
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5405484
quote:
Hoi Allemaal !

Groetjes Lyra

Geloof me die kleine brutale apies beginnen!!!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:06:35 #24
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5405510
Oh en Milagro.....flirten staat voor mij vrij voor iedereen....jou ervaring in deze is wederom een slechte....helaas
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:06:52 #25
32958 Splackavellie
pi_5405512
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Geloof me die kleine brutale apies beginnen!!!

en dit weet jij omdat...
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:08:37 #26
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5405542
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:06 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

en dit weet jij omdat...

ik het meemaak....met die grote brutale ogen wordt je gewoon en plein publiek uitgekleed.....en dat voelt best goed...ik ben dan welliswaar nog wat jonger en leef wellicht nog jonger maar ik snap dit prima....roep Aernout even, die heeft ook nog wel wat bij te dragen...evenals Herald
pi_5405563
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Gemiddeld genomen dan... ik heb er wel eens programma op tv over gezien. Maar hiermee wil ik het allerminst goedpraten. Ik wilde alleen aankaarten dat het eigenlijk niet om de leeftijd ging, hij vond dat aantrekkelijker, voor hetzelfde geldt flirte hij met vrouwen van 30. Ik wilde een draai geven aan de discussie door het niet te laten gaan over de leeftijd van de personen, maar om het flirtgedrag zelf. Wellicht met een verkeerde uitwerking.

Ik wil het dus niet goedpraten.

pi_5405611
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Oh en Milagro.....flirten staat voor mij vrij voor iedereen....jou ervaring in deze is wederom een slechte....helaas
Wederom een slechte

Flirten staat vrij natuurlijk, ik ben zelf ook een grote flirt
Maar je kunt overdrijven en als je ziet dat je partner gekwetst en onzeker raakt, kun je best rekening houden met haar en het niet afdoen met gezeur en gezeik en overdreven jaloers gedrag.

Mijn mening heeft niets met mijn slechte ervaring met 1 man te maken, ik heb met andere heren die ervaring juist absoluut niet

pi_5405618
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:48 schreef Lyra het volgende:
Is een stelling van hem.
Flirten doet iedereen wel, eigenlijk valt kijken naar iemand er immers al onder. Het gaat echter om de manier hoe of wat.

In het geval hij het doet terwijl zijn vrouw bij hem is en zijn aandacht is duidelijk bij de volgende blondine die voorbij loopt, dan is dat gewoon gebrek aan respect. Zoals al gezegd, zelfs als het een gewone vriendschappelijke relatie is, is het een teken van oninteresse. In een relatie doe je er tevens de ander nog pijn mee ook, omdat jij eigenlijk het middelpunt van de aandacht hoort te zijn. Die aandacht zorgt dat je je speciaal voelt voor hem. Als je partner dan constant naar iemand anders kijkt, ga je je afvragen of je wel zo speciaal bent voor hem (of erger in sommige gevallen, twijfelen aan je zelf in het algemeen).

pi_5405668
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

ik het meemaak....met die grote brutale ogen wordt je gewoon en plein publiek uitgekleed.....en dat voelt best goed...ik ben dan welliswaar nog wat jonger en leef wellicht nog jonger maar ik snap dit prima....roep Aernout even, die heeft ook nog wel wat bij te dragen...evenals Herald

Heb jij een vaste relatie, Dabuzzzz en doe je dit ook als die vaste relatie erbij is op zeer nadrukkelijke wijze en ga je door als je ziet dat je vriendin zich niet happy voelt?

Flirten is heerlijk en spannend en goed voor je ego, maar er is toch echt een grens, hoor...vind ik, als je samen met je partner bent.

Als ongebonden kerel lijkt het me logisch dat je je gek flirt met jonge en minder jonge aantrekkelijke dames.

En voor vrouwen geldt dat net zo... en ik ben daar 1 van

vrijdag 16 augustus 2002 @ 17:04:44 #31
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5406236
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Heb jij een vaste relatie, Dabuzzzz en doe je dit ook als die vaste relatie erbij is op zeer nadrukkelijke wijze en ga je door als je ziet dat je vriendin zich niet happy voelt?

Flirten is heerlijk en spannend en goed voor je ego, maar er is toch echt een grens, hoor...vind ik, als je samen met je partner bent.

Als ongebonden kerel lijkt het me logisch dat je je gek flirt met jonge en minder jonge aantrekkelijke dames.

En voor vrouwen geldt dat net zo... en ik ben daar 1 van

Nee heb ik niet en dat bedoel ik met jou slechte ervaring....dat zou ik ook niet doen...
pi_5406327
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Nee heb ik niet en dat bedoel ik met jou slechte ervaring....dat zou ik ook niet doen...

Kay dan

Ik begreep je verkeerd

Het is ook best moeilijk om over zoiets te beginnen bij je partner, je bent bang om van ziekelijke jaloersheid "beschuldigd" te worden en houdt daarom in eerste instantie (te lang) je mond, wat tot gevolg kan hebben, dat hij denkt dat het o.k. is en dat jij, als je dan eindelijk wat zegt, meteen volledig uit je dak gaat...

Ik zelf zeg het vrijwel altijd meteen, maar bij sommige heren werkt dat blijkbaar averechts.

De fout die ik maakte is te lang ontkennen dat hij niet de juiste persoon voor mij was en me dus te lang zo láten behandelen...

Klagen mag, maar blijven klagen en toch blijven zitten in de relatie was geheel mij aan te rekenen.

Gelukkig zag ik na enige tijd alsnog het licht

Dus als je partner absoluut niet zijn gedrag verandert en jij daar absoluut niet mee kan leven, dan is er maar 1 oplossing...

pi_5406637
Even voor alle duidelijkheid,
ik Lyra ben een vrouw.

En ja respect en grenzen vind ik duidelijk bij een
relatie horen en al helemaal in dit onderwerp.
En het is ook dat het averrechts werkt bij hem ,als zijn vrouw hierover begint.
Hij doet het dan meer expres, waarom .... ?
ZIjn vrouw is al onzeker over haar uiterlijk, ze praat met hem hier ook over.
Dat is iets waar jezelf wat aan moet doen is zijn antwoord.
Dat is dan ook wel zo, maar een beetje hulp van de partner is dan best wel op zijn plaats.
Ja en je bent toch ook bij elkaar omdat je hem of haar zo speciaal vindt.
Groetjes Lyra

pi_5406896
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:25 schreef Qlimax het volgende:
dan is ie wat tekort gekomen in zijn jeugd en moeten ze hem nu opsluiten... pedo...

kijk 50 en 75 owke... dan ben je volwassen
maar NIET 38 en 16....

Helemaal mee eens.

Ik respecteer iedereen z'n mening, maar vind dit erg ziek

pi_5408516
Ik flirt met alles wat los en vast zit, maar ken wel m'n grenzen
http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_5408571
quote:
Meisjes van 16-21jr zijn gewoon het mooiste, daarna gaat het hard achteruit. Dat een man (ongeacht leeftijd) zich daartoe aangetrokken voelt is alleen maar gezond, de natuur heeft dat zo bedoeld.

Wat ik wel fout vind is flirten met anderen in bijzijn van vrouw/ vriendin, maar dat heeft niks met de leeftijd van die meisjes te maken. Als je een relatie hebt moet je de gevoelens van je partner respecteren en openlijk flirten met een andere (mooiere, jongere) vrouw lijkt me nogal kwetsend.

pi_5409306
Hadie Lyra,

Zomaar een mening:
Dat die man zich aangetrokken tot iets of iemand voelt daar kan hij weinig aan doen. Hij kan wel een keuze maken of hij daar iets mee WIL doen.
Je schrijft dat hij flirt al dan niet in het bijzijn van zijn vrouw.

Ik denk dat hij wat aandacht tekort komt, mogelijk wat onzeker is en daarom test hoe goed hij nog in de markt ligt. Meer niet. Het lijkt wat op vorm geven aan een midlife crisis.

Ik vind het wat triest dat hij dit in het bijzijn van zijn vrouw doet. Mogelijk is hij ONBEWUST bezig zijn eigen onzekerheid te verkleinen door degene naast hem NOG onzekerder te maken dan hij zelf is.

Vanuit de schoenen van de vrouw naast hem:
De vrouw krijgt naar mijn idee het gevoel dat ze tekort schiet. Helaas voor haar is er altijd wel iemand mooier, aardiger, vrolijker, symphatieker of slimmer....

Als ze niet met haar man kan bespreken dat zij er niet blij mee is en hij ongevoelig is voor haar verzoek wat meer rekening te houden met haar gevoelens dan kan de vrouw zich zakelijk gaan afvragen of de kosten van deze relatie nog opwegen tegen de baten... Je schreef dat hij geen afspraakjes maakte en er verder niets mee deed. Misschien kan de vrouw leven met dit gebrek omdat ieder wel wat heeft... In dat geval neemt ze hem in dat flirt gedrag niet zo serieus, soms laat je een kind lekker zijn speeltje of waanwereld...
Misschien lukt dat niet. Dat kan ze voor zichzelf het beste uitmaken omdat ze zichzelf het beste kent.

Wij gaan het liefst door rozegeur en maneschijn maar zo zit ons leven nu eenmaal niet in elkaar.

Het lijkt mij gezond dat ze haar gevoel voor eigenwaarde kan vasthouden. Gaat dit niet dan gaat ze er uiteindelijk aan onderdoor en dat lijkt me zeker niet de bedoeling van een relatie.

Volgens mij is zijn gedrag niet bedoeld om de relatie te beëindigen want dan had hij dat al wel gedaan. Zij mag voor zichzelf afwegen of ze met deze 'afwijking' (van haar wensen) leven kan of dat ze het een reden vindt om de relatie op termijn te verbreken.

Sterkte,
hoppe

quote:

[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 16-08-2002 21:29]

salva cum reverentia
pi_5410629
brr... van mij mag het,
maar vin het niet echt fijn om te zien, of om mee te maken!!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 23:44:33 #39
33588 DivX
.:: Resurrection ::.
pi_5411585
Tja, ik zeg altijd maar live and let live. Minder voor de vrouw dat wel. En ik kan me nou niet echt voorstellen wat meisjes van 16 nou in een vent van 36 zien (10 jaar jonger nog wel (20 jaar jonger nog veel meer )
Hoi
Jij moet dood!
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 00:43:49 #40
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_5412575
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:24 schreef Aernout het volgende:
Meisjes van 16-21jr zijn gewoon het mooiste, daarna gaat het hard achteruit. Dat een man (ongeacht leeftijd) zich daartoe aangetrokken voelt is alleen maar gezond, de natuur heeft dat zo bedoeld.
dat heb mijn pa (van bijna 50) ook wel een Btje, van hem is het tussen 18 en 25, niks serieus hoor, maar daar kijkt hij wel naar, mijn moeder baalt dan wel een Btje, slaat hem dan ook <---niet hard meer voor de lol
Drugs are good mkay?
  maandag 19 augustus 2002 @ 09:38:10 #41
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5435580
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 20:19 schreef -mainframe- het volgende:
Ik flirt met alles wat los en vast zit, maar ken wel m'n grenzen

*ook doet*

maandag 19 augustus 2002 @ 10:05:06 #42
33982 BeoMir
Kusjes voor mijn lief
pi_5435770
* BeoMir is van menig dat FLIRTEN in principe onschuldig is, mits goed gedaan

Volgens mij is flirten gewoon een spelletje tussen twee mensen. En aangezien je voor dat spelletje twee mensen (minimaal) nodig hebt, dus als iemand van 36 met een (veel) jonger iemand flirt, doen ze dat dus allebei. En met wederzijds "goedvinden"

Of het door de omgeving geaccepteerd wordt is een ander verhaal. Dat is steeds weer anders.

Ook ik (met mijn 37) flirt wel eens met jongere meiden. Ook met meiden van 17/18. Het probleem is vaak dat je neit eens meer kunt zien dat ze 17 zijn... Ik vraag het wel, als ik twijfel en dan merk ik gauw genoeg of ze me te oud vinden. Zo niet, dan gaan we gewoon lekker door. En als dan het flirten over gaat in versieren, dan is het toch goed?

Liever dat ik blind ben voor een dag, dan een uur zonder jou lach! Liever slaap ik altijd op de grond dan dat ik jouw hart ooit verwond. Ik geloof in jou, blijf heel dicht bij mij.
pi_5435793
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 19 augustus 2002 @ 10:24:24 #44
33982 BeoMir
Kusjes voor mijn lief
pi_5435904
* BeoMir ziet dat het maandagochtend is. Slaat zichzelf nu voor zijn kop.

Flirten is goed, zolang je er niemand kwaad mee doet.

Liever dat ik blind ben voor een dag, dan een uur zonder jou lach! Liever slaap ik altijd op de grond dan dat ik jouw hart ooit verwond. Ik geloof in jou, blijf heel dicht bij mij.
pi_5475649
Zo'n leeftijdsverschil is gevaarlijk, omdat iemand <20 zich nog vaak overgeeft aan de verkeerde redenen. Ik kon iemand die zo jong met een oudere man ging omdat hij geld had, een auto een huis, alles. Dat is reuze interessant natuurlijk. Ze voelde zich al snel beter en ouder, dus niemand hoefde haar meer. Bleef ze alleen een beetje achter.. toen bleek haar vriend ook niet het einde te zijn en liep dat ook stuk. Helaas pindakaas.

Verdere problemen zijn generatiekloof. De oudere persoon moet het wel leuk vinden om met iemand zonder ervaring op welk gebied dan ook om te gaan, meestal in een relatie met zo'n leeftijdsverschil vind ik de oudere persoon ik niet bijster snugger overkomen. Even uitgaande van een relatie.

Flirten snap ik wel vrouwen van die leeftijd zijn eigenlijk gewoon het mooiste en aantrekkelijkste.. terwijl ze pas een paar jaar later aan hun sexuele top komen. Ik flirt ook het liefst met die leeftijdscategorie, maar ben dan ook van die leeftijd

Ik zou er mee uit kijken, zo lang het bij een beetje 'spelen' blijft kan het geen kwaad, maar in principe is het zonde om je huwelijk voor een jonge vlam op de tocht te zetten.. of niet?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')