abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 15:52:15 #1
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_116603795
Op een of andere beunachtige voetbalsite kwam ik erachter dat Sneijder 12miljoen per jaar verdient.
12miljoen! Voor een spelletje! Het achterlijke is nog dat Rutte dit aanhaald om zijn punt voor hogere belastingen te maken omdat het oneerlijk zou zijn oid dat iemand een nog groter deel zou afdragen aan de belasting, maar kom op zeg, een jaarsalaris voor een beetje voetballen met een getal van 8 cijfers is te achterlijk voor woorden, laat staan dat je gaat zeggen dat dat terecht is omdat hij zoveel talent heeft :')

Beunachtige voetbalsite: http://www.loonwijzer.nl/(...)erlandse-voetballers
Artikel van fok waar de uitspraak van Rutte stond: Lijsttrekkers blijken ook kindervrienden
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_116603904
www.loonwijzer.nl is geen voetbalsite.
Dit is al oud nieuws
:W
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 10 september 2012 @ 15:55:05 #3
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_116603914
Het is niet twaalf miljoen voor een spelletje maar voor enorm veel kijkcijfers en daaraan gekoppelde reclame-inkomsten. Het spel is slechts het middel. Iedereen die eraan bijdraagt deelt mee uit de pot en Sneijder hoort daar ook bij. Zo simpel is het. Het is hem gegund.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_116603976
Je spreek jezelf wel heel snel tegen.
pi_116603999
Ja, beetje slecht verhaal dit.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116604147
Ik heb een deja vu bij dit topic... Oh het is een deel 2 :') vandaar. Goed dat het ook even vermeld wordt.
know'm sayin?
word? word.
pi_116604175
Kon ik maar goed voetballen.
pi_116604231
quote:
13s.gif Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef alors het volgende:
Ik heb een deja vu bij dit topic... Oh het is een deel 2 :') vandaar. Goed dat het ook even vermeld wordt.
  maandag 10 september 2012 @ 16:09:59 #9
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_116604512
Tja, Sneijder is geen ambtenaar en dus niet aan de Balkenende norm gebonden. Maar ja, de lui die dat WEL zijn graaien ook veel meer dan dat, dus ach ....
  maandag 10 september 2012 @ 16:10:55 #10
165633 eriksd
The grand facade...
pi_116604549
quote:
13s.gif Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef alors het volgende:
Even aangepast, dank.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_116604681
De markt maar haar eigen prijzen bepalen, als de markt dat voor over heeft aan Sneijder dan zij het zo. Alleen het wordt een punt als dezelfde voetbalclub subsidie ontvangt om instant te blijven.
  maandag 10 september 2012 @ 16:19:46 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_116604956
En die twaalf miljoen krijgt hij niet alleen voor voetbal maar ook om als reclamebord te dienen en via al het andere geschnabbel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 10 september 2012 @ 17:13:02 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116607456
Wat ze moer heeft wie dan ook, die niet bij die club betrokken is, over zijn salaris te zeggen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116611779
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef Beardy het volgende:
Tja, Sneijder is geen ambtenaar en dus niet aan de Balkenende norm gebonden. Maar ja, de lui die dat WEL zijn graaien ook veel meer dan dat, dus ach ....
Heb je een voorbeeld van een Nederlandse politicus die meer dan 12 miljoen heeft laten bijschrijven op zijn (buitenlandse) bankrekening? Dat grote graaien wordt wel vaker genoemd en ik vraag me af of dat gewoon van die foute beeldspraak is of dat het letterlijk bedoelt wordt.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_116612486
sorry maar voetballers worden grof overbetaald. Als ze minder krijgen wordt het entertainment op tv er zeker niet minder van.

En nu wil Feyenoord ineens een nieuw stadion? in deze tijd? dat is al helemaal flauwe kul, had die ploeg niet zo lang geleden nog financiele problemen? of willen ze dat de gemeente rotterdam het geld voor dat stadion gaat ophoesten?
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_116612766
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Rhalius het volgende:
sorry maar voetballers worden grof overbetaald. Als ze minder krijgen wordt het entertainment op tv er zeker niet minder van.

En nu wil Feyenoord ineens een nieuw stadion? in deze tijd? dat is al helemaal flauwe kul, had die ploeg niet zo lang geleden nog financiele problemen? of willen ze dat de gemeente rotterdam het geld voor dat stadion gaat ophoesten?
Slechts deels. En de plannen voor het nieuwe stadion zouden op lange termijn juist de financiėle positie van Feyenoord het hoofd moeten gaan bieden. De intentie is om meer winst te trekken uit een eigen stadion, in tegenstelling tot een gehuurde thuisbasis zoals nu het geval is, alsmede meer profit te halen uit de verkoop van een groter aantal skyboxes dan in het huidige stadion mogelijk is.
pi_116612894
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Rhalius het volgende:

Schreeuwen zonder ook maar iets van de situatie af te weten _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_116612936
Ik weet meer dan genoeg. De stad rotterdam heeft momenteel wel betere dingen om hun budget aan uit te geven.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')