quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef alors het volgende:
Ik heb een deja vu bij dit topic... Oh het is een deel 2vandaar. Goed dat het ook even vermeld wordt.
Even aangepast, dank.quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef alors het volgende:
Ik heb een deja vu bij dit topic... Oh het is een deel 2vandaar. Goed dat het ook even vermeld wordt.
Heb je een voorbeeld van een Nederlandse politicus die meer dan 12 miljoen heeft laten bijschrijven op zijn (buitenlandse) bankrekening? Dat grote graaien wordt wel vaker genoemd en ik vraag me af of dat gewoon van die foute beeldspraak is of dat het letterlijk bedoelt wordt.quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef Beardy het volgende:
Tja, Sneijder is geen ambtenaar en dus niet aan de Balkenende norm gebonden. Maar ja, de lui die dat WEL zijn graaien ook veel meer dan dat, dus ach ....
Slechts deels. En de plannen voor het nieuwe stadion zouden op lange termijn juist de financiėle positie van Feyenoord het hoofd moeten gaan bieden. De intentie is om meer winst te trekken uit een eigen stadion, in tegenstelling tot een gehuurde thuisbasis zoals nu het geval is, alsmede meer profit te halen uit de verkoop van een groter aantal skyboxes dan in het huidige stadion mogelijk is.quote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Rhalius het volgende:
sorry maar voetballers worden grof overbetaald. Als ze minder krijgen wordt het entertainment op tv er zeker niet minder van.
En nu wil Feyenoord ineens een nieuw stadion? in deze tijd? dat is al helemaal flauwe kul, had die ploeg niet zo lang geleden nog financiele problemen? of willen ze dat de gemeente rotterdam het geld voor dat stadion gaat ophoesten?
Schreeuwen zonder ook maar iets van de situatie af te wetenquote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Rhalius het volgende:
sorry maar voetballers worden grof overbetaald. Als ze minder krijgen wordt het entertainment op tv er zeker niet minder van.
En nu wil Feyenoord ineens een nieuw stadion? in deze tijd? dat is al helemaal flauwe kul, had die ploeg niet zo lang geleden nog financiele problemen? of willen ze dat de gemeente rotterdam het geld voor dat stadion gaat ophoesten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |