SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Feitenlijk is het ook zo dat je minder kans hebt om zwanger te worden als je verkracht word dan wanneer je gepland zwanger wil worden. aangezien je plant voor de meest vruchtbare dagen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik vind het toch erg eng dat de partijleider durft te beweren dat je niet/lastig zwanger kan raken van een verkrachting.
Neelie Kroes, Els Borst, Femke Halsemaquote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoewel, vrouwen in de politiek, we hebben gezien wat hanja May Weggen er van bakte, Die Vogelaar, die Schultz van Haagen etc etc
Die laatste vergeten we maar ff, want dat was geen Nederlandsequote:Op maandag 10 september 2012 12:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neelie Kroes, Els Borst, Femke Halsema
Ow en vergeet het vrouwelijke politieke icoon niet: Dame Margaret Thatcher
Jou stelling ging over 'vrouwen in de politiek'quote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die laatste vergeten we maar ff, want dat was geen Nederlandse
De NL politiek dusquote:Op maandag 10 september 2012 12:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jou stelling ging over 'vrouwen in de politiek'
Dit is dus precies wat politici ook doen, pas ná het debat een nuancering aanbrengenquote:
En na de verkiezingen de kiezers bedriegenquote:Op maandag 10 september 2012 12:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat politici ook doen, pas ná het debat een nuancering aanbrengen
Het is nu eenmaal zo, het mooiste is enkel dat vrijwel niemand dat gesprek daadwerkelijk gezien heeft en men allemaal zijn mening klaar heeft. De media heeft 1 zin uit een compleet betoog getrokken waarin hij duidelijk iets anders zei dan de media ons wil doen laten geloven.quote:Op maandag 10 september 2012 12:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik vind het toch erg eng dat de partijleider durft te beweren dat je niet/lastig zwanger kan raken van een verkrachting.
Dat is meestal zo met de media, die trekken al héél snel dingen uit hun verband.quote:Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal zo, het mooiste is enkel dat vrijwel niemand dat gesprek daadwerkelijk gezien heeft en men allemaal zijn mening klaar heeft. De media heeft 1 zin uit een compleet betoog getrokken waarin hij duidelijk iets anders zei dan de media ons wil doen laten geloven.
Van wat ik in filmpjes heb gezien van series als ''Lamlul X gaat bij het leger'' etc. doen ze dat niet. Sorry hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 10:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar volgens Sammie doen kaderleden dat niet hoor!
quote:Op maandag 10 september 2012 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van wat ik in filmpjes heb gezien van series als ''Lamlul X gaat bij het leger'' etc. doen ze dat niet. Sorry hoor.
Sammetje het lammetje denkt dat omdat het in een filmpje niet te zien is het ook niet plaats vindquote:Op maandag 10 september 2012 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Waar hebben jullie het nu weer over? Over de kamerinspecties?
quote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Sammetje het lammetje denkt dat omdat het in een filmpje niet te zien is het ook niet plaats vind
Dat gaat je nooit lukken.quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Zal ik een kort verslag schrijven van hoe het er in 1992 aan toe ging bij kamerinspecties Sammy?
Nee, nog niks van gehoord, zal het wel horen van de VGGJ binnenkortquote:Op maandag 10 september 2012 14:52 schreef Schild het volgende:
[..]
Dat gaat je nooit lukken.![]()
Er komt trouwens een boek uit over 20 jaar Luchtmobiel in NL, had je dat al meegekregen?
Dat zijn jouw woorden. Ik zeg enkel en alleen dat ik de indruk kreeg dat instructeurs dat niet doen omdat ik in die filmpjes van kamerinspecties nooit heb gezien dat ze dat soort shit doen. Kennelijk doen ze het dus wel, iedereen blijquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Sammetje het lammetje denkt dat omdat het in een filmpje niet te zien is het ook niet plaats vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |