Tja. Opzich wel een punt maar ik kan zelf zo ook niet bedenken wat ik nou nog mis of nuttig/handig/leuk vind. Enige wat mij te beginnen schiet is de mogelijkheid (met een app) om VGA/HDMI/USB o.i.d. op tablet/telefoon aan te kunnen sluiten en de tablet/telefoon als monitor te laten dienen. Dit biedt voor mij persoonlijk weer erg interessante mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Onmisbaar het volgende:
Ben ik de enige als ik zeg dat ik het aanbod van nieuwe handige/leuke apps een beetje karig vind? Ik heb de standaard apps allemaal wel, maar volgens mij komt er niet zoveel speciaals meer uit, of zie ik echt een paar essentiële apps van de laatste tijd over het hoofd?
Ja de XBMC ontwikkeling juig ik zwaar toe!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja. Opzich wel een punt maar ik kan zelf zo ook niet bedenken wat ik nou nog mis of nuttig/handig/leuk vind. Enige wat mij te beginnen schiet is de mogelijkheid (met een app) om VGA/HDMI/USB o.i.d. op tablet/telefoon aan te kunnen sluiten en de tablet/telefoon als monitor te laten dienen. Ten biedt voor mij persoonlijk weer erg interessante mogelijkheden.
Verder is er nog ontwikkeling in XBMC en VLC. Maar zoals gezegd; ik mis eigenlijk niets en kan ook niets verzinnen...
Zal wel ja, maar als het zou kunnen zou ik heel erg blij zijn. (zie onderaan m'n bericht in blauw staat; FPV)quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo'n monitor-app zal waarschijnlijk meer met de hardware te maken hebben, USB OTG en de minimaal benodigde spanning voor zo'n kabeladapter enzo.
Dat is zeker wel geinig ja (HTC One X #8 - Hardwarefout?!)quote:Ik heb wel zo'n MHL-adapter voor mijn One X besteld, 4,50 euro vanuit China, kan ik met een HDMI-kabel het scherm van mijn One X op mijn TV krijgen. Eens zien of dat nog handig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Voor de mensen die denken dat hun accu wel wat langer mee kan:
http://www.androidworld.n(...)snel-leeg-topic.html
En dan vooral het laatste deel: http://theultralinx.com/2011/07/calibrate-androids-battery.html
Duurt even, maar het lijkt echt te werken. Dit wél, itt die Battery Calibration apps (die je hiervoor overigens wel nodig hebt).
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
Tja, wellicht door het flashen? Al is 20/24 uur volgens mij vrij normaal btwquote:Op woensdag 12 september 2012 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
Jeetje, hoe droevig was het met je batterij verbruik gesteld voor je dat deed
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Braddie het volgende:
Yes, dat word een vrolijke S2 gebruiker!
Als er nou ook nog efficienter met de batterij omgegaan word ben ik helemaaaal blij (En de micrifoon van de videocamera is wat meh)
(De batterij ging bij mij met 4.0.3 maar 7 uur mee)
S2 heeft geen Wolfson, maar Yamaha... dus dat zal niet gaan.quote:
Android #54 Nexus firmware voor iedereen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef Braddie het volgende:
Yes, dat word een vrolijke S2 gebruiker!
Als er nou ook nog efficienter met de batterij omgegaan word ben ik helemaaaal blij (En de micrifoon van de videocamera is wat meh)
(De batterij ging bij mij met 4.0.3 maar 7 uur mee)
je hebt net een nieuwe? Dan hoef je de accu niette calibreren hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Goed, vandaag ben ik vrij dus vanmiddag ga ik mijn toestel eens (proberen) te rooten om mijn batterij op een degelijke manier te kalibreren.
Ik krijg toch wel wat reacties op mijn telefoon, voornamelijk in de trant van "Jezus, dat ding is groot"
Micro USB lader. Overal te krijgen. Goedkoopst via ebay/internetquote:Op donderdag 13 september 2012 11:43 schreef Droathoah het volgende:
Ik krijg binnenkort een HTC Sensation XE te leen, maar heb geen lader. Weet iemand welke lader ik kan kopen en waar ik voordelig kan kijken?
Alvast bedankt!
't Toestel gaat met redelijk gebruik zo'n 11 uur mee... dat is niet al te best, toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je hebt net een nieuwe? Dan hoef je de accu niette calibreren hoor
Das idd niet veel nee...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
't Toestel gaat met redelijk gebruik zo'n 11 uur mee... dat is niet al te best, toch?
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
ik weet niet of deze al gepost is, maar hij is wel stront handig en word steeds geupdate
handige apps voor android, google docs versie:
https://docs.google.com/s(...)4VGtCaklESmtEbkJzNUE
Oppassen met goedkope kabeltjes uit china: vaak is de weerstand zo hoog dat er nauwelijks me te laden valt (heb er 2 hier voor me liggen die dat bevestigen)quote:Op donderdag 13 september 2012 11:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Micro USB lader. Overal te krijgen. Goedkoopst via ebay/internet
Same here.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oppassen met goedkope kabeltjes uit china: vaak is de weerstand zo hoog dat er nauwelijks me te laden valt (heb er 2 hier voor me liggen die dat bevestigen)
Weet je zeker dat ze het over je mobiel hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Goed, vandaag ben ik vrij dus vanmiddag ga ik mijn toestel eens (proberen) te rooten om mijn batterij op een degelijke manier te kalibreren.
Ik krijg toch wel wat reacties op mijn telefoon, voornamelijk in de trant van "Jezus, dat ding is groot"
Haha, ja waarschijnlijk welquote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het over je mobiel hebbenen wat voor mobiel heb je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |