Nou... meisje wat cum laude geslaagd was voor d'r mbo niveau 2 beweerde "zeer goed" te zijn in Engels.quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan al die mensen om je heen die geboeid kijken zeker.
Pareltje. Koesteren. Uitlachen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... meisje wat cum laude geslaagd was voor d'r mbo niveau 2 beweerde "zeer goed" te zijn in Engels.
Maar toch doesn't en don't enzo door elkaar halen
Doen we ookquote:
Godverrrrrrrrdorie Patriek, die vuurrode Ferrari, it will be yours in 2013.quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik heb gratis loonverhoging gehad van 50 cent per uur.
Komt wel een keer goedquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Sollicitatie ging goed! Denk niet dat ik het echt geworden ben, ze vroegen bij iedereen door op a) op kamers zitten en b) ervaring en dat heb ik beide niet. Maar wel blij dat het gesprek op zichzelf goed ging, toch weer oefening voor als het een keer echt moet!
Vaccinatie ook al gehad, was met een vriendinnetje mee gelopen die vandaag al moest zodat ik wist waar het was en mocht gelijk doorDus ook een dag eerder laten controleren, dit scheelt uren
![]()
Wel een stijve arm en toen ie er net in zat moest ik ff een muurtje opzoeken
BOHHHHHH, eerst rijbewijsje hoorquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrdorie Patriek, die vuurrode Ferrari, it will be yours in 2013.
Ja precies! Toch een keer een brief en cv geschreven en zo'n gesprek ervaren.quote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Lut!Te gek, ook al word je misschien niet aangenomen, je houdt er een ervaring en een goed gevoel aan over en da's het belangrijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |