Nou... misschien maar gewoon laten inplannen. Gezien er niemand op vakantie gaat dan zal het gewoon het aantal uren zijn die ik normaal draai, dus wel wat vrije dagen. Kijken welquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed punt. Dan hopen op lekker weer
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Benny er zit een jou look-a-like bij me in de klas, echt op het enge af, ik zag 'm voor het eerst in een flits terwijl ie aan het zwaaien was en wist niet wat me overkwam
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Benny er zit een jou look-a-like bij me in de klas, echt op het enge af, ik zag 'm voor het eerst in een flits terwijl ie aan het zwaaien was en wist niet wat me overkwam
Hahahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n 'mooi' compliment gekregen als vandaag...
"Oh je heet Benny? Ik dacht dat je een meisje en lesbisch was"
Toen ik op stap ging was er ook iemand die wat van mij weg had. We zijn ook regelmatig verward..quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
En dat was serieus of als grap bedoeld?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n 'mooi' compliment gekregen als vandaag...
"Oh je heet Benny? Ik dacht dat je een meisje en lesbisch was"
Dat was serieusquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dat was serieus of als grap bedoeld?
mijn plastische chirurg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Je hebt een pittig kort kapsel, maar dat is ook de enige overeenkomst![]()
![]()
![]()
maw wat een faal-opmerking, heb je diegene doorverwezen naar de oogarts/optometrist ?
Welke smaak Thee wil Cee.?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben thuis. Iets gemist? Is er thee? Ik wil thee.
quote:Kids weer opgedroogd fijn regen net als je er doorheen moetnu lekker rustig aan morgen Kids pas later op school zijn lustrumweek circusdag
Tjaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
Over het gebrek aan punten en spaties en komma's gesproken, ik kom weer een juweeltje tegen op m'n grammaticaal gebrekkige fb-'friend''s status.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |