Ah.. 24/31quote:Op zondag 9 september 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bovenaan(naast "toernooi eindigt over"), eerst op de pijl dan de beker klikken
Dan is de hype over, je moet er nu bij zijn, nu. Nu is het ijzer nog heet, de koeien pas geslacht en de baby's net geboren!quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Van de week eens kijken naar dat Songpop
quote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is de hype over, je moet er nu bij zijn, nu. Nu is het ijzer nog heet, de koeien pas geslacht en de baby's net geboren!
quote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is de hype over, je moet er nu bij zijn, nu. Nu is het ijzer nog heet, de koeien pas geslacht en de baby's net geboren!
Nee. Er ligt een kalf in. Die is mogelijk met een heet ijzer opgejaagd door Lutte.quote:
Ahhhhquote:Op zondag 9 september 2012 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Er ligt een kalf in. Die is mogelijk met een heet ijzer opgejaagd door Lutte.
die was toch al geslachtquote:Op zondag 9 september 2012 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Er ligt een kalf in. Die is mogelijk met een heet ijzer opgejaagd door Lutte.
hear hear, ik ben wereldkampioen in slecht wakker wordenquote:Op zondag 9 september 2012 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Toch is het lastig, nachtmens zijn en het patroon van de wekker
oke jij wintquote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hear hear, ik ben wereldkampioen in slecht wakker worden
ik sta wqel vroeg op maar zeker niet vrijwilligquote:Op zondag 9 september 2012 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
Het is nu minder erg dan vroeger, toen 8 / 9 uur er in, en 13:00 er uit iedere dag standaard was
Hoiquote:
Beterquote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... We hebben een toffe gymleraar! Zo een van tussen de 55 en 60. En er zijn 2 douchehokjes... Hiephoi. Neemt niet weg dat ik het eerste blok thuis douche want laatste uren. Maar als we het volgende blok nog na gym les hebben kan ik tenminste douchn!!
Oh, dat ook? Ik dacht dat je bedeolde dat er alleen 2 hokjes warenquote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij ons ook. Maar ook 2 hokjes dus
jup. Eerste half jaar gym. 2de half jaar fitnesssquote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, dat ook? Ik dacht dat je bedeolde dat er alleen 2 hokjes waren
Fitnessquote:Op maandag 10 september 2012 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jup. Eerste half jaar gym. 2de half jaar fitnesss
ah tof!!quote:Op maandag 10 september 2012 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders gaan trouwen. Hun mogen helpen organiseren enzo.
allesss is verplichtquote:Op maandag 10 september 2012 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fitness?! Das wel tof...
Die gymlessen zijn ook verplicht toch?
moet het nog uutzoekennnquote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef Kally het volgende:
Zijn jullie er al uit met het stemmen? Ik weet het dus nog steeds niet. Stemwijzer gaaf PVV maar dat komt gewoon door die moskee vraag
Ik denk dat het maar partij van de dieren wordt.
Zijn allemaal leugenaarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |