Ik kan hem niet meer terugvinden, de foto's waren qua kwaliteit iig vergelijkbaar met die van de SII.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Kan je een link geven met waar je de gemaakte foto's kan zien?
[..]
Thanks.
Het was een ander overzicht, waarin dezelfde foto werd genomen met een SII, die zie je hier niet bij staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Zo'n beetje alles wat met updates rondom de Jiayu G3 te maken heeft komt van Giz-china, dusse ook dat:
http://www.gizchina.com/2012/08/30/jiayu-g3-camera-photo-samples/
SPOILER: Review Scherm Atrix HD:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ook nog een beetje slecht nieuws. Geruchten over de datum van 1 oktober blijven aanhouden. Jiayu lijkt bezoek van de overheid te hebben (wellicht voor de netwerk licentie?) en daardoor is de datum naar 1 oktober verschoven.
Verhaal komt (weer) van meerdere kanten. Krijg het zojuist ook via mijn vaste Aliexpress seller te horen (die ook een lijntje had uit staan bij Jiayu).
Denk er over om maar een cursus Chinees te doen zodat ik ze even kan opbellen hoe en wat.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
En al helemaal voor die prijs! LT is weer downquote:Op woensdag 12 september 2012 13:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht hij echt wat vertraagd zijn, dan nog wacht ik graag.
Niet alleen qua specs, maar ook qua vormgeving vind ik dit 1 van de beste mobieltjes die nu te krijgen is.
Ga d'r maar niet van uit dat je hem binnen een maand binnen hebtquote:Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef Razer het volgende:
Shit dit topic te laat gezien. Waar zou ik dit pareltje kunnen bestellen? Zag dat de inkoop actie afgelopen was. Mijn Galaxy S3 moet op reparatie, en mijn vriendin zoekt nog leuke Android. De G3 lijkt me de perfecte telefoon voor haar, en voor mij om me maandje zonder Galaxy door te komen.
Al gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga d'r maar niet van uit dat je hem binnen een maand binnen hebt.
Verder, lees het topic een beetje door.
Die vent snapt helaas niet echt hoe scrollen werkt of welquote:Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef Downstar het volgende:
leuke filmpjes idd
hier is wel goed te zien dat de pinch to zoom hier wel prima werkt in tegen stelling tot het eerdere filmpje waarin de G3 erg buggy over kwam..
al moet ik wachten tot oktober idd, ik wacht..
5000 stuks liggen klaar, en die gaan zodra alle 'legal' dingen geregeld zijn de deur uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef FastFox91 het volgende:
Als ik het goed begrijp ligt er wel een batch klaar bij Jiayu, maar mogen ze nog niet naar Lightake vanwege licentiegedoe. Zodra ze bij Lightake aankomen dan komen ze tussen 1 week en 3 weken aan in Nederland, afhankelijk van de verzendmethode en douanevertraging.
Zou mooi zijn als de batch van LT hier bij zit.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef FastFox91 het volgende:
Als ik het goed begrijp ligt er wel een batch klaar bij Jiayu, maar mogen ze nog niet naar Lightake vanwege licentiegedoe. Zodra ze bij Lightake aankomen dan komen ze tussen 1 week en 3 weken aan in Nederland, afhankelijk van de verzendmethode en douanevertraging.
Hier even een quote uit de mail.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef jonasr het volgende:
For those of you still waiting for the JiaYu G3, JiaYu have announced that they have 5000 unit ready for shipping and will be contacting customers who have pre-ordered them for full payment soon. It is not clear is this means JiaYu have received their network licence or not but at least they are making progress even though it is only 5000 JiaYu G3 phones at a time!
Eens licentie in order is zal het snel gaan denk ik...
@Edit; Hoelang zijn de coupons juist geldig? Een week? Ben door het vertragingsnieuws nog niet aan bestelling toegekomen & aan het twijfelen.
quote:LET OP! Deze coupon is waarschijnlijk tijdelijk van kracht (7 dagen) en heeft een maximaal gebruik. Aangezien wij iedereen die ingeschreven heeft een kans willen geven om de telefoon te kopen gelieve deze code niet te de
436 mensen die er dedicated aan werken. Yin en Yan zijn op vakantie, Me-nu is ziek thuis en Hoe Lang is weet ik niet hoe lang op vakantie: zeg dus ergens tussen de twee en 200.000 per dagquote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef FreaZ het volgende:
Enig idee wat de productiecapaciteit van Jiayu is m.b.t. de G3? Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat het aanbod de vraag nooit aan kan
Jammer genoeg is Jiayu niet zo dom en zal hun volgende telefoon wel wat duurder maken, aangezien ze weten dat ze blijkbaar toch goed verkopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
ik ga er ook niet vanuit dat lightake bij de eerste 5000 zit..
dit gezien het feit dat er vele andere websites de de G3 al tijden in de preorder hadden staan..
daarnaast vind ik een productie van 5000 nog wat magertjes, gezien het feit dat een andere populaire chinese telefoon alleen al binnen 10 minuten 200.000 PREORDERS had..
mag hopen dat bij de G3 de aantallen stukken minder zijn, anders kunnen we eeuwig gaan wachten als ze steeds batches uitgaan geven van 5000 stuks
Ik denk dat ze juist nu aan het produceren zijn, en straks(wanneer de licentie er is) er een groter aantal( denk aan bijv 25.000-50.000) naar wholesalers gaan!
Hoezo hebben ze dat dan niet gedaan met de G3..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Moos. het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Jiayu niet zo dom en zal hun volgende telefoon wel wat duurder maken, aangezien ze weten dat ze blijkbaar toch goed verkopen.
Ik baseer mijn punt op volkomen logische marktwerking. Het is toch normaal als je product goed verkoopt en je het goedkoop aanbied, dat je het best duurder kan maken?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze dat dan niet gedaan met de G3..
De G2 werd namelijk ook enorm goed verkocht, maar de g3 is en blijft alsnog enorm goedkoop dus waar je jou punt op baseert is mij volkomen onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |