Dat is geen kwestie van gissen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Landgeld het volgende:
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
Even een quote uit het mailtje dat de mooie heren gestuurd hebben (die voor code gezorgd hebben).quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Landgeld het volgende:
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
quote:Verzenden / Douane:
Voor het verzenden zijn er twee opties beschikbaar, dit zijn:
Gratis - Hong Kong Post
De verzendtijd van Hong Kong Post varieert behoorlijk. Zo kan afhankelijk van de drukte op het moment van verzenden (hier in Nederland alswel in China) de verzendtijd tussen de 7 en 30 dagen liggen. De afgelopen tijd is tussen de 7 en 15 dagen ''normaal'' maar in de periode tussen september en januari kunnen deze tijden oplopen tot wel 30 dagen.
Bij deze manier van verzenden is de kans op een aanslag van de douane gering maar wel aanwezig. Mocht de douane je pakketje eruit pakken dan is de kans groot dat je een brief in de bus vindt. Op deze brief word je geacht de waarde en inhoud van het pakketje aan te geven. Mocht de douane je pakketje ertussenuit pakken en je moet btw betalen dan zal dit altijd minimaal ¤12.50 kosten. Deze ¤12.50 zijn de kosten die PostNL rekent voor de inklaring van een pakketje. Bovenop dit bedrag betaal je 19/21% BTW over de waarde in EURO's (geef dit bedrag duidelijk aan op de rekening!).
In geval de douane jou pakketje er tussen uit pakt kost dit dus (ongeveer):
Inklaringskosten: ¤12.50
Belasting: ¤ 27,00 Berekening: ($165 / 1,24480000) x 21%
Totaal: ¤40.35
Let op: dit is dus alleen INDIEN je pakketje gepakt wordt en ze de waarde goed schatten. Jij kan er natuurlijk niks aan doen mocht de douane dit bedrag lager schatten aan de hand van de rekening.
$23,- DHL-express
De verzendtijd van DHL is zeer constant. Dit bevindt zich tussen de 3 en 7 dagen. Binnen deze tijd wordt ook de douane inklaring door DHL gedaan. Bij DHL is de kans een stuk groter dat je btw moet afdragen. Zover ik weet is er geen vast bedrag wat DHL rekent aan administratiekosten bij een levering waar btw over betaald dient te worden.
DHL let heel erg op de factuur die met de telefoon mee gestuurd is en vraagt (bijna) nooit om de orginele factuur.
Indien DHL je pakketje belast betaal je ongeveer:
Belasting: ¤ 31,00 Berekening: ($187 / 1,24480000) x 21%
Dit valt vaak gunstiger uit door de bijgeleverde factuur vanuit de verkoper.
Als je had gelezen op Lightake.com tijdens de bestelprocedure zou je het antwoord weten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef tharonny het volgende:
Hmm, ik heb in mijn profiel mijn adres toegevoegd, winkelwagen gevuld (telefoon, free gift, coupon en adapter) en nu drop shipping aangevinkt, en ik klik op pay with paypal. Nu ga ik direct naar de paypal site om in te loggen. Word nu automatisch mijn adres gekozen? Of kan ik dat straks nog invullen?
Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil graag dat het goed gaat
Geen probleem. Het kan handig zijn, maar is geen ramp als je het niet hebt.....quote:Op woensdag 12 september 2012 00:43 schreef Grijsbaard het volgende:
Shit!! Eerste keer dat ik online wat uit HongKong/China koop.. Ben dus vergeten om dropshipping aan te vinken.. En nu?Zeker grote kans dat ik import moet betalen?
Bron: http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/quote:For those of you still waiting for the JiaYu G3, JiaYu have announced that they have 5000 unit ready for shipping and will be contacting customers who have pre-ordered them for full payment soon. It is not clear is this means JiaYu have received their network licence or not but at least they are making progress even though it is only 5000 JiaYu G3 phones at a time!
Laten we hopen dat de productie snel gaat opschalen, wel mooi dat de productie dus niet helemaal slit is gevallen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:34 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Bron: http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/
Dropshipping maakt niks uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Dropshipping aanvinken lukte niet bij mij? Kreeg het advies mijn pakketje te splitsen in pakketjes met een waarde van max 50 dollar?
Door een excel documentje in te vullen. Ondertussen is die gesloten omdat de codes verstuurd zijn.quote:
Kan je een link geven met waar je de gemaakte foto's kan zien?quote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De foto's gemaakt met het toestel zien er keurig uit moet ik zeggen.
Thanks.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef RobertNL het volgende:
Door een excel documentje in te vullen. Ondertussen is die gesloten omdat de codes verstuurd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |