abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116662128
Maakt dat serieus iets uit?
pi_116662260
Valt wel mee.
Geen referral hier.
pi_116662295
Geen logos op het pakket of wel logos op het pakket maakt geen drol uit Freaz..

het gaat gewoon om de waarde die op het pakket staat, en staat daar bijv 15$ op
en ze vertrouwen het niet omdat het pakket bijv zwaar aanvoelt
( zware dingen zijn vaak duurder ook :P) dan krijg je gewoon een brief aan huis waarin je dus op moet geven hoeveel het waard is etc..
pi_116662579
meestal zetten ze er toch ook een lager bedrag op, op de buitenkant. of ze zetten erop dat het een gift is oid. als ik dat drop shipping aanvink word die ook gewoon op mijn adres afgeleverd toch?... ja wil het ff zeker weten allemaal. Zowiso is de kans natuurlijk al niet heel groot dat precies jou pakettje eruit word gepikt hoop ik...
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:35:47 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116662619
Nou ja, de reden daarvoor is natuurlijk dit:
http://www.belastingdiens(...)and_internetaankopen
Er wordt verschil gemaakt tussen internetaankopen en p2p. :P
P2p kun je natuurlijk nog eens een cadeautje opsturen, een bedrijf die je iets stuurt met logo op het pakje en bedrijfsadres erop en er staat [x] Gift ... mja, dat staat nogal grapsig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116662999
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
Love is in the air!
pi_116663078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Landgeld het volgende:
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
Dat is geen kwestie van gissen.

Zijn standaard tarieven voor.
Geen referral hier.
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:44:50 #158
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116663219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Landgeld het volgende:
Even een quote uit het mailtje dat de mooie heren gestuurd hebben (die voor code gezorgd hebben).

quote:
Verzenden / Douane:
Voor het verzenden zijn er twee opties beschikbaar, dit zijn:
Gratis - Hong Kong Post
De verzendtijd van Hong Kong Post varieert behoorlijk. Zo kan afhankelijk van de drukte op het moment van verzenden (hier in Nederland alswel in China) de verzendtijd tussen de 7 en 30 dagen liggen. De afgelopen tijd is tussen de 7 en 15 dagen ''normaal'' maar in de periode tussen september en januari kunnen deze tijden oplopen tot wel 30 dagen.
Bij deze manier van verzenden is de kans op een aanslag van de douane gering maar wel aanwezig. Mocht de douane je pakketje eruit pakken dan is de kans groot dat je een brief in de bus vindt. Op deze brief word je geacht de waarde en inhoud van het pakketje aan te geven. Mocht de douane je pakketje ertussenuit pakken en je moet btw betalen dan zal dit altijd minimaal ¤12.50 kosten. Deze ¤12.50 zijn de kosten die PostNL rekent voor de inklaring van een pakketje. Bovenop dit bedrag betaal je 19/21% BTW over de waarde in EURO's (geef dit bedrag duidelijk aan op de rekening!).
In geval de douane jou pakketje er tussen uit pakt kost dit dus (ongeveer):
Inklaringskosten: ¤12.50
Belasting: ¤ 27,00 Berekening: ($165 / 1,24480000) x 21%
Totaal: ¤40.35
Let op: dit is dus alleen INDIEN je pakketje gepakt wordt en ze de waarde goed schatten. Jij kan er natuurlijk niks aan doen mocht de douane dit bedrag lager schatten aan de hand van de rekening.
$23,- DHL-express
De verzendtijd van DHL is zeer constant. Dit bevindt zich tussen de 3 en 7 dagen. Binnen deze tijd wordt ook de douane inklaring door DHL gedaan. Bij DHL is de kans een stuk groter dat je btw moet afdragen. Zover ik weet is er geen vast bedrag wat DHL rekent aan administratiekosten bij een levering waar btw over betaald dient te worden.
DHL let heel erg op de factuur die met de telefoon mee gestuurd is en vraagt (bijna) nooit om de orginele factuur.
Indien DHL je pakketje belast betaal je ongeveer:
Belasting: ¤ 31,00 Berekening: ($187 / 1,24480000) x 21%
Dit valt vaak gunstiger uit door de bijgeleverde factuur vanuit de verkoper.

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 11-09-2012 21:50:06 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_116664272
Hmm, ik heb in mijn profiel mijn adres toegevoegd, winkelwagen gevuld (telefoon, free gift, coupon en adapter) en nu drop shipping aangevinkt, en ik klik op pay with paypal. Nu ga ik direct naar de paypal site om in te loggen. Word nu automatisch mijn adres gekozen? Of kan ik dat straks nog invullen?

Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil graag dat het goed gaat :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:11:07 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116665383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef tharonny het volgende:
Hmm, ik heb in mijn profiel mijn adres toegevoegd, winkelwagen gevuld (telefoon, free gift, coupon en adapter) en nu drop shipping aangevinkt, en ik klik op pay with paypal. Nu ga ik direct naar de paypal site om in te loggen. Word nu automatisch mijn adres gekozen? Of kan ik dat straks nog invullen?

Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil graag dat het goed gaat :)
Als je had gelezen op Lightake.com tijdens de bestelprocedure zou je het antwoord weten.
En dat is inderdaad dat paypal je adres gegevens doorgeeft, deze kan je naderhand bij je order ook nog is in zien om te controleren.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_116665890
sorry meneer tokko, wilde toch nog even controleren. Kan het maar een keer goed doen
pi_116668680
Oh nee hoor, je kan het nu rustig nog een paar keer goed doen. Krijg je alleen wel meer telefoons ;)
pi_116673551
Shit!! Eerste keer dat ik online wat uit HongKong/China koop.. Ben dus vergeten om dropshipping aan te vinken.. En nu? :@ Zeker grote kans dat ik import moet betalen?
pi_116673633
Heb ik ook niet gedaan. Ik ken eigenlijk geen enkele shop die er dik opzet waar het vandaan komt, geen 'branding'-verpakking... kost alleen maar moeite met printen of stickers e.d. en de klant is er ook nog eens niet blij mee. Soms zit er een visitekaartje of wat promotiemeuk ín je pakje/envelop, maar that's it eigenlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116675092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:43 schreef Grijsbaard het volgende:
Shit!! Eerste keer dat ik online wat uit HongKong/China koop.. Ben dus vergeten om dropshipping aan te vinken.. En nu? :@ Zeker grote kans dat ik import moet betalen?
Geen probleem. Het kan handig zijn, maar is geen ramp als je het niet hebt.....
Love is in the air!
pi_116675882
Dropshipping aanvinken lukte niet bij mij? Kreeg het advies mijn pakketje te splitsen in pakketjes met een waarde van max 50 dollar?
pi_116676913
quote:
For those of you still waiting for the JiaYu G3, JiaYu have announced that they have 5000 unit ready for shipping and will be contacting customers who have pre-ordered them for full payment soon. It is not clear is this means JiaYu have received their network licence or not but at least they are making progress even though it is only 5000 JiaYu G3 phones at a time!
Bron: http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/
pi_116677261
"Hi friend,
Thanks for your order Qxxxxxx.
This is Nicole from lightake.com.
We have added dropshipping service into your order, please check it.

1888 1 - $0.01 $0.00 $0.00 Dropshipping"

Kan je gewoon ff vragen mensen
pi_116677281
overigens heb ik die 0.01 dollar cent nooit hoeven te betalen
pi_116678509
Hoe kom je aan een coupon code?
  woensdag 12 september 2012 @ 10:45:15 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116678705
quote:
Laten we hopen dat de productie snel gaat opschalen, wel mooi dat de productie dus niet helemaal slit is gevallen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Dropshipping aanvinken lukte niet bij mij? Kreeg het advies mijn pakketje te splitsen in pakketjes met een waarde van max 50 dollar?
Dropshipping maakt niks uit.
De douane zit met dat sticketje ook wel dat het van een shop komt.

Dropshipping is puur voor dropshippers, die zelf een website hebben daar de items voor 1.5x zoveel als lightake verkopen en rechtstreeks via Lightake laten shippen. Op dat moment wil je geen logo op je pakketje hebben vandaar dat ze die service aanbieden.

quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe kom je aan een coupon code?
Door een excel documentje in te vullen. Ondertussen is die gesloten omdat de codes verstuurd zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116679626

Iemand heeft de G3 uit elkaar gehaald om de binnenkant te showen.
pi_116681043
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De foto's gemaakt met het toestel zien er keurig uit moet ik zeggen.
Kan je een link geven met waar je de gemaakte foto's kan zien?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef RobertNL het volgende:
Door een excel documentje in te vullen. Ondertussen is die gesloten omdat de codes verstuurd zijn.
Thanks.
pi_116681153
Ik twijfel aan de kleur haha ;D.
Zwart of donkergrijs ^^.
grrr! :D.
pi_116682455

*; kan niet wachten tot de uitlevering begint....
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')