Gewoon een berichtje naar de helpdesk dat je een andere SKU wil (en dan de kleur van die sku) En graag wil bijbetalen voor DHL.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef dramatic het volgende:
Iemand enig idee of het mogelijk is om alsnog van kleur te veranderen? Ik heb al betaald met Paypal.
Moet ik deze nu annuleren (en zie je dat geld ooit terug? iemand ervaring?) en wachten op een nieuwe coupon, of nog een dag wachten op antwoord van de helpdesk? Ook wil ik mn verzendmethode nog wijzigen als het kan
LT is naar mijn idee wel redelijk snel met dat soort dingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:48 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Je krijgt vast gewoon een refund als je nu cancelt, maar wellicht duurt het even voordat je je geld terug hebt met die Chinezen.
Daarna gewoon hele nieuwe bestelling maken als je coupon hebt.
Bron?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef tokko1 het volgende:
Slecht nieuws... levering zal pas laat in okt gebeuren.
Meer informatie verschijnt ná 1 oktober. Dus dikke ****
Chinese contactenquote:
Gewoon micro usb.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef mathske1 het volgende:
Zou wel minder zijn!trouwens, wie weet welke connector er gebruikt wordt om de batterij op te laden? Een eigen type, of eerder micro usb? Kan het niet onmiddellijk duidelijk terugvinden, maar mij lijkt het micro usb. Kan iemand dat bevestigen?
Dan wachten we op de officiële bevestiging van dat bericht.. Bericht met vertraging blijkt al bevestigd te worden aan verschillende leveranciers. Binnen enkele dagen volgt meer info met betrekking tot de hoe en wat (of die 1 oktober wel of niet meer info komt).quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef tokko1 het volgende:
Slecht nieuws... levering zal pas laat in okt gebeuren.
Meer informatie verschijnt ná 1 oktober. Dus dikke ****
Dit, paniek zaaien is niet zo moeilijk in dit topic. Iedereen zit er met smart op te wachten haha.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:14 schreef Downstar het volgende:
Laten we eerst nou eens de officiele berichten wachten..
waar dat oktober op gebaseerd is weet ik niet.. maar ik neem aan dat Tokko de zelfde 'bronnen' als mij gebruikt..
Mij werd vanmorgen al door Lightake vermeld, dat er mogelijk vertraging bij de G3 weer is..
omdat de MTK6577 moeilijker leverbaar zou zijn... en ze mogelijk een andere CPU gaan gebruiken..
echter gebruiken enorm veel chinese smartphones die MTK6577, dus dan zullen alle merken zoals bijvoorbeeld zopo of Goophone ook problemen hebben neem ik aan?? daar hoor je niks over dus..
Echter denk ik dat dit niet het geval en zeker niet bij de 1e batch, aangezien die batch al een tijdje in de productie is(eind augustus).. waarom zouden ze er nu pas mee komen dan?
Ik wacht dus gewoon even op officiele berichtgeving..
Top!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:59 schreef Downstar het volgende:
Coupon voor de andere kleuren heb ik in bezit, dus die zal ik in de loop van de dag naar iedereen toemailen
!
Dat zou ik ook voorstellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:14 schreef Downstar het volgende:
Laten we eerst nou eens de officiele berichten wachten..
Dan nog betaal je toch nog niks voor die specs ofwel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat zou ik ook voorstelleneven afwachten.
Wel jammer dat de specs tegen die tijd weer verouderd zijn
Top! Gelijk die grijze bestellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Downstar het volgende:
Alle mails zijn verstuurd, mogelijk wat vertraging op Gmail.. dus wacht nog even af met klagen dat je geen mail hebt ontvangen
vanavond zal iedereen als goed is de mail binnen moeten hebben
Ik heb hem binnen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Downstar het volgende:
Alle mails zijn verstuurd, mogelijk wat vertraging op Gmail.. dus wacht nog even af met klagen dat je geen mail hebt ontvangen
vanavond zal iedereen als goed is de mail binnen moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |