Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef jonasr het volgende:
Teknu, waarom heb je screenprotector nodig.?
Kijk eens naar de filmpjes.
Je hebt gorillaz glas, dat is zelfs beter als menig screenprotector?
Dan heb jij de filmpjes nog niet gezienquote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef teknu het volgende:
[..]
Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen.
Niet het specifieke type wat de merknaam gorilla glass heeft iig.quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef teknu het volgende:
[..]
Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen.
Energiebeheer... en het daadwerkelijke nut van double roaming, aangezien je toch maar op een netwerk daadwerkelijk een internetverbinding wilt/kunt hebben?quote:Op maandag 10 september 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
wat is de reden dat de 2de sim geen 3G ondersteund? lijkt me technisch een peuleschilletje om op te lossen?
is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oidquote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Dan heb jij de filmpjes nog niet gezienWalnoten kapot slaan, Stanley mes over 't beeldscherm halen etc. Geen enkele kras! Zelfs mijn Legend heeft na 2 jaar slechts 1 minuscuul krasje.
Zo'n protector heb je echt niet nodig imho.
Na, voor 45 cent mee heb je hem bij een shop die wel goed service heeft en direct levertquote:Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid
Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee?
Heb de GPS op de G2 weinig gebruikt maar wat ik er van weet was dat wel aardig precies. Maar hoe dat met de G3 zit weet ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 06:45 schreef Landgeld het volgende:
Enige waar ik me zorgen om maak is de GPS. Wat ik begreep is het GPS signaal van de Jiayu's (Chineze uberhaupt) veel minder dan bijv. HTC / iphone.
GPS gebruik ik voor mijn fietstochten en als navigatie. Dat is dus even afwachten....
Wat een toeval, was met hulp van shiznuts laatst precies op die terechtgekomen. Toch zal ik hem via een andere webshop halen (het prijsverschil is bijna niks meer als je die 6(!!!!!!!) euro verzendkosten erbij optelt + lees dat de service van iBood nog weleens slecht is + leverdatum van ibood is iets van 26 september las ik op de forums (dat zie je dan pas nadat je besteld hebt..)quote:Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid
Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee?
Ben ik nu gek of heb je daar ongelijk en is de eerste gewoon goedkoperquote:Op maandag 10 september 2012 08:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een toeval, was met hulp van shiznuts laatst precies op die terechtgekomen. Toch zal ik hem via een andere webshop halen (het prijsverschil is bijna niks meer als je die 6(!!!!!!!) euro verzendkosten erbij optelt + lees dat de service van iBood nog weleens slecht is + leverdatum van ibood is iets van 26 september las ik op de forums (dat zie je dan pas nadat je besteld hebt..)
http://tweakers.net/price(...)sdhc.html#tab:prices
1e die gelist staat is duurder als de 2e..
De goedkoopste is dan: http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakers
Hmm, misschien dat je toch gelijk hebt, ging er op 1 of andere manier vanuit dat de prijzen exclusief btw waren en die er later nog bijkwamen, maar als ik het opnieuw lees lijkt me dat toch nietquote:Op maandag 10 september 2012 08:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben ik nu gek of heb je daar ongelijk en is de eerste gewoon goedkoper?
Straks even kijken naar de g3 screenprotectors en hoesjes, wellicht kunnen we ze al ergens vinden.
Ja, dat is een risico wat je neemt. Een goede dual-sim telefoon met deze is hier Nederland helemaal duur (indien te verkrijgen). En als je al een goedkopere vind dan is de kans groot dat het ook van een Chinees merk is wat bij een kleine webshop wordt verkocht. Daar weet je ook niet wat je aan de ''garantie'' hebt.quote:Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Tsurany het volgende:
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
een redundante internetverbinding is geen slecht plan op je telefoon, gezien er vaak genoeg plekken zijn waar je met provider A of B geen ontvangst hebt maar met C wel..quote:Op maandag 10 september 2012 01:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Energiebeheer... en het daadwerkelijke nut van double roaming, aangezien je toch maar op een netwerk daadwerkelijk een internetverbinding wilt/kunt hebben?
als je over zulk soort dingen twijfelt, gewoon niet doen dan..quote:Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Tsurany het volgende:
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
is dat niet alleen als je met een nederlandse factuur aan komt zetten ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 12:49 schreef Tsurany het volgende:
Hij is idd niet duur nee, dat klopt. En ik krijg nog 42% korting op aanschaf van "een telefoon" dus dat scheelt ook weer. De enige telefoon in Nederland die in aanmerking komt is de Desire V, die is qua specs vergelijkbaar met mijn twee jaar oude Desire HD en is het dubbele qua bedrag. Zal hem dan gewoon bestellen en de gok nemen
owquote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Tsurany het volgende:
Internationaal bedrijf, mag aannemen dat dit dan geen probleem is. Bovendien geven ze zelf aan dat ik een creditcard afschrift moet geven als mijn telefoon in een andere valuta betaald wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |