abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 23:48:13 #26
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116588240
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef jonasr het volgende:
Teknu, waarom heb je screenprotector nodig.?
Kijk eens naar de filmpjes.

Je hebt gorillaz glas, dat is zelfs beter als menig screenprotector?
Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen. :P
pi_116588859
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef teknu het volgende:

[..]

Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen. :P
Dan heb jij de filmpjes nog niet gezien :D Walnoten kapot slaan, Stanley mes over 't beeldscherm halen etc. Geen enkele kras! Zelfs mijn Legend heeft na 2 jaar slechts 1 minuscuul krasje.

Zo'n protector heb je echt niet nodig imho.
pi_116589787
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef teknu het volgende:

[..]

Niet het specifieke type wat de merknaam gorilla glass heeft iig.
Geen referral hier.
pi_116590395
wat is de reden dat de 2de sim geen 3G ondersteund? lijkt me technisch een peuleschilletje om op te lossen?
pi_116590653
screenprotector zal idd niet nodig zijn gezien de Gorilla glass functionaliteit..

toch kan het soms handig zijn ivm vingerafdrukken, meen zelfs te hebben gezien dat jiayu
een speciale protector aanbied die die dus vingeradruk proof moet zijn :P

ben zelf ook wel in voor een case of iets dergelijks :), ook dat zou ik morgen eens vragen aan lightake of ze dat nog gaan aanbieden, en anders moeten we dat idd van taobao/aliexpress en dergelijke afhalen :)
pi_116590924
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
wat is de reden dat de 2de sim geen 3G ondersteund? lijkt me technisch een peuleschilletje om op te lossen?
Energiebeheer... en het daadwerkelijke nut van double roaming, aangezien je toch maar op een netwerk daadwerkelijk een internetverbinding wilt/kunt hebben?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116591209
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Dan heb jij de filmpjes nog niet gezien :D Walnoten kapot slaan, Stanley mes over 't beeldscherm halen etc. Geen enkele kras! Zelfs mijn Legend heeft na 2 jaar slechts 1 minuscuul krasje.

Zo'n protector heb je echt niet nodig imho.
is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid :7

Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Xetran op 10-09-2012 03:29:25 ]
pi_116591618
Enige waar ik me zorgen om maak is de GPS. Wat ik begreep is het GPS signaal van de Jiayu's (Chineze uberhaupt) veel minder dan bijv. HTC / iphone.

GPS gebruik ik voor mijn fietstochten en als navigatie. Dat is dus even afwachten....
Love is in the air!
  maandag 10 september 2012 @ 08:22:36 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116592137
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid :7

Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee? :P
Na, voor 45 cent mee heb je hem bij een shop die wel goed service heeft en direct levert :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 06:45 schreef Landgeld het volgende:
Enige waar ik me zorgen om maak is de GPS. Wat ik begreep is het GPS signaal van de Jiayu's (Chineze uberhaupt) veel minder dan bijv. HTC / iphone.

GPS gebruik ik voor mijn fietstochten en als navigatie. Dat is dus even afwachten....
Heb de GPS op de G2 weinig gebruikt maar wat ik er van weet was dat wel aardig precies. Maar hoe dat met de G3 zit weet ik niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116592167
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wat een toeval, was met hulp van shiznuts laatst precies op die terechtgekomen. Toch zal ik hem via een andere webshop halen (het prijsverschil is bijna niks meer als je die 6(!!!!!!!) euro verzendkosten erbij optelt + lees dat de service van iBood nog weleens slecht is + leverdatum van ibood is iets van 26 september las ik op de forums (dat zie je dan pas nadat je besteld hebt..)
http://tweakers.net/price(...)sdhc.html#tab:prices
EDIT:
Dit is toch de goedkoopste: http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html

[ Bericht 9% gewijzigd door nodig op 10-09-2012 08:48:17 ]
  maandag 10 september 2012 @ 08:34:01 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116592251
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:25 schreef nodig het volgende:

[..]

Wat een toeval, was met hulp van shiznuts laatst precies op die terechtgekomen. Toch zal ik hem via een andere webshop halen (het prijsverschil is bijna niks meer als je die 6(!!!!!!!) euro verzendkosten erbij optelt + lees dat de service van iBood nog weleens slecht is + leverdatum van ibood is iets van 26 september las ik op de forums (dat zie je dan pas nadat je besteld hebt..)
http://tweakers.net/price(...)sdhc.html#tab:prices
1e die gelist staat is duurder als de 2e..
De goedkoopste is dan: http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakers
Ben ik nu gek of heb je daar ongelijk en is de eerste gewoon goedkoper :P?

Straks even kijken naar de g3 screenprotectors en hoesjes, wellicht kunnen we ze al ergens vinden.
pi_116592369
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben ik nu gek of heb je daar ongelijk en is de eerste gewoon goedkoper :P?

Straks even kijken naar de g3 screenprotectors en hoesjes, wellicht kunnen we ze al ergens vinden.
Hmm, misschien dat je toch gelijk hebt, ging er op 1 of andere manier vanuit dat de prijzen exclusief btw waren en die er later nog bijkwamen, maar als ik het opnieuw lees lijkt me dat toch niet :o . Maar dan kan je qua prijs hem beter hier bestellen: http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html
pi_116596489
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
  maandag 10 september 2012 @ 11:56:46 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116596675
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Tsurany het volgende:
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
Ja, dat is een risico wat je neemt. Een goede dual-sim telefoon met deze is hier Nederland helemaal duur (indien te verkrijgen). En als je al een goedkopere vind dan is de kans groot dat het ook van een Chinees merk is wat bij een kleine webshop wordt verkocht. Daar weet je ook niet wat je aan de ''garantie'' hebt.

Een familie lid heeft nu ondertussen 1 jaar geleden een toestel uit China gehaald en die doet het nog prima. De G2's die gekocht zijn in het China topic hebben ook nog geen mankementen (zover ik weet) en voelen zeker degelijk gebouwd aan.

Het is een gok die je neemt. Je betaald X bedrag minder maar je draagt zelf het risico als er wat kapot gaat.
pi_116596774
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 01:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Energiebeheer... en het daadwerkelijke nut van double roaming, aangezien je toch maar op een netwerk daadwerkelijk een internetverbinding wilt/kunt hebben?
een redundante internetverbinding is geen slecht plan op je telefoon, gezien er vaak genoeg plekken zijn waar je met provider A of B geen ontvangst hebt maar met C wel..
de vraag is of je het er voor overhebt om daadwerkelijk dubbele internet kosten te hebben, maar dit was even puur theoretisch..
pi_116596830
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Tsurany het volgende:
als je over zulk soort dingen twijfelt, gewoon niet doen dan..

denk er wel aan dat je een telefoon van 130 euro koopt en in china..
product oogt qua kwaliteit gewoon goed, en dat zal hij ook vast zijn..

gaat hij kapot, dan kun je er dus voor kiezen om hem voor 25 euro ofzo naar china te sturen..
dan nog is je telefoon maar 155 euro dan.. voor dat bedrag koop je in Nederland geen vergelijkbaar product als de G3..

in verhouding zou je dus zeker 2 keer je telefoon kapot kunnen laten gaan, en dan een nieuwe kopen om nog gelijkwaardig te zijn met de prijs van bijvoorbeeld een nieuwe Samsung Galaxy S2..
  maandag 10 september 2012 @ 12:27:21 #42
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116597559
Hmmm, even volgen :) Over 3 maanden zit ik in Hong Kong en heb ik een nieuwe phone nodig :)
pi_116597835
ahh ze zijn nu bezig bij lightake om de kleuren te updaten, Grijs en zilver worden nu ook toegevoegd..
echter heb ik daar nog geen coupon van bemachtigd, morgen krijg ik die wss :)
pi_116598232
Hij is idd niet duur nee, dat klopt. En ik krijg nog 42% korting op aanschaf van "een telefoon" dus dat scheelt ook weer. De enige telefoon in Nederland die in aanmerking komt is de Desire V, die is qua specs vergelijkbaar met mijn twee jaar oude Desire HD en is het dubbele qua bedrag. Zal hem dan gewoon bestellen en de gok nemen :)
pi_116598272
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:49 schreef Tsurany het volgende:
Hij is idd niet duur nee, dat klopt. En ik krijg nog 42% korting op aanschaf van "een telefoon" dus dat scheelt ook weer. De enige telefoon in Nederland die in aanmerking komt is de Desire V, die is qua specs vergelijkbaar met mijn twee jaar oude Desire HD en is het dubbele qua bedrag. Zal hem dan gewoon bestellen en de gok nemen :)
is dat niet alleen als je met een nederlandse factuur aan komt zetten ofzo :P
pi_116598317
Internationaal bedrijf, mag aannemen dat dit dan geen probleem is. Bovendien geven ze zelf aan dat ik een creditcard afschrift moet geven als mijn telefoon in een andere valuta betaald wordt.
pi_116598340
Bedankt downstar!

Zojuist een zwarte G3 besteld voor 150 euries
pi_116598345
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Tsurany het volgende:
Internationaal bedrijf, mag aannemen dat dit dan geen probleem is. Bovendien geven ze zelf aan dat ik een creditcard afschrift moet geven als mijn telefoon in een andere valuta betaald wordt.
ow :D mooie deal dan :P
pi_116598433
En besteld :) Zal wel zien wat het gaat worden. Was 151 euro kwijt. Voor DHL verzending gekozen aangezien ik dat gewoon veel meer vertrouw. Komt er wellicht belasting bij, so be it. Dat kan ik nog wel missen.
pi_116598677
same here, zo lang de kosten onder de 200 euro blijven ben ik happy. kan mijn Galaxy SII met jelly bean naar de misses. en heb ik voortaan nog maar 1 telefoon bij ipv 2 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')