Een review van deze telefoon kan je hier vindenSPOILER: Specificaties2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.SPOILER: Specificaties2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Video's:quote:Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz
Software: Android 4.0.x
Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Jiayu G3 FAQSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, het topic voor de mensen die niet weten wat ze willen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef RobertNL het volgende:
Op het verzoek van vele mensen hier toch maar een appart topic van de Jiayu G3 smartphone.
326.36 PPI, evenveel als een I9300quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het toestel.
1280 x 720 IPS, dat moet er wel goed uitzien.
Inderdaad dit vraag ik me ook af, en mooie hoesjes ed... ze lijken wel wat op de site te verkopen. Misschien mooi om met een andere Fok(king) deal in een grote doos hier naartoe te halenquote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef teknu het volgende:
Zijn er überhaupt al accessoires te koop? Ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst en een screenprotector is wel handig.
Ik kom ook van een Desire Z. Tobo is perfecto!quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef eleganza het volgende:
Ik zal ook even dit topic blijven volgen, hoop dat er een goed chinees toestel uitkomt met uitschuif(qwerty)toetsenbordje à la mijn HTC Desire Z, die dingen mis ik in het huidige westerse assortiment (geen bb fan)
Overigens de grootste vooruitgang de afgelopen jaren op het gebied van chinese telefoons is de ondersteuning van 3G/HSDPA, tot een goed (2?) jaar geleden kon je alleen maar GPRS/WAP telefoons krijgen!
Voor de G2 zijn naar mijn idee ook wel ROMS, maar aangezien die zo soepel liep heb ik me daar niet in verdiept. Je zal helaas de meeste info van die ROMS wel door translate moeten halen (ivm Chinees).quote:Op zondag 9 september 2012 23:11 schreef Xu het volgende:
Ik hoop wel dat deze telefoon goede custom roms krijgt, mijn oude ZTE blade had een flinke community achter zich wat wel erg fijn was!
Lightake maar even vragen of ze dat spul ook willen toevoegen aan het assortiment dusquote:Op zondag 9 september 2012 23:06 schreef Xetran het volgende:
Ik wil zo'n gave case met een fel kleurtje![]()
Bij mijn HTC desire had je alleen van die cases die je telefoon heel dik maakte, bij deze gaat dat gelukkig beter. Zit nogsteeds te twijfelen tussen grijs en zwart, maar ik zal straks wel even de zwarte bestellen.
Senden met tracking code erbij maakt toch niet echt uit mbt douane toch? Post NL plakt er alleen maar een stickertje op. Op mijn werk zie ik trouwens sowieso bijna nooit geopende pakketjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop