Ik zal vast niet de eerste zijn maar maar mijn vriendin wil alleen seks met condoom. Zij slikt al echter ruim 4 maanden de pil. Ik heb in principe respect voor haar keuze alleen merk ik toch dat het mij een beetje begint te irriteren anders had ik niet de moeite gedaan om én een kloon te maken én dit topic te maken.
Nu zul je in eerste instantie denken *zucht het zoveelste topic* alleen is het iets anders. Toen ik dit vroeg en merkte dat zij toch alleen condoom + pil wou vroeg ik aan haar of zij misschien wou dat we beide naar de doktor gingen zodat ze zich kon laten inlichten, dacht dat zij misschien niet goed was ingelicht ofzo. Zij vertelde mij dat ze goed was ingelicht door de doktor, omdat zij destijds de doktor heeft bezoekt om uberhaupt een recept voor de pil te krijgen.
Tussen vraag moet je serieus een recept krijgen van de doktor om de pil te krijgen? Toen ik dat hoorde dacht ik van dat klopt toch helemaal niet?
Verder vertelde zij mij dat ze liever ook met condoom doet omdat haar moeder vrijwel direct zwanger was geworden vroeger nadat ze was gestopt met de pil. Ik heb haar duidelijk uitgelegd dat wanneer je de pil gewoon goed gebruikt niks aan de hand is. Verder vertelde zij mij dat ze het niet fijn vond voelen als ik in haar kwam, hebben wel een keer zonder condoom gedaan, en dat het alleen maar opruim werk was

Nu weet ik dat hier eigenlijk niet één goed antwoord op is wat je nu moet doen. Maar ik wou dit wel gaan bespreken de volgende keer dat we intiem zijn. Hoe pak ik dat het beste aan? Bij mijn vorige vriendinnen was het nooit een probleem. Ik wil alleen wel dat zij zich niet schuldig gaat voelen of kut gaat voelen omdat ik het klote vind dat zij alleen pil + condoom wil. Zou gewoon makkelijker zijn als zij het ook gewoon wou