abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116581382
Ik zal vast niet de eerste zijn maar maar mijn vriendin wil alleen seks met condoom. Zij slikt al echter ruim 4 maanden de pil. Ik heb in principe respect voor haar keuze alleen merk ik toch dat het mij een beetje begint te irriteren anders had ik niet de moeite gedaan om én een kloon te maken én dit topic te maken.

Nu zul je in eerste instantie denken *zucht het zoveelste topic* alleen is het iets anders. Toen ik dit vroeg en merkte dat zij toch alleen condoom + pil wou vroeg ik aan haar of zij misschien wou dat we beide naar de doktor gingen zodat ze zich kon laten inlichten, dacht dat zij misschien niet goed was ingelicht ofzo. Zij vertelde mij dat ze goed was ingelicht door de doktor, omdat zij destijds de doktor heeft bezoekt om uberhaupt een recept voor de pil te krijgen.

Tussen vraag moet je serieus een recept krijgen van de doktor om de pil te krijgen? Toen ik dat hoorde dacht ik van dat klopt toch helemaal niet?

Verder vertelde zij mij dat ze liever ook met condoom doet omdat haar moeder vrijwel direct zwanger was geworden vroeger nadat ze was gestopt met de pil. Ik heb haar duidelijk uitgelegd dat wanneer je de pil gewoon goed gebruikt niks aan de hand is. Verder vertelde zij mij dat ze het niet fijn vond voelen als ik in haar kwam, hebben wel een keer zonder condoom gedaan, en dat het alleen maar opruim werk was :')

Nu weet ik dat hier eigenlijk niet één goed antwoord op is wat je nu moet doen. Maar ik wou dit wel gaan bespreken de volgende keer dat we intiem zijn. Hoe pak ik dat het beste aan? Bij mijn vorige vriendinnen was het nooit een probleem. Ik wil alleen wel dat zij zich niet schuldig gaat voelen of kut gaat voelen omdat ik het klote vind dat zij alleen pil + condoom wil. Zou gewoon makkelijker zijn als zij het ook gewoon wou :{
pi_116581444
Zij wil het gewoon. Wil je haar neuken, dan doe je het gewoon. Het is haar lichaam, zij mag kiezen hoe ze het wil beschermen tijdens de seks. Respecteer haar wensen gewoon.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_116581453
gozer, ze wil je soa niet. het gaat niet alleen maar om zwanger worden
pi_116581538
quote:
Ik heb in principe respect voor haar keuze alleen merk ik toch dat het mij een beetje begint te irriteren anders had ik niet de moeite gedaan om én een kloon te maken én dit topic te maken.
pi_116581541
Of je respecteerd haar , of je zult moeten rukken
#35.
pi_116581558
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef Rezania het volgende:
Zij wil het gewoon. Wil je haar neuken, dan doe je het gewoon. Het is haar lichaam, zij mag kiezen hoe ze het wil beschermen tijdens de seks. Respecteer haar wensen gewoon.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef Zeepvloertje het volgende:
gozer, ze wil je soa niet. het gaat niet alleen maar om zwanger worden
Anders lees je eerst voordat je meteen op de TT afgaat.
  zondag 9 september 2012 @ 21:47:55 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_116581596
Hahahah oh man ik kan me nog herinneren dat ik 15 was en zo'n hippyvriendin van mijn vader mij uitlegde dat ze het altijd met condoom deed want het was zo veilig en het is zo fijn dat de sperma er niet uitdruipt en het zo'n zooi wordt en jakkiebah.

Moet er tegenwoordig nog wel om lachen van die wijven die sperma vies vinden. :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_116581602
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef JaJan het volgende:

[..]

[..]

heb ik gelezen. denk je dat ze je alles vertelt?

er is maar één logische en duidelijke reden waarom ze ook met condoom wil neuken en dat is het soa verhaal.
  zondag 9 september 2012 @ 21:48:07 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116581607
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef Rezania het volgende:
Dit.
All she wants and needs is just a little taste..
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 21:48:08 #10
34726 Fratz
Max
pi_116581608
Ja je moet serieus naar de dokter voor de pil. Wat dacht jij dan? Dat de pil gewoon in het schap ligt bij het Kruidvat? En ik kan me best voorstellen dat ze condoom en pil wil.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 9 september 2012 @ 21:48:26 #11
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116581621
Ik denk dat ze het idee dat sperma en diens residu dat zal overblijven in de vagina enorm smerig vindt (welke ik kan begrijpen).
pi_116581657
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef JaJan het volgende:

[..]

[..]

OP gelezen en ik blijf bij mijn standpunt. Het blijft haar keuze, die moet je maar respecteren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 9 september 2012 @ 21:49:34 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116581680
quote:
Tussen vraag moet je serieus een recept krijgen van de doktor om de pil te krijgen? Toen ik dat hoorde dacht ik van dat klopt toch helemaal niet?
Ja natuurlijk moet dat via de dokter.

En ze wil gewoon geen soa van je, mocht je vreemdgaan.
pi_116581791
Dude weet je hoeveel soorten pil je hebt, daar heb je wel even meneer de dokter bij nodig om d'r achter te komen wat nou 't beste is om te slikken. En sowieso zijn 't hormonen, daar zou ik niet lekker mee gaan zitten strooien. Langs de dokter dus (ben JIJ wel goed ingelicht?!)
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef nijnja het volgende: Minimeis :W
PUB SC [5271] - MiniMiss, de PUB-chick van twee meter tien.
pi_116581880
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja natuurlijk moet dat via de dokter.

En ze wil gewoon geen soa van je, mocht je vreemdgaan.
Tjah in het laatste geval zou ik dit zeer ernstige vinden eigenlijk, want dan vertrouwt ze mij dus eigenlijk gewoon niet. Dat zou mij wel raken omdat onze relatie gewoon super is verder.
  zondag 9 september 2012 @ 21:54:11 #16
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116581957
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef JaJan het volgende:

[..]

Tjah in het laatste geval zou ik dit zeer ernstige vinden eigenlijk, want dan vertrouwt ze mij dus eigenlijk gewoon niet. Dat zou mij wel raken omdat onze relatie gewoon super is verder.
Het heeft niks met vertrouwen te maken, of heb je je 3 maanden na je laatste sexuele contact laten testen?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_116581971
TS geloof je werkelijk dat je 100% beschermd bent als je alleen de pil gebruikt?
pi_116582008
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef JaJan het volgende:

[..]

je relatie is verder super? gozer, je vraagt aan onbekende mensen op internet om advies. een relatie is pas super als je communiceert met elkaar en dat doe jij nu niet.

dus praat met haar hierover en maak duidelijk dat jij enkel duidelijkheid wil. laat de bedoeling van het gesprek niet zijn om haar over te halen om zonder condoom te neuken.
pi_116582066
Oh en je kan er jaren later achter komen dat je een SOA van iemand hebt gekregenn. Die kan dus nu al lekker in jou kroelen zonder dat jij of een van je exen het weet. Dus dat wil jouw meisje vast niet. Slimme meid.
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef nijnja het volgende: Minimeis :W
PUB SC [5271] - MiniMiss, de PUB-chick van twee meter tien.
  zondag 9 september 2012 @ 21:55:39 #20
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_116582072
Je hebt inderdaad een arts nodig voor een recept voor de pil. Daarnaast: verstandige vriendin ^O^
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_116582157
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Het heeft niks met vertrouwen te maken, of heb je je 3 maanden na je laatste sexuele contact laten testen?
We hebben ons beide laten testen aan het begin. En voor mij was het toen al langer dan 3 maanden ja.

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef Rekkie het volgende:
TS geloof je werkelijk dat je 100% beschermd bent als je alleen de pil gebruikt?
Nee 0% tegen SOA en 97% tegen zwangerschap, en 99% tegen zwangerschap als zij het goed gebruikt.
pi_116582271
Accepteren of verder kijken....
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116582283
Je moet d'r gewoon elke dag een morning after pill voeren
Het is altijd raak met kaas van SJaaK
pi_116582303
Wellicht dat jullie even samen langs de doktor kunnen gaan voor een soa test, wie weet wil ze dan wel...
pi_116582347
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:56 schreef JaJan het volgende:

Nee 0% tegen SOA en 97% tegen zwangerschap, en 99% tegen zwangerschap als zij het goed gebruikt.
Nou lijkt me duidelijk toch? Wees verstandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')