SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Die Snorremans is veel te leuk voor die chago kerel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Snor is echt een baas
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:
chago? Ik vind die boer (weet zn naam niet) wel een prima kerel hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die Snorremans is veel te leuk voor die chago kerel![]()
Ik vind die Willem dus echt geen chagrijn hoor
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Dan had je moeten schrijvenquote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind hem wisselvallig als de pest, hij kan dingen ook niet genuanceerd brengen als het hem niet zit, gaat net zo leuke tv opleveren als Aadquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
chago? Ik vind die boer (weet zn naam niet) wel een prima kerel hoor
Leuk bankje heeft Henk daar zitten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand met een maffe hoed en een ooglapje? Kapitein haak in de building?![]()
![]()
Volgens mij zit ie er als een soort mol in.. Dit kan niet serieus zijn..quote:
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Welke griet is nou van het rode sprookjesboek bij Henk, deze?
Standaard pickupline schijnbaar... Alsof er diamantjes in je ogen zitten.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Klaas lijkt me niet zo enthousiast.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
sorry dit is echt gechargeerd maar dat is gewoon des nichtsquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem wisselvallig als de pest, hij kan dingen ook niet genuanceerd brengen als het hem niet zit, gaat net zo leuke tv opleveren als Aad
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Je ziet hem ook niet veelquote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie er als een soort mol in.. Dit kan niet serieus zijn..
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wtf, vier maanden geleden een relatie van 15 jaar afgesloten! Die is op zoek naar een rebound.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Volgens mij Pinkeltje.quote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Welke griet is nou van het rode sprookjesboek bij Henk, deze?![]()
en zijn 15 minutes of famequote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wtf, vier maanden geleden een relatie van 15 jaar afgesloten! Die is op zoek naar een rebound.
![]()
![]()
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry dit is echt gechargeerd maar dat is gewoon des nichts.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, duh, godverdomme. Wie wil er nou wel 3 weken naar Frankrijk
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Jezus Cee, ff serieus nouquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Die Henrieke is wel vrolijk maar wel lelijk.![]()
Ga naar een schuurfeest en je komt allemaal types tegen zoals de mannen van Henrieke.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Deze met sweater gaat zeker door bij henrieke
Die cadeautjes doen me zo denken aan een snoepzakje aan het eind van een kinderfeestje.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is dit die eikel van die foto?
Die donker haar had en nu geprobeerd te doe-het-zelf-blonderen?Haters everywhere but I don't really care.![]()
ik vind haar eerder irritant vrolijkquote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Die Henrieke is wel vrolijk maar wel lelijk.![]()
![]()
![]()
Oh ik heb iets gemist denk ikquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee serieus, volgens mij het meisje met de Pink.
Ik wacht op het moment dat Marcel tevoorschijn komt en zegt dat hij in Bananensplit zit.quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef FredVleespet het volgende:
Die gast heeft echt alleen maar weduwe vrouwen uitgekozen![]()
Ja hij had er daar een aantal van...quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Alweer iemand met een dooie echtgenoot![]()
Spiekbriefje er maar weer bijhalen..
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ga naar een schuurfeest Twente en je komt allemaal types tegen zoals de mannen van Henrieke.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Misschien is het merendeel van de brieven wel dat typequote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef FredVleespet het volgende:
Die gast heeft echt alleen maar weduwe vrouwen uitgekozen
Van de tien kiezen ze er 5 uit ofzo?"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Meisje met een gebroken pink.quote:
Volgens mij gaat Aad straks een stelling van Pythagoras loslaten om uit te rekenen welke keuze hij het best kan maken, om vervolgens kwaad te worden op de stelling.![]()
hij had liever 10 Sharon's gehadquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Martin is leuk
Je wordt niet thuis gebrachtquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Die cadeautjes doen me zo denken aan een snoepzakje aan het eind van een kinderfeestje.
![]()
![]()
Jep. En daarmee doen ze volgende week een dagdate. Daarna komt het leuke logeerweekje met 3 overgebleven gelukkigen.quote:![]()
quote:
In Aads geval: ongelukkigenquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. En daarmee doen ze volgende week een dagdate. Daarna komt het leuke logeerweekje met 3 overgebleven gelukkigen.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Meisje met een gebroken pink.
Volgens mij gaat Aad straks een stelling van Pythagoras loslaten om uit te rekenen welke keuze hij het best kan maken, om vervolgens kwaad te worden op de stelling.![]()
Gewoon de jongste vijfEn hij had de jongste 10 al uit de brieven gefilterd
Aad zal wel vragen aan Yvonne Jaspers of ie nog 10 vrouwen mag uitnodigen, dezed waren allemaal te oud.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb er 18 jaar gewoondquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in twente geweestAls iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ik vind Aad ook meevallen, had hem veel luchtiger en flauwer verwacht, valt mee
echt hequote:
ik denk dat aad beter mee had kunnen doe met exotische liefde maar goedHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Die ZEGT dat ze 36 is, maar dat gelooft niemandquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze zijn vast te oud. Op 1 na.
heitieh![]()
Quequote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden vorig jaar ook nog de boer met de kinderboederij... Die was nog ergerWat bedoel je, kan mij er niets van herinneren
![]()
![]()
Degene die mee mogen, ga de schuur in!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik veel botter...quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Aad ook meevallen, had hem veel luchtiger en flauwer verwacht, valt mee![]()
Ik vind 'm vreselijk.quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Aad ook meevallen, had hem veel luchtiger en flauwer verwacht, valt mee![]()
Ik ook, hij vult zo veel in voor iedereen, wat ze denken en waarom ze dingen doen enzo.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Marcelquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
QueWat bedoel je, kan mij er niets van herinneren
Die met die plaatsvervangende rammelende eierstokken.
![]()
Godver, telefoon.
Ik bel zometeen wel terug. Dit is juist hét moment!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ook alle miepjes met extra interview weer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh diequote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
MarcelDie met die plaatsvervangende rammelende eierstokken.
Die in z'n onderbroekje de dames even goedenavond wenste
![]()
![]()
Carool doet me denken aan die meid van Gijsbert. Die heel mooi was, maar ook heel onzeker. Weet haar naam niet meer.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ja diequote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh dieDie in z'n onderbroekje de dames even goedenavond wenste
![]()
![]()
De schattige Yvonne?quote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
Carool doet me denken aan die meid van Gijsbert. Die heel mooi was, maar ook heel onzeker. Weet haar naam niet meer.![]()
Dat, echt zo'n drammer, zo van "Je kan dit misschien wel zeggen of denken maar zo is het niet want het is mijn mening niet, dus onjuist."quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, hij vult zo veel in voor iedereen, wat ze denken en waarom ze dingen doen enzo.![]()
ik zou het heel erg leuk vinden als...."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Vindt het ook altijd wel lullig voor degene die afvallen. Maar ja, that's life.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helaas je mag niet aan mijn pik zuigen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
voor jullie: ja helaas
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Met Berber de vegaquote:Op zondag 9 september 2012 21:16 schreef Starlie het volgende:
Als Henk maar geen Frank 2.0 gaat worden!
Enig, al die colorblocking broekenmeisjes van Henk
quote:Op zondag 9 september 2012 21:16 schreef Starlie het volgende:
Als Henk maar geen Frank 2.0 gaat worden!![]()
hihi hhjaquote:Op zondag 9 september 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Enig, al die colorblocking broekenmeisjes van HenkThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Henrieke vind ik leuker dan de eerdere dames die mee hebben gedaan, gaat ook leuke tv worden
Die man met de hoed lijkt op Buzz Lightyear, maar dan zonder Buzz Lightyear outfit, en slanker, en met hoed.![]()
Vond t trouwens wel lullig dat die ene boer het op omgekeerde volgorde deed, weet je meteen waar je staat.. Net als de 40/30/30 verdeling van een paar jaar terug
waar komen die mannen van dit blonde mokkel vandaan????![]()
Die met die hoed is echt raaaarHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Oh die brillemans, kan toch geen hetero zijn
Die Robin had bij Willem moeten zijn volgens mij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb dibbs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Iddquote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Die man met de hoed lijkt op Buzz Lightyear, maar dan zonder Buzz Lightyear outfit, en slanker, en met hoed.![]()
![]()
lolquote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
![]()
En alle mannen en vrouwen gaan door waarvan ze extra in beeld waren, stomme montage
Ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Henrieke vind ik leuker dan de eerdere dames die mee hebben gedaan, gaat ook leuke tv worden![]()
![]()
Bodywarmer gaat ook door.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij was het gewoon de omgekeerde volgorde van de vologorde waarin de speeddates plaats vonden.quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef ejiraM het volgende:
Vond t trouwens wel lullig dat die ene boer het op omgekeerde volgorde deed, weet je meteen waar je staat.. Net als de 40/30/30 verdeling van een paar jaar terug![]()
gewoon de 5 jongste![]()
Ja, nu.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ze vallen op Louis van Gaal,quote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef June. het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat ze in Aad zien![]()
jaaa hoor die van 36 die 56 lijkt is ook door
Vrouwen van 40+ die reageren als kleine verliefde meisjes
Tja, als je daar 12 uur lang met de camera in je nek zit, ik denk dat je redelijk afgedraaid bent aan het eind van de dagquote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk, leuk, hoe vaak wordt dat woord gebruikt zeg.
Btw, had jij niet ooit een fotoboek?
Add doet d'r gewoon een paar zwanger knallen en dan over 10 jaar bij Spoorloos ff checken van welke ie allemaal de vader blijkt.Haters everywhere but I don't really care.![]()
een waardig afscheid
Aad. Hij is zo tevreden met zichzelf
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jawel ,aar dat weten wij nog niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Marcel baalt, want hij maakt geen kans.![]()
Wahhahaha ik moest lachen om henk met zijn ladykiller
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Deze gaat echt met een ochtendhumeur zitten als hij een paar dagen verplicht 3 te logeren heeft
en hij heeft niks doorquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef byah het volgende:
Aad wordt fucking belachelijk gemaakt door zijn medeboeren![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef matthijst het volgende:
Add doet d'r gewoon een paar zwanger knallen en dan over 10 jaar bij Spoorloos ff checken van welke ie allemaal de vader blijkt.![]()
Hij zal zich ook wel aftrekken in zijn eigen spiegelbeeld!quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
.
![]()
Ik snap echt niet waar je dat chagerijnige in 'm ziet, Kuiken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Deze gaat echt met een ochtendhumeur zitten als hij een paar dagen verplicht 3 te logeren heeft![]()
![]()
Jacob vind ik wel leukHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
.
![]()
hij gaat toch niet die snor laten zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alle mannen en vrouwen of de boeren zelf?quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
Wat kleden al die mensen zich vreselijk trouwensPisc, eensch?
hommos he, die zijn niet zo van de modequote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
Wat kleden al die mensen zich vreselijk trouwensPisc, eensch?
![]()
Mijn vriend zegt dat Willem net een struisvogel is, inclusief het kop in de grond steken als het spannend is!
Of in iemands kont.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: