wat een Circus!!!
ik heb nog nooit zo veel snobs en camera geile figuren op een breed beeld gezien!
Het domme blondje: Ohhh het is wel spannend HOOR!!!
Koos/Toon/hoedielulookmagheten :
Jaaaaaaahhh ik wil alleen al m'n mening laten zien en dan heb ik al wat bereikt.
De enige die ik echt een tof persoon vind is die blonde gozer met die krullen die een tijd heeft gereisd in aussie...
De rest zit er alleen of om
A Een cd te scoren nadien
B Sex te hebben op televisie
C daarna een ton aan reclame geld op te strijken
D altijd en eeuwig zijn gore tronie op de beeld te laten vertonen
Echt geloof me na Frans Bauer vind ik dit toch wel de meest beschaamende productie die het neerlandspeil kan opleveren
John de Mol heeft duidelijk niet goed gekeken toen hij de mensen hiervoor liet Casten...
u wilt duidelijke argumenten???
Nou ik zal de meeste laten zien...
Eerst was er een vent die 2 huskies heeft, nou ik heb nog nooit zoveel snot in iemand gezien.Die voelde zich toch HOOG he!
Dan naar Ali deartiestennaam...
Is ie te bang dat iemand hem daarna zal herkennen soms...
Die twee kregen wonder boven wonder JUIST op de eerste avond een discussie over dat mensen met minder opleiding wel of niet beter zouden zijn... Kom op zeg het is de BUS niet.
Dat gezeik heb ik al eens gezien, en het serieuze droop er vanaf. (behalve joppie)
Voor de rest viel me meteen al op wat een sterallure de BBers hebben.
En ook vertellen wat goed en slecht aan ze is,tijdens de introductie. Ook daar kreeg ik de kriebels van.
Ik kreeg gewoon het gevoel alsof er heel erg gelogen werd. en dat er een soort MC Donalds politiek was gehand haaft (MC Donalds politiek= alles doen om maar hoger op te komen)
Een was er wat te hyperactief en de ander leek weer net wat te veel op TARA niet onze fokker!! (maar dan met minder borst inhoud)
Een gozer was duidelijk een moederskindje want ik heb wel 6 keer wat over zijn mama gehoord oohhh wat eruggggg
en van dat grietje die blond is (niet die jongste) merkte ik al meteen dat als iemand gaat janken tijdens een verbale strijd dat zij het wel zal zijn.
De ander noemt zich een exhoubisionisssstttt en loopt er graag in lak BIJ ( ik ook maar dan noem ik mezelf geen exhoubisssionist (merk je dat ik het woord niet eens over mijn lippen krijg?))
De andere is een vrachtwagen chauffeur en is gewoon te simpel voor woorden!!! Om maar te zwijgen over zijn intelligentie
Ik heb echt medelijden met dat jonge blondje van 19 en die blonde aussie.
Dan vond ik de vorige BB toch een stuk normaler.. Ik weet dat er werd gezegd dat het extreem volk zou zijn, maar ik mot er geen nachtmeries van krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 16-09-2000 19:48]
Ik vind die mensen echt zo fake, maar ja wat wil je ook???
Mensen die zichzelf als circusatractie tentoon stellen, daar kan je toch niets positiefs van verwachten.
Ik zou er bijna een Anti Colum over willen gaan schrijven. Danny geef me maar een plek of FP
quote:Hij staat er al
Op 17 september 2000 21:11 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou er bijna een Anti Colum over willen gaan schrijven. Danny geef me maar een plek of FP
Enneh, ik ben verdómme nooit ongestelt ja!
quote:leuk zeg, wanneer komt de kleine?
Op 19 september 2000 17:07 schreef sataN het volgende:
ik ben verdómme nooit ongestelt ja!
En jij maar zeggen dat het een elfenbelletje is.
Ongesteld????
Wanneer ben je het niet????
Nou jij post ook niet veel op Fp lief
Ik zou er echt wel een dagelijks Haat colomn van kunnen maken
[Edit Fp mode on] Koos peutert in zijn neus!!!
Dat hoort niet Koos!!!
En nee Koos Kim wil geen sex met jou, ze doet het al met de voormalige barman!! [edit FP mode off]
Ja zoals je ziet zou het een geweldige topic worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |