Met ietwat aanpassingen aan de score zie ik dit nu nog wel gebeuren. Skins zijn momentum kwijt.quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef PirE het volgende:
[..]
En ik geef die cheaters nog steeds een kans om dit met 31-30 te winnen.
Ja, als er niemand scoort of als allebei een FG scoren op hun 1e possession en daarna niet meer.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Guard het volgende:
Feit dat er wel gewoon een game clock liep betekent wel dat een tie nog steeds mogelijk is?
NFL site:quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Guard het volgende:
Feit dat er wel gewoon een game clock liep betekent wel dat een tie nog steeds mogelijk is?
Nee dus.quote:Following a three-minute intermission after the end of the regulation game, play will be continued in 15-minute periods until a winner is declared.
Pick. Gaan de skins nu wel op slot gooien.quote:
't Was nog niet best maar een win is een win.quote:
Here's a look at the NFL's overtime procedures for both the regular season and playoffs under the new decision:quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als play-off rules...
Bij alles dat ik zeg, gebeurt het tegenovergestelde.quote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Met ietwat aanpassingen aan de score zie ik dit nu nog wel gebeuren. Skins zijn momentum kwijt.
Gaat ook gewoon gebeuren.quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Bij alles dat ik zeg, gebeurt het tegenovergestelde.
Dus dan zeg ik dat de Broncos gaan winnen vannacht. Kijken of dat werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |