Echter heb ik geen zolder en deze al heel lang in huis staan vroeger heel veel gebruikt en het geeft ook een pracht geluid zal dat zeker missen alleen gebruik hem zelden dus dan liever naar iemand die er iets mee kan. Ondertussen luister ik wel naar mijn oude Loewe Opta radioquote:Op zondag 9 september 2012 13:51 schreef TJV het volgende:
Typisch spul wat je op zolder neerpleurt en over 10 jaar uit de kast haalt, waarna je erachter komt dat het nog steeds bazengeluid geeft.
Er zit een dubbele cd speler in en 5.1 aansluiting zit er zover ik weet op kan gewoon met een aparte kabel aangsloten worden op PC tv of mp3 speler.quote:Op zondag 9 september 2012 18:12 schreef xatlad het volgende:
Wellicht interesse ik zoek nog een cd player en een goed vesterker/reciever met 5.1 aansluiting. Heb je er wellicht wat meer info over?
Wel als je een potje met mij mocht neuken toch?quote:Op maandag 10 september 2012 09:23 schreef bijdehand het volgende:
Stoer dat je zo'n set wegdoet, zou het zelf nooit doen![]()
HOI SNEEZ
Dan had je een lekker wijf moeten zijnquote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wel als je een potje met mij mocht neuken toch?
Ken het serie nummer niet vinden
Als andere users dat eens in gingen zien dat ik zo tof wasquote:Op maandag 10 september 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had je een lekker wijf moeten zijnMaar je bent een toffe user en ik vind het tof dat je dit doet
Ja moet je misschien niet meteen vragen of ze met je willen neukenquote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als andere users dat eens in gingen zien dat ik zo tof was
Ow vandaar dat mensen mij altijd zo eng vindenquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja moet je misschien niet meteen vragen of ze met je willen neuken
Misschien is dat de reden ja. Heb er schijt aan, jij bent mijn favoriete relnichtquote:Op maandag 10 september 2012 15:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ow vandaar dat mensen mij altijd zo eng vinden
Oh schat toch wat een lof allemaal ik smelt helemaal nuquote:Op maandag 10 september 2012 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden ja. Heb er schijt aan, jij bent mijn favoriete relnicht
quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oh schat toch wat een lof allemaal ik smelt helemaal nu
Gezien je posthistorie gun ik hem in alle eerlijkheid liever aan iemand anders aan. Dit is FHF en dat is waarom ik hem hier aanbied voor mensen welke niet veel ruimte hebben om dingen aan te schaffen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:51 schreef xatlad het volgende:
Niet onder het Logo?
Maar hij heeft wel 5.1 aansluiting en dolby digital en dts evt? Heb je de afstandsbediening er trouwens nog bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |