Same on me, helemaal vergeten een update te plaatsen

. En ik heb nog wel zulke leuke foto's gemaakt omdat weer op de Lange Gang stond en jeeej, in kamer vier is de nieuwe inrichting (die ik heb ontworpen) geplaatst

! In de komende weken gaan ook de andere kamers volgen.
Hier dan de foto's van de nieuwe inrichting:
![2dE6TpW.jpg]()
Aanzicht wanneer je de kamer binnen loopt.
![eGaB4wD.jpg]()
Linker kant. Er is een plank geplaatst vlak boven de verwarming, hoewel er nu geen kat op ligt, wordt daar dankbaar gebruik van gemaakt (plank is lekker warm, haha).
![9KZXuNh.jpg]()
De rechter kant.
![GlkTIAo.jpg]()
En dan nog de loopplank die boven de deur is bevestigd.
Alle planken zijn voorzien van een rubber laag welke heel makkelijk te reinigen is en ook van de planken afgehaald kan worden. Op deze manier hebben de katten meer grip, maar liggen ook de kleedjes en mandjes een stuk steviger.
Dan nu wil ik jullie voorstellen aan een paar katten van de Lange Gang en dan met name uit kamer vijf. Dat is zeg maar de 'kneusjes afdeling', daar zitten de katten die een speciaal dieet hebben of oud zijn.
![POuBr6A.jpg]()
Guzzi, een zeer knappe dame van 12 jaar. Volgens mij heb ik al eerder een foto van haar gepost, maar ze is zo knap, daar blijf je toch naar kijken

.
![QLpIYna.jpg]()
Dit is Shakira, een halfwas poes die al een tijdje op de Lange Gang zit, maar nog niet geadopteerd mag worden omdat ze om onbekende redenen last heeft van diarree. Shakira is een heel lief en nieuwsgierig poesje. Ze klimt overal op en onder en als je dan een voerbakje laat vallen:
![pTL35ln.jpg]()
Komt madame als een kip zo snel onder de kast vandaan om de intestinal brokjes op te slurpen pikken

.
![IZBQC7C.jpg]()
Rocky, de prachtige Maine Coon kater is zaterdag naar een eigen huisje gegaan.
![xwiy8r5.jpg]()
Miranda is een poes die naar commando's luistert. Als het haar uitkomt, uiteraard. Als ik de kamer binnen kom, dan ga ik op de stoel zitten, roep haar, dan komt ze eraan lopen en gaat voor me staan. Als ik dan op m'n benen klop, dan springt ze omhoog en komt op schoot zitten om lekker geknuffeld te worden. Vindt ze heerlijk

.
![py6qSB0.jpg]()
En dan nog uit kamer twee, knappe Muis. Deze knappe schildpad dame heeft een paars bandje met als karaktertype Spion.
Muis is helaas kort na het maken van de foto door mij verplaatst naar de ziekenboeg. Ze hoest en pruttelt en er komt snot mee als ze niest. Dus ze wordt nagekeken door de dierenarts en zal dan hoogstwaarschijnlijk op de doxy komen om de niesziekte te behandelen.
Al met al weer een leuk, druk dagje

. En nog steeds zijn we niet van de niesziekte af

.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”